{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Dog whisperer - med Cecar Milan {{forumTopicSubject}}

Jeg er stor fan af Cecar Milan og hans program dog whisperer men har hørt at nogle syntes han opdrager på en for hård måde, hvad syntes i, hvis i har set det?

Vi har nemlig brugt rigtig mange af de små ting han fortæller omkring og vi har fået en mere afslappet hund som ikke trækker på ture og som venter pænt på os når vi skal hjemme fra og ligger sig pænt på tæppet når vi er på vej hjemme fra. (:

Vil gerne høre både positivt og negativt (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dog whisperer - med Cecar Milan
  • #1   16. aug 2012 Han har karisma og udstråling og er perfekt til et underholdningsshow...

Som hundetræner er han ikke 2 potter pis værd ...
    Jeg kan ikke lide at han begår fysisk og psykiske overgreb på i forvejen forvirrede og stressede hunde

• #2   16. aug 2012 vi kan godt lide ham MEN alt med måde...man kan heldigvis selv vælge hvilke metoder man vil bruge, for ikke alt er godt... nogle gange sys jeg han kan være for hård, og behandle hunden på en måde jeg aldrig ville drømme om at gøre, men det meste jeg har set med ham, er positivt smiley

• #3   16. aug 2012 Men hvad så når man ser hvordan hunden reagere på ham, du ser jo hunden ændre sig til det bedre?

• #4   16. aug 2012 Og at han har de nogle og 30 hunde som alle kan sammen.

• #5   16. aug 2012 Lise er du sikker på, at det er til det bedre?
    Kunne det være, at hunden ganske enkelt bare giver op?

Og - i bund og grund - hvad KAN man egentlig se i et tv-show, der er klippet og vinklet så det passer i produktionselskabets vurdering af årets estimerede indtægt?

• #6   16. aug 2012 enig med ib (:

• #7   16. aug 2012 Jeg ser hunde der ligner..
    " Hvis jeg sidder HELT stille og lukker øjnene, så går det ubehagelige, som jeg er pisse bange for måske væk"

• #8   16. aug 2012 hmm, trist og se der er så meget imod det, jeg har haft god brug af det med min dominante tæve som nu faktisk kan med alle uden at blive aggressiv hvis andre hunde kommer tæt på mig (:

• #9   16. aug 2012 Åhh Gud... Ikke flere af disse tråde...

Søg på hans navn i forum, og du finder en milliard af disse tråde. Så skal du nok finde de svar du søger...!
    Det ender op i intet andet end en diskussion for og imod hver evig eneste gang, og ingen rykker sig så meget som en millimeter!!!...

• #10   16. aug 2012 *Ib* ( savner *C* )
    Men er det ikke det state of mind du vil have din hund i?( at den sidder og slapper af)

• #11   16. aug 2012 Kaj, Rullepølsen og Jeg
    åh gud, så vil jeg stoppe den her tror jeg, hvis det er det, det ender ud i (:

• #12   16. aug 2012 godt for dig, men det ville skubbe min hund væk fra mig hvis jeg begyndte at puffe til ham hver gang han gjorde noget jeg ikke mente var okay..
    han er meget følsom..
    han skal roses og have positiv stimulering og ikke negativ...

• #13   16. aug 2012 Kan godt lide ham. Synes kun han er hård, når hunden er helt ude af kontrol og han bliver nødt til, at være det. Og familierne er tit taknemmelige, fordi hunden opfører sig ordentligt efter han har været der, så mission accomplished. Punktum.

• #14   16. aug 2012 lise.. det er det jo allerede endt ud i

• #15   16. aug 2012 Jeg vil anbefale bogen alfasyndromet af anders hallgren.. så kan vi begynde at snakke om hvad cesar udsætter hundene for når man også har den anden side af sagen.

• #16   16. aug 2012 Lise: Det lød forkert, for diskussion er godt, men de her tråde er aldrig med en god udgang..!

Diskussion er bare uden ende..!

• #17   16. aug 2012 Herinde er der mange der er imod ham, og sys det var utrolig ærgeligt at han ik kom til dk dengang pga folk ik ku lide ham...helt ærlig så må i jo lade være med at komme eller lade være med at se på ham, hvorfor det skal gå ud over alle dem der kan lide ham, forstår jeg ikke....

Jeg har også set en del af de hunde der er blevet bedre og har fået en chance mere, istedet for at fortsætte som de var og en dag ende med aflivning som mange helt sikkert gør

• #18   16. aug 2012 Jeg ønsker min hund skal slappe af fordi den er tryg og vel tilpas..

Ikke sidde stille fordi den ikke tør andet

• #19   16. aug 2012 Smider bare lige link til de sidste 2 tråde, jeg ved af, der har været i forum.
    Der står alle argumenterne vist smiley

http://www.hundegalleri.dk/forum/traening/518636-jeg_troede_cesar_var_blevet_bannet_

http://www.hundegalleri.dk/forum/traening/519066-cesars_way

• #20   16. aug 2012 Kathrine, det er da bedre end at de ender med at bliver aflivet, fordi de giver problemer. Og jeg synes desuden ikke, at det virker som om de er bange for ham. De har en sund respekt, er ikke fordi han TÆSKER dem. Han puffer lidt til dem af og til, men det mærker dem ikke for livet.

• #21   16. aug 2012 Kan se jeg skal have en del læsning overstået, men er desværre ikke en læsehest smiley
    Jeg foretrækker lydbøger så jeg kan lave noget imens jeg lytter (:

• #22   16. aug 2012 Det jeg har set, kan jeg godt se det imponerende, men efterhånden som jeg har lært mere om træning af hunde, kan jeg se en stor del af det han laver er forkert. I mine øjne er det ikke velopdragede hunde han får ud af det, men passive hunde der har givet op. Han skaber den type hund der ikke selv må tage initiativ og så vidt jeg har lært, har den type hund meget svært ved at slappe af, fordi den hele tiden må vente på det næste den må/skal foretage sig, samt de ikke selv lærer at slappe af, de må jo ikke selv bestemme

• #23   16. aug 2012 Vi bruger flere af Milans teknikker, ligesom vi plukker fra andre adfærdsfolk. Man må gerne bruge sin sunde fornuft.

• #24   16. aug 2012 Suk...jeg vidste jeg ikke skulle involvere mig, men gjorde det alligevel. Som andre har nævnt, så ender disse tråde aldrig godt, så jeg trækker mig før mudderkastningen virkelig begynder. Og diskuterer Hundehviskeren privat med dem i mit liv, der også godt kan lide ham.

• #25   16. aug 2012 tja brug det der kan bruges og smid resten væk, oh my, gider egentlig ikke debatten en gang til for siger man manden gør gode ting er man mishandler, men man kan jo tænke over hvorfor vi har så mange hunde på obs listen og den forbudte, måske det havde hjulpet med noget opdragelse, både af ejere og hunde.

• #26   16. aug 2012 Kianna K
    Du er velkommen i mit, jeg er helt pjattet med ham smiley

• #27   16. aug 2012 Kathrine
    Vi er faktisk også HUNDEMENNESKER der kan lide ham, så din holdning må stå for egen regning

• #28   16. aug 2012 kennel flindts, tvivler på hans metoder vil være gode for sådan en som min hund..

• #29   16. aug 2012 Louise O
    Kig på din hund og vurder hvad du kan bruge, han er ikke hundetræner, han behandler addfærd som andre har givet op overfor, sådan en hund har du vel ikke.

• #30   16. aug 2012 Problemet for mig er jeg nu har læst nogle af diskurionerne i andre tråde, flere steder kommer der en video på banen af nogle hunde der er ude af kontrol og bagefter kommer der baggrunds viden fra en der har set afsnitene bagefter - og så er han slet ikke bad guy alligevel syntes jeg er lidt plat.

• #31   16. aug 2012 kennel flindts, nej det har jeg bestemt ikke, det er bare måden du nævner hunde som er på obs listen og generelt muskelhunde de er jo en tilkende bombe hvis de lever i frygt som i de pogrammer jeg har se er det jo sådan hundene har det over for ham.
    hvis du forstår hvad jeg mener

• #32   16. aug 2012 Lige præcis Han er ikke hundetræner. Han har ingen baggrundsviden eller erfaring omkring hverken hundesprog, dæmpede signaler eller interesseret i den nye viden omkring hundetræning og hundeopdragelse som der er kommer igemmen de sidste 15 år. Før i tiden var det også okay at opdrage børn med både vold og trusler men idag ved man heldigvis hvad det gør ved børn - håber at flere og flere også observere hvad det gør ved hundene.

• #33   16. aug 2012 Manden er et underholdningsprogram - hverken mere eller mindre i mine øjne.
    Hans hundesyn er så fuldstændigt forskruet, at det er til at blive skør af.

• #34   16. aug 2012 Louise Britt P
    Hvordan syntes du opdagelsen af børn er gået med årene, da min mor var barn fik de skisme ikke lov til at svine deres forældre til og kalde dem dit og dat, fordi de ikke må være ude til kl. halv 3 om natten? (bare et eksempel)

• #36   16. aug 2012 jeg kan komme på adskillige trænere i dk som blot har erfaring fra andre der har den samme holdning, så vidt jeg ved findes der ingen rigtig eller forket opdragelse, så det at sige han ikke er uddannet er plat, så burde ingen af os have hund.
    jeg ser stadig ingen fysiske overgreb abdet end dem man har manipuleret med på you tube., brug dog hvad i kan af de metoder der virker for jer og lad være med at vurdere hvad der er rigtigt og forkert.
    PS viste i at i USA har de faktisk dyrepoliti, mon ikke de var stillet op for længst hvis det var galt, blot sådan en strøtanke før jeg forlader denne tråd og disse vise mennesker der ved alt om opdragelse, gule bånd, DET virker suk

• #37   16. aug 2012 Synes det er imponerende, at man kan have det syn på hunde.

Jeg ved ikke med jer andre, men min hund har ikke intelligens til med fuldt overlæg at ''dominere'' mig og ''klatre op af rangstigen''.

• #38   16. aug 2012 Både inden for hundeopdragelse og børneopdragelse er der eksempler på steder hvor det ikke fungerer men det er heldigvis meget få af de 100 procent. De hunde som cesar tager ud til en vel på lige fod med de børn som du henviser til og som der heldigvis ikke er særlig mange af. Har arbejdet med børn i flere år og har kun mødt omkring 2 procent som har været udenfor pædagogisk rækkevidde.
    Både børneopdragelse og hundeopdragelse handler i bund og grund om gensidig respekt og kærlighed.

• #39   16. aug 2012 Jeg holdt op med at se hans programmer, da jeg så hans håndtering af en agrassiv og bange bulldog. Den gav netop op smiley

• #40   16. aug 2012 Tine det skulle vil aldrig være den der gemte sig inde under sengen hvor de trak den ud ? og hvor han holdt den nede fordi den skulle have renset øre eller sådan noget

• #41   16. aug 2012 Kan ikke huske om den gemte sig under sengen, men den snappede og gik nærmest til angreb når familien ville sætte sig eller rejse sig fra sofaen. Den holdt han også nede for at den skulle overgive sig.
    Det var så grimt at se, tilsidst blev den totalt passiv og så mere død ud end levende.
    Det skal lige siges at det er nogle år siden jeg så programmet, så kan ikke huske det i detaljer..

• #42   16. aug 2012 det er ikke den samme, men forfærdeligt smiley

• #43   16. aug 2012 Ja det er forfærdeligt, det med at holde hunden nede er åbenbart noget han praktiserer meget..

• #44   16. aug 2012 Jeg syntes aldrig, at man skal ophæve en metode eller hunde træner til "den eneste måde at gøre det på"
    Man skal lære, og så bruge det der virker for både dig og din hund.
    Uden at være fortaler for CM, så kan jeg ikke forstå at så mange har et så anstrengt forhold til ham. Det er rigtig at der er en del negativ forstærkende ting, hvilket jo er fy i disse tider, men lige frem kalde de små tjat vold, syntes jeg er ude i hampen.
    Især når vi i lille Danmark i brugs hunde/ jagt hunde kredse stadig træner med strøm og tæsk, men hvorfor er der ikke nogen der laver facebook grupper og demonstrationer mod det..?
    CM er lavet til det amerikanske marked, hvor man betaler for at få løst et problem her og nu, og så er Hundehviskeren et underholdnings program som er klippet sammen, så det er umuligt at se den fulde sammenhæng.

Min personlige holdning med CM er den samme alle andre. Jeg tager det jeg kan bruge og der virker for mig, og så undlader jeg resten.
    Jeg kan forstå at nogen kan være imod nogle af hans metoder eller hans syn på "hunde" osv, men derfor vil jeg ikke mene, at man kan sige manden er uden evner.
    Mange slår på han ikke er uddannet, men det giver jeg intet for. Har mødt folk der er uddannet, men som kun lave små krydser i et skema som de er trænet i, men som ingen indsigt eller forståelse har for hunde.

Alt i alt vil jeg sige, at man skal lære og være skeptisk, men også have et åbent sind og ikke udelukke noget på forhånd. Alle hunde og ejere er ikke ens, og fordi noget virker for dig, betyder det ikke det er løsningen for alle andre på jorden.

• #45   16. aug 2012 jeg har fulgt med i hele tråden fra start til nu... har med vilje ikke skrevet for jeg gider ikke diskussionen for og imod ham.

nu kom der endelig en der kunne sætte ord på mine tanker, så jeg tillader mig at ''hæfte mig'' ved det Tonny & Maja . har skrevet. flot skrevet..

• #46   16. aug 2012 Nej, han er ikke uden evner.
    Det handler om, hvad man selv vil udsætte sin hund for.

Og jeg vil aldrig nogensinde bliver fortaler for, at sidde så meget på en hund, at den underkaster sig passivt.

Men at det virker, så menneskene omkring hunden oplever at symptomerne på mistrivsel forsvinder, DET er der ingen tvivl om.

• #47   16. aug 2012 må også indrømme at i hans nyeste afsnit i fjernsynet har jeg endnu ikke set ham bruge metoden om at ligge hunden ned.. ved godt han har gjort det, men synes ikke jeg har set den metode i de nye afsnit (måske han også lære dag for dag og forbedre hans metoder) hvem ved?

• #48   16. aug 2012 For mig handler det i langt mindre grad om selve de praktiske tiltag, han laver og i højere grad om den historie, han fortæller om hunde, som jeg synes er forkert og tildels også farlig.

Jeg tager afstand fra hans måde at se på hunde på og hans forklaringsmodel i forhold til adfærd ligger mig meget meget fjern.

• #49   16. aug 2012 Problemet i det syntes jeg er at andre folk har givet op på de hunde han "hjælper" og han finder en løsning, hellere en passiv hund end en hund der bider og til sidst ender med og blive aflivet.

• #50   16. aug 2012 Lise
    jeg er også fan af Ceser, smiley
    jeg har også selv taget nogen af hans metoder til mig og har fået en fantastisk dejlig hund ud af det, en rigtig mors dreng smiley

• #51   16. aug 2012 Nej - hellere en død hund end en hund, der ikke tør tage initiativ.

Og - Husk at det du får at vide omkring de hunde, man ser i programmerne er det, man fortæller der understøtter konceptet og forretningen...

• #52   16. aug 2012 **Alfisten Natasja* *
    Nogle af hans metoder bruger jeg da på ham jo og kan allerede nu mærke det er blevet en smugle bedre, han er blevet noget mere kontaktsøgende.
    Men det er de meget små, som at jeg kun giver kærlighed, affection eller medfølelse når han ikke sidder og ryster med ørene tilbage og halen mellem benene og at han ikke får lov til at trække men skal gå pænt.

• #54   17. aug 2012 Kig på din hund og vurder hvad du kan bruge, han er ikke hundetræner, han behandler addfærd som andre har givet op overfor,

• #56   17. aug 2012 Nu har jeg set en del CM og som jeg har sagt før er der meget jeg kan bruge og selvfølgelig også en del jeg ikke kan bruge.Jeg har også fulgt en del med i Victoria Stilwell,s programmer og hende roser danskerne meget,jeg har dog aldrig set hende tage hånd om virkelige skarpe hunde.Hendes råd har de gange der har været en hund der var virkelig skarp, været kasteration eller aflivning.Jeg har flere gange efterlyst folk herinde fra der kan bevise at de kan pille en virkelig skarp hund ned med godbider og tålmodighed.Jeg har en hund ikke ( liste hund) pil det skarpe ud af den uden at komme til skade og lav en video som kan blive lagt ud på nettet så andre kan få del i hvordan vi gør det i danmark,han er kastereret så det springer vi over.

• #59   17. aug 2012 Jeg har langt fra læst alle indlæg, men her er min mening. Jeg bryder mig ikke om hans metoder, og at han bruger de samme på ALLE hundene uanset hvad deres problemer er. Jeg er meget uenig i at man skal dominere sin hund på den måde han mener. Altså at den ikke må gå først ud af døren og flere ting i den stil. Jeg har set èt program hvor han var god, det var med en meget utryg hund som han ville give mere selvtillid. Der var han god.

• #61   20. aug 2012 han bruger meget hundenes eget sprog, mere end vi herinde gør. nogle gange er han hård og andre gange dygtig.
    vi her er jo ikke proffer og gør som vi bedst kan. han har jo mange hunde samtidig og gør tingene mere som hunde i flok ville gøre det. vi har ofte kun en Fido hver og kan derfor ikKE bruge hans arbejdsmetoder. men derfor betyder det jo ikke at han er no go.

• #63   20. aug 2012 Ej Maj-Britt har du hale smiley

• #67   20. aug 2012 jeg har læst artiklerne oven over og selvfølgelig er der meget jeg kan bruge.Min hund er en feral dog/pariahund en canaan dog og det er godt nok den hårdeste hund jeg nogesinde har haft.den kan kun lide sig selv ingen andre dyr,der er tre andre mennesker ud over mig selv den kan lide og det har taget næsten et år at få sluset dem ind i mit liv.Jeg har haft mine kampe med den hvor har flået skjorteærmer af mig,hvis jeg har taget for hårdt fat i den.jeg har ikke givet op men har måttet tage nogle forholdsregler for at kunne beholde ham.Jeg har arbejdet med næsten samtlige brugshunde racer og aldrig haft problemer dem.

• #69   20. aug 2012 smiley stakkels hund

• #70   20. aug 2012 Maj-Britt * DKK snob * Du har fuldstændig ret at det skrev jeg i hans profil,det var lige da jeg havde fået ham,senere er det gået den forkerte vej,jeg har overhovedet ikke kunne bruge nogle metoder jeg har brugt på mine andre hunde, han har kun i hovedet at jeg ikke kan passe på mig selv, så det er han nødt til at gøre for mig. det gælder om at bide og det gør han.Nanok er nødt til at have snor på uanset hvem der kommer.En af mine venner der til daglig er hundefører i politiet har været på besøg flere gange han havde skjult ærme på, den tøvede ikke ti sekunder den gik omgående på ham, bed sig fast,trods han overhovedet ikke provokerede den.der står også i racebeskrivelsen at det skulle være en let hund at omgås.Jeg tror at det var fordi han var ny at det gik så nemt i starten, han var voksen da jeg overtog ham og er også kastreret gad vide hvordan han ville havde været hvis han ikke var det!Jeg har talt med de gamle ejere jeg fik faktisk indtrykket af at de faktisk var lidt bange for ham.Han været længe til salg ,der været mange at til at se på ham, de var åbenbart sprunget fra.

• #73   21. aug 2012 Palle er blevet grøn. Jeg ved ikke hvor du har fra at jeg vil sælge ham, han bliver hos mig til han dør af alderdom,jeg kunne da ikke drømme om at sende ham ud til andre da det helt sikkert ville gå galt.Hos mig har han et godt liv da jeg bor på landet og er alene.Hvis jeg får gæster han ikke kender er han konstant i snor eller i hunde gård,hvor der er isoleret hus og adgang til bryggers.Min have er hegnet ind med 1.10meter stålplader forneden og armerings jern foroven op til 2meter.Inde i haven er der hundegård håkon 1.80 meter,lågen er 2 meter med kodelås så der ikke kan åbnes udefra uden at kende koden.Derfor mener jeg at jeg gør hvad jeg kan og jeg er rigtig glad for ham.Det er ikke en potens forlænger for mig da han jo ikke kommer ud nogen steder,hvor andre kommer i kontakt med ham.

• #76   22. aug 2012 Lenschow . tusind tak for dit svar til mig angående min hund

• #78   22. aug 2012 Jeg lovede mig selv ikke at blande mig fordi vi aldrig bliver enige i tråde om CM.
    Om han er træner eller ej, rager mig en fjer han ved meget om hunde og har arbejdet med dem i mange mange år og har også udviklet sig og sine metoder igennem de 7-8 sæsoner har har lavet Dog whisper.
    Jeg holder helt med Tonny og maja, noget kan man bruge noget ville være overgreb hvis jeg brugte det på min lille pleaser hund. Og jeg vil gerne se andre løse nogle af de opgaver CM påtager sig.
    Louise Britt, hvis din teori holder så kan jeg ikke forstå at vi ser overfald fra hunde, de skal jo bare allesammen have kærlighed og gensidig respekt, vrøvl.
    Jeg ser kun et problem med CM , det er at ukyndige ejere forsøger at bruge hans metoder og gør det forkert og derfor får de ikke den ønskede effekt og måske enda det modsatte, men det sker sikkert også med andre trænere.

• #80   22. aug 2012 Jordnødden og jeg: Jeg har ALDRIG sagt at hunden ikke kan være/blive aggressive også til det punkt at de kræver en aflivning, selv om man bruger blide metoder. Har selv lige oplevet sådan en hund på min egen træningsplads.
    Ejeren var super gode og arbejder hårdt med hunden - på dens primisser, men desværre var dette i nok. Nogle hunden har bare brister som vi ikke kan rette op på hverken med blide eller hårde metoder. Men jeg vil så sige at jeg ALDRIG vil udsætte min hund for fysisk vold, overgreb eller andet som jeg mener at CM påføre nogle af de hunde har træner, så ser jeg hellere en aflivning, hvis ejeren ikke kan se anden udvej.

• #81   22. aug 2012 Louise, men aflivning det er da den letteste løsning og ja der findes hunde der ikke kan rettes op på men jeg har endnu ikke set CM opgive.

• #82   22. aug 2012 Jeg tvivler på, at de lige vælger de hunde, hvor CM opgiver til deres program...

• #83   22. aug 2012 Muligt CH det ved hverken du eller jeg, men jeg tror at der ville have været et program hvis han gjorde , men man skal huske på at i USA har man en none kill policy i mange dyreorganisationer og den har CM også på godt og ondt smiley

• #84   22. aug 2012 CM er Gud..

Tilsyneladende...

Har nemlig selv set det i fjernsynet smiley

• #85   22. aug 2012 CH nej da men han har gode og mindre gode sider. ligesom alle os andre smiley

• #86   22. aug 2012 Han er en konstruktion for Søren *GG*

• #87   22. aug 2012 Mener du men en konstruktion at han er opfundet af national geographic og at hele hans liv er i scenesat ?

• #88   22. aug 2012 Hans programmer er ren og skær konstruktion.
    Ligesom så mange andre "hundehelte"....

Vi ser det, der fremmer omsætningen...

• #89   22. aug 2012 Ja det er jeg enig med dig i, sådan er alle tv programmer selv nyhederne smiley
    Men CM arbejder altså også med hunde når programmet ikke kører, han er meget involveret i både gadehunde og neutralisering af disse, samt støtter flere projekter i b.la Mexico. Jeg er ikke naiv jeg ved godt at han tjener penge på sit navn og jeg sluger ikke alt han siger rådt smiley jeg bruger den del jeg kan, og den er som før skrevet ikke stor fordi min hund er en pleaser og det er ikke nødvendigt at være så konsekvent da det ville knække ham .

• #90   22. aug 2012 Tv er ikke virkelighed...Det er en tilklippet og konstrueret udgave af virkeligheden...
    Hvis I ser jer om blandt de hundemennesker i kender, som har nogle kanon gode hunde, hvor hundeføre og hund arbejder sammen, synes I som er fortaler for CM at det I ser er det som han gør ved hunde i tv.??

• #91   22. aug 2012 Præcis, Snow...

• #92   22. aug 2012 Snow, du kan ikke sammenligne disse 2 ting, det du ser i tv er jo hunde som pga dårlige ejere ikke er blevet stimleret , eller for den sags skyld bare luftet. Jeg kender ikke nogen hundeejer der træner med sin hund der får de problemer CM må løse pga ejeren ikke har vist en dyt om det at have hund inden de købte den så langt som det går i tv programmerne er jo dels fordi overdrivelse fremmer forståelsen og seertallet samt at disse hunde jo allerede er kommet længere ud end hvad en normal stimuleret hund er.

• #94   23. aug 2012 Palle, og vi behøver skam ikke blive enige smiley og det har jeg vist heller ikke givet udtryk for smiley Verdenen er ikke sort eller hvid det det gælder også i diskussioner om CM

• #95   24. aug 2012 Jeg syntes personligt ikke om Cecar Milan og gider bestemt ikke se hans programmer..

Han sørger ikke for at hunden får respekt.. det frygt! Jeg hár set 1 program eller 2 og i begge kravlede hunden væk med halen mellem benene.. Dét kan sq ikke være rigtigt. Han skulle bestemt ikke røre min hund.. puha

Næhh hvis jeg skulle vælge en, så blev det klart Victoria. Hun har taget på hundene og skaber respekt og en velbalanceret hund kommer ud af det

• #97   25. aug 2012 CM er ikke andet end en opblæst realitystjerne, som har et pi**e godt snakketøj og evnen til at underku hunde, så de mister eenhver lyst, mod og evne til at handle på eget initiativ. Ja, så får man en medgørlig hund.....men hvad skete der undervejs udenfor kameraet, og bliver hunden lykkelig????
    Pyt, det ser flot ud i TV og giver penge i kassen"

Kommentér på:
Dog whisperer - med Cecar Milan

Annonce