Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At tage hunden med i bussen?
  • #1   19. aug 2012 Kommer an på hva regler busselskabet i din by har.
    Je har haft Alba med i bussen i en taske.

• #2   19. aug 2012 De skal helst være i taske, men nogle gange kan de godt komme med på børne billet uden, kommer an på chaufføren

• #4   19. aug 2012 Jeg bor i Aalborg havde Alba i en taske i bybusser. Hun er ikke just lille.

• #5   19. aug 2012 Jeg har tit Gia med i bussen - og de fleste chaufføre kender os så godt nu og synes hun er noget så sød så ofte lyder det "og hunden den så jeg ikke" smiley
    Hun sidder også oppe på sædet - har dog et tæppe med som hun sidder på.

• #6   19. aug 2012 Helst være i taske? Aj det kan man da ikke med en lab.

Og som andre siger, kommer det an på, hvor i landet du bor.

Jeg bor i Herfølge ved Køge på Sjælland og Luna er med bussen så godt som hver dag. Jeg har endda fået lavet et pendlerkort til hende smiley

• #7   19. aug 2012 Jeanette - tasken skal bare være stor nok smiley

• #8   19. aug 2012 Anita - Man kan sikkert godt finde en taske der er stor nok men medmindre hunden er blevet vænnet til det fra hvalp af tror jeg ikke det bliver helt nemt at få en 20-30 kgs hund i en taske :O) Ikke at det ikke kan lykkes, men så tror jeg egentlig hellere jeg bare ville betale den børnebillet det så koster. Hehe

• #9   19. aug 2012 Hej jeg tager riga med i bussen flere gange om ugen. Det koster et klip på et børne kort og han elsker det. Han står under mine ben og kigger på alle de spændene mennesker. Vi bruger bussen meget her i varmen da han ikke magter at gå så langt om dagen. God tur:)

• #10   19. aug 2012 I Aalborg kan man ikke have dem med i bybusser på børnebillet.

Alba var ikke vanttil taske fra hvalp og vejede alligevel 20-22 kg der hun blev smidt i en taske og med i bussen. Hvor der er vilje er der vej.

• #11   19. aug 2012 Den ville ikke gå her. Der var på et tidspunkt besluttet at kun hunde, der kunne være i tasker, måtte komme med i bussen.

En gut prøvede med en taske til sin store hund, han fik ikke lov til at komme med.

Nu er det heldigvis ændret, så vi må have hundene med. Det koster en børnebillet.

• #12   19. aug 2012 20-30 kg. hund i en taske kræver vist en del armkræfter, så jeg ville lave huller i bunden af tasken til hundens ben smiley

• #13   19. aug 2012 Jeg har aldrig fået atvide Nala ikke måtte komme med og har flere gange i både hus og tog haft to store hunde med et par enkelte gange 3 stk.

bare husk børnebiletten.

• #14   19. aug 2012 Nogen der ved hvordan det er hos midttrafik? Kan ik finde noget på hjemmesiden.

• #15   19. aug 2012 Det kommer rigtigt meget an på hvilket busselskab der kører den/de pågældende rute(r). Står der ikke noget på hjemmesiden, så ring og spørg dem.

• #16   19. aug 2012 Bybusser i Aalborg er det no-go at have hund med der ikke er i en taske.

Regionalbusserne i nordjylland, må du have hund med uden taske og der skal betales børnebillet.

• My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 556
    #17   19. aug 2012 Jag vet bara att i København må man bare ta "stor" hund emd på bus med 100tal, s tog og metro self til børnepris.

• #19   19. aug 2012 Her i Randers har jeg haft Joey med uden at betale billet - men han var også 12 uger der :b Men jeg ville bare gøre det. Og tage det som den STØRSTE selvfølge at hunden skal med - endda uden at betale smiley Hvis buschaufføren brokker sig, vil jeg "tilbyde" at kunne betale børnebillet.
    Altid forlang mere end rimlig, så kan man forhandle. Hvis han accepterer uden billet er det jo fedt smiley

• #20   19. aug 2012 Men nu står der at trådstarter kommer fra Nordjylland smiley

• My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 556
    #21   19. aug 2012 Det såg jag inte..

• #22   19. aug 2012 Har også haft snoopy med i bus. vi bor på falster.. vores"problem" var bare at chafføren havde godbidder også kom vi ikke meget længere ,for så ville snoopy charme sig ind og have flere smiley men vi betalte børne pris for ham smiley

• #23   19. aug 2012 Troede det var lavet sådan at man ikke måtte have hunde med i A-busser.

Kommentér på:
At tage hunden med i bussen?

Annonce