417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Savner ham! Savner ham!

Jeg er i Tyrkiet lige for øjeblikket.... Har været her en uge nu, og skal være her en uge mere!!! PUUUH jeg savner Charlie... Det lyder tosset! Men jeg glæder mig så meget til at komme hjem til ham igen! Er hele tiden bange for der sker ham noget...
Er det bar mig der har det sådan?
Tør ikke tænke på hvordan jeg blir når jeg får børn!!!

Louise!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner ham!
  • #1   22. jul 2006 Jeg savner Bella bare jeg har været væk fra hende i 5 min.. Så nej.. hehe.. Du er ikke den eneste..

• #2   22. jul 2006 Savner mine sindssygt bare jeg er på 24 eller fx 48 timers vagt -
    sindssygt som de flytter ind under huden på en - ss -

• #3   22. jul 2006 Er jeg glad for at høre...
    Jeg vidste jeg ville komme til at savne ham! Men igår havde jeg helt tåre i øjnene når jeg tænkte på ham!
    Jeg ved han er i gode hænder... for han er ved min mormor og mor! Meeen... det er bare hårdt.. MIN LILLE DRENG.. smiley

• #4   22. jul 2006 Louise : Ja - de er jo ens små babyer... ( små og små - smiler... )

• #5   22. jul 2006 Julie: Jaah, det har du helt ret i... Puh, ved ikk om jeg nogensinde tager så lang tid væk fra ham igen!

Nicole: Mange tak! smiley Han er en rigtig dejlig hund..
    Så lige din på et billede med agility.. Skal jeg også begynde på med Charlie! Er det godt?

• #6   22. jul 2006 Jeg har ikke været på ferie uden Fie, det tror jeg ikke jeg ville holde til, ej heller selvom hun blev passet af folk jeg stoler 100% på.

• #7   22. jul 2006 Okay.. Kan ikke have ham med herned.. Desværre... Jeg er jo ikk i tvivl om han er i gode hænder.. forøvrigt er det sundt at savne!! Selvom det er sindsyg hårdt...

• #8   22. jul 2006 kan tør ikke tænke på hvordan jeg ville have det ude mine prinsesser.. har aldrig været været væk fra nemo mere en otte timer på arbejde aldirg sovet ude mine hunde og kan heller ikke sove uden.. har været på ferie en uge i tyrkiet dengang havde jeg kun sille.. men tager aldrig afsed uden dem igen.. fik næsten ikke noget ud a turen tænkte kun på hende... de er mit 1 og alt og de er med mig alle steder...elsker dem så vild meget...

• #9   23. jul 2006 Jah.. jeg kan heller ikk beskrive hvor hårdt det er.. Jeg ringer hjem hver dag og høre hvordan han har det! men han har det godt.. og er ligeså fræk som altid... Men... For F..... hvor jeg glæder mig til på lørdag hvor jeg ser min lile prins igen!

Kommentér på:
Savner ham!

Annonce