Savner ham :'( Savner ham :'(
Jeg savner min hund noget så frygteligt ..
det er ikke engang 24 timer siden vi måtte sige farvel..
dagligdagens gøremål er så uendeligt svære at komme igennem, bare det at smørre en madpakke uden at skulle gemme lidt til ham var så tomt..
Han blev 11½ .. og er jo en dejlig høj alder for en hund.. men kan ikke lade være med at føle at det var for tidligt </3
hvor længe går der før jeg ikke føler det hele så tomt mere ?? han har jo været en kæmpe stor del af mit liv, og da det er præcis 6 måneder siden min formor døde, og min kæreste forlod mig og den bette for 3 måneder siden, ja så er det bare endnu mere forfærdeligt.. men der var intet at stille op :'(
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 580
Tjaeh, jeg ved ikke ikke, hvornår man er klar til at give slip ... eller slip giver man jo nok aldrig, men man lærer at acceptere det. Jeg havde det svært, da min pony blev aflivet, og det tog lang tid for mig. Jeg har aldrig prøvet at miste en hund, men jeg kunne forestille mig, det var ekstreeemt svært, når den nu er så stor en del af familien og plejer at være der 24 timer i døgnet ...
Jeg kan ikke sige andet end at tiden vil vise dig, hvornår du er klar til at acceptere det og husk nu også, at det er okay, at være ked af det!
Trøstekram herfra
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 206
Læste godt dit indlæg i går omkring han var gået bort.
Håber du får lys og glæde i dit liv igen. Og husk: Det er helt tilladt at sørge over tabet af en hund. Det er jo tabet af ubetinget kærlighed.
Er helt sikker på at han kigger ned til dig fra regnbuen og fortæller dig, at han er glad og lykkelig igen - og holder øje med dig.
R.I.P. Buller
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.456
Da jeg mistede min Jojo helt uventet havde jeg 3 dage hvor jeg intet ku ,,jeg kastede op,,græd og var helt nede.....da jeg fik aflivet min gamle hund var jeg også ked af det men tog det nogenlunde fordij jeg var forberedt på det
Jeg savner Jojo hverdag og kan stadig ikk tale om ham uden at tårerne presser på...måske jeg kan endag
Tanker til dig
aug 2004
Følger: 47 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 85 Svar: 2.044
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 16
Jeg har så valgt at få lavet minder om ham og det har hjulpet en del..
Og vil sige som nogen af de andre det er HELT okay at være knust, for de er jo ens et og alt. Og de elsker en bare fordi man lever!
Håber for dig du finder din egen måde at holde minder i live!
Held og lykke
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 40
lukker stadig lågen når jeg kommer hjem så han ikke stikker a.. men han kommer ikke ud til døren som han plejer
man føler sig virkelig alene hjemme når han ikke er her ..
øv hvor er det altså hårdt selvom at det var til det bedste for mig, vil ikke være en af dem der lader deres hund lide fordi de ikke kan tage den nok sværeste af alle beslutninger ..
http://www.youtube.com/watch?v=B9g35fMP8u0
Savner ham :'(