267 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
savner ham stadi :( savner ham stadi :(
heii.... jeg savner stadi min elsked<3<3 hund (Marco) RIGTIG meget.... kan stadi fælde en tåre for ham..snøøøft :(.... men jeg er bare ked af at vi ikk fik ham begravt fx ved dyrelægen.. (det vil ikk være godt hos os selv
desværre).-.. men nu kan jeg jo ikk besøge ham .. snøøøft... det har jeg virkelig lyst nogen gange.. men han er HELT vøk 4 evigt :(... men han er stadi i mit
4 ever.. Men det der gør miig ked af det er at jeg ikk kan besøge ham :(.. knuzzz
0 synes godt om

dec 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 403
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 115
I har min dybeste sympati... det er ikke nemt at skulle affinde sig med at at gense... !!
Jeg har på en anden måde....for selv om jeg ikke har set min dejlige Natja siden jeg solgte hende i April måned, så tænker jeg stadig meget på hende og savner hende. Jeg har brugt meget tid på at tænke på om jeg gjorde det rigtige, men nok mest i kraft af at jeg har gået hjemme siden 1.Maj. Alt det stopper her 1. August, for så starter jeg arbejde. Så håber jeg virkelig at jeg kan få hende på afstand, for det stikker sådan i mit hjerte hver gang jeg ser en hund....og endnu mere når jeg ser en schæferhund...SUK !!
Go' Søndag alligevel...
Frederik
savner ham stadi :(