475 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
Robotstøvsuger Robotstøvsuger
Nu SKAL det altså være. Jeg vil have mig en robotstøvsuger. Men holy moly det er svært at vide hvad der er godt og hvad der er not Så jer der har sådan en fætter hvad har i, er i godt tilfredse eller er der noget der er irriterrende????
Jeg har ingen tæpper nogen steder så det burde ikke blive et issue. Huset er 180 kvm og der er ingen dørtrin. Kom frisk med tips og ideer
0 synes godt om
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 99 Hunde: 2 Emner: 357 Svar: 6.151
Jeg kom oprindeligt efter et andet tilbud som var udsolgt, og så stod jeg der - fik nupset en medarbejder for råd.
Anbefalingen var at denne her type har 2 kameraer.. så "indeni" og det ovenpå, som gør at den har nemmere ved at finde rundt eller noget.
Jeg er rigtigt glad for min. Altså du kan ikke forvente hovedrengøring, men at den lige løber over med jævne mellemrum og snupper fnuller, hundehår og hvad de ellers slæber med ind - fantastisk. Så kan man altid hente den store støvsuger til når man vil gøre lidt ekstra.
Jeg bruger ikke gulvvasken, da den kun kører med rent vand.
Jeg købte den primært fordi vi jo er genhuset med trapper, og mine gigtknæ følte ikke for at slæbe støvsugeren op og ned hele tiden.
Jeg kan så godt finde på - hvis der går lidt længe imellem - lige at snuppe min kost til det værste, og så køre Alfred bagefter.
Men konklusionen er at jeg er superglad for den, det er nemt, praktisk og man kan støvsuge mens man ser fjernsyn, lufter hund osv. (den kan osse indstilles til hvornår den automatisk skal gå i sving selv).
sep 2005
sep 2005
Hov glemte sguda at linke til den
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 7.577
sep 2005
De er jo sådan lidt store i det, men Alfred bor unde en kommode her, og det kommer han osse til når vi rykker tilbage til vores eget hus i næste måned.
Jeg har så ikke testet hvor gode de er til gulvvask, for vi lever jo i rod og flyttekasse stadigvæk.
feb 2013
sep 2005
Den her er der altså god pris på lige nu
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.421
Det er min første robotstøvsuger / gulvvasker...
Jeg har haft den en måneds tid og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg har gjort før. Det er det absolut bedste jeg har gjort for mig selv i mange mange år.
Jeg sætter den igang når vi skal gå tur og når vi kommer hjem er der støvsuget og vasket gulv.. Det er simpelthen fantastisk.
Før havde vi "uldne sokker" hele året.. Det har vi ikke mere.
Noget der er træls?... Hmm næ..
Evt vær obs på hvor lave møbler den kan gå ind ind under.
https://www.elgiganten.dk/product/hjem-rengoring-kokkenudstyr/rengoring/robotstovsuger/roborock-s8-maxv-ultra-robotstovsuger-rr0759-sort/773481#description
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Annoncer: 1 Svar: 314
feb 2013
feb 2013
"Roborock-appen
Tilpas nemt støvsugerens ydeevne, opsæt no-go-zoner og få mest ud af de multifunktionelle kortfunktioner. Derudover kan du altid tjekke dit hjem ved hjælp fra videoopkald-funktionen og krydstogt-muligheden, ved brug af den praktisk Roborock-app."
"Cruise-option" skal vist ikke oversættes til "krydstogt-mulighed"
... eller også skal det fordi den enten kan bruges på krydstogtskibe eller hvis man skal afsted på krydstogt
sep 2005
jun 2006
Jo jo det er til når du er på krydstogt og lige vil tjekke om naboen har husket at vande blomsterne..
Og så kan du jo via appen starte robotten så der er gjort rent lige inden du kommer hjem igen ??
jun 2006
Jeg har gårde gulve men måtter ved yderdørene. Cosmo foretrækker at sove på dem.. Sååå... Hundehår...
Med min almindelige støvsuger, der er uden aktive børster/ruller tog det Ca lige så lang tid at støvsuge dem fri for goldenhår som det gjorde at støvsuge resten af huset.
Robotten sætter ekstra sug på ved måtterne kan man høre og de bliver mindst lige så rene som når jeg selv står og bruger tid og kræfter på det.
jun 2006
sep 2005
Robotstøvsuger