Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robotstøvsuger
  • #2   3. nov 2012 Den er kun til at tage det daglige, og det skulle den kunne.
    Og jeg har stadig den almindelige, som stadig skal bruges til rengøring.
    Men er træt af daglig støvsugning, og det skulle den kunne afhjælpe.

• #3   3. nov 2012 Vi havde en roomba PET, som skulle være en af de bedste, den blev solgt efter 2-3 dage:) magtede den ikke, den blev ved med at køre ind i soveværelset og så nåede den ikke det hele på en opladning, og vi skulle alligevel selv støvsuge, penge ud af vinduet:)

• #4   3. nov 2012 Lille my - hvor længe siden er det?

• #5   3. nov 2012 Tror det var sidste år:) de har stadig den model vi havde i butikkerne:)

• #6   3. nov 2012 Jeg kender flere, der er rigtig glade for deres.

• #8   3. nov 2012 vi har en og vores er den specielle til husdyr. vores køre kun i stuen og det andet tager jeg med alm støvsuger

• #9   3. nov 2012 Vi har en roomba PET, og er glade for den.
    Der skal naturligvis støvsuges normalt hver uge, men på hverdage kan vi sætte robotten til og det ser pænt ud.

Synes dog døgn larmer fn del, så bruger den når vi ikke er hjemme:)

• #11   3. nov 2012 ja vores støvsuger stuen hver 2 dag kl 9 når vi er på arbejde smiley

• #14   3. nov 2012 Jeg har en og jeg elsker den smiley

Har to korthårshunde og den tager den daglige rengøring meget godt, også i fældeperioden. Jeg har så også en stor etværelseslejlighed, med glatte gulve, som er det ideele til den slags.

Jeg ville ikke lade den køre når hundene er alene hjemme. Har hørt en forfærdelig historie om en hund alene med dårlig mave i kombination med en robotstøvsuger.

Min kører hver dag mens jeg går eftermiddagstur.

Det er rigtigt at den ikke kan klare rengøringen helt alene, men her klarer den gulvene alene også får paneler og møbler en tur med den gammeldage i ny og næ.

Jeg vil ikke undvære min robot smiley

• #15   3. nov 2012 Jeg har en som jeg sætter til i et rum af gangen. F.eks støvsuger den stuen mens jeg går en tur, køkkenet når jeg træner med en af hundene osv. Det fungerer fint.
    Lader ikke hundene være alene med den - de synes det er festligt legetøj og kan ikke rigtig lade den være... smiley

• #16   3. nov 2012 Vi har haft en Roomba PET også. Min søsters kæreste har beregnet denne type støvsugers energiforbrug kontra en normal, hvor han fandt den normale brugte mere strøm - men den bruger man så også i kortere tid - så tror det opvejer hinanden.

Jeg ELSKER den. Vi har både marsvin og kanin og har hø, halm og savsmuld alle vegne - og det tager den altså.
    Det var dog ikke altid den kom rundt i alle rum, men det irriterede mig ikke. Den støvsugede hver dag og der var altid relativt lækkert og rent. Vi brugte aldrig alm. støvsuger og kun håndstøvsuger til at tage paneler og ligende.

Kan klart anbefale den! Den har dog været noget hård ved vore lyse trægulve - men har man ikke de gulve ville jeg HELT klart købe den hvis jeg havde råd smiley

• #17   3. nov 2012 Er det roomba pet i alle bruger? Det lyder klart til, at jeg skal have sådan en.

• #19   5. nov 2012 Nu har jeg undersøgt lidt:
    Og er nået frem til, at følgende modeller kunne være interessante;
    Roomba 564
    Roomba 620
    Roomba 630

Nogle af Jer, som af en af de tre?

• #20   5. nov 2012 Nu kan jeg ikke huske hvad nr. vores var, men kan huske den hed PET smiley Fordi den havde en ekstra "skuffe" som var større end den anden og kunne have flere dyrehår i smiley

• #21   5. nov 2012 De er alle tre til Pet smiley

Kommentér på:
Robotstøvsuger

Annonce