Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robotstøvsuger
  • #2   16. mar 2018 Vi har en Roomba 966. Den er suveræn! smiley

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #4   16. mar 2018 Har en Iroomba 866. Den er ok til en labrador der fælder helt vildt.
    Kørt i 14 måneder nu, dagligt. Har aldrig skiftet noget som helst på den.
    Men den trænger til nye børster og filter.
    Som kan købes til 500 kr.

• #5   16. mar 2018 Jeg kan ikke anbefale et bestemt mærke, men jeg kan anbefale at den ikke skal køre rundt om natten, hvis man har en hundehvalp.

https://www.bt.dk/udland/laest-klar-vaagnede-op-til-frygtelig-stank-saa-kom-de-i-tanke-om-hvad-de-havde

• #7   16. mar 2018 Jeg har den billigste roomba og den fungerer upåklageligt.

Jeg starter den når jeg går med hundene, for ikke at risikere ulykken i #5 og fordi den er ret god til at spise ledninger mm, så tjekker lige gulvet inden den starter.

Den larmer en del, men det er jeg ret ligeglad med, for jeg hører den sjældent.

• #8   16. mar 2018 Jeg har også en Roomba, som jeg købte brugt. En af dem til hundehår. Jeg har skiftet børstemodulet, og det kostede 500 kr og var nemt nok at skifte selv. Indtil videre har den så kørt hver dag i et år, så det må siges at være ok klaret.

Som Randi starter jeg den når jeg lufter hunde, og det passer med at den har støvsuget køkken og stuer når jeg kommer hjem en times tid senere. Jeg ville ikke undvære den!

• #10   16. mar 2018 Fedt, det lyder som om Roomba er vejen frem.
    Og for at berolige folk med de... interessante historier smiley så skal den primært køre i køkken-stue rum, hvor Walther aldrig er alene, så ingen uheld her smiley

• #12   17. mar 2018 Det er svært at sige at nogen er de bedste til hundehår, da de alle som en er af middelmådig kvalitet indtil videre.

En robotstøvsuger kan mindske behovet for at støvsuge med en almindelig, men ikke erstatte (desværre).

Men Roomba er det mest kendte brand. Det har bare ikke så meget at gøre med om det er den bedste.

Vi købte en ny sidste år, der tjekkede jeg ved den danske og den norske forbruger organisation, og der var vinderen begge steder en Miele. Altså i prisklassen cirka 5000 kr.

For pris er ligesom indenfor meget andet det afgørende og ikke mærke.

Så jeg vil hellere spørge dig, hvad er din prisklasse?

Kommentér på:
Robotstøvsuger

Annonce