Robotstøvsuger Robotstøvsuger
Hvad kan i anbefale af robotstøvsugere der er god til hundehår? Aner intet om dem, så hvis der er andet i tænker man skal være obs på ved udvælgelsen, (støj, størrelse osv?) så skriv det også gerne
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 732
nov 2008
Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
Kørt i 14 måneder nu, dagligt. Har aldrig skiftet noget som helst på den.
Men den trænger til nye børster og filter.
Som kan købes til 500 kr.
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 31 Emner: 188 Svar: 10.558
https://www.bt.dk/udland/laest-klar-vaagnede-op-til-frygtelig-stank-saa-kom-de-i-tanke-om-hvad-de-havde
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.458
Jeg starter den når jeg går med hundene, for ikke at risikere ulykken i #5 og fordi den er ret god til at spise ledninger mm, så tjekker lige gulvet inden den starter.
Den larmer en del, men det er jeg ret ligeglad med, for jeg hører den sjældent.
sep 2017
Følgere: 546 Emner: 157 Svar: 10.788
Som Randi starter jeg den når jeg lufter hunde, og det passer med at den har støvsuget køkken og stuer når jeg kommer hjem en times tid senere. Jeg ville ikke undvære den!
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 196
Og for at berolige folk med de... interessante historier
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.812
En robotstøvsuger kan mindske behovet for at støvsuge med en almindelig, men ikke erstatte (desværre).
Men Roomba er det mest kendte brand. Det har bare ikke så meget at gøre med om det er den bedste.
Vi købte en ny sidste år, der tjekkede jeg ved den danske og den norske forbruger organisation, og der var vinderen begge steder en Miele. Altså i prisklassen cirka 5000 kr.
For pris er ligesom indenfor meget andet det afgørende og ikke mærke.
Så jeg vil hellere spørge dig, hvad er din prisklasse?
Robotstøvsuger