{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Nanna&Dooly
Nanna&Dooly
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Ny hund! Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej alle! Mine forældre og jeg snakker meget om at finde en hund til mig. Vi har to gravhunde ,men kunne nu godt tænke mig selv at træne min hund op og få en ny bedste ven smiley
Jeg bor på en stor gård med masser af grund og skov. Der ligger en strand 100m fra gården og der er gode muligheder for at gå ture osv. Jeg ville gerne have en godmodig og rar hund som er rimelig nem og god i sindet. Har i nogle forslag til hvad for en hunderace der kunne passe til min beskrivelse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hund! Hvilken?
  • #1   25. aug 2012 en collie er en pragtfuld hund hvis mindre, sheltie.....og hvis du skal have hunden med når du flytter hjemmefra en papillion, det er en mega stor hund i en lille hunds krop.

• #3   25. aug 2012 Jeg kan også foreslå en collie, den erintelligent og nem trænbar, men køb af mentalt gode forældre.
    Hvis det skal være collie skal du tænke på at der er moderat pelspleje.
    Køb kun med DKK tavle.

Jeg kan se du kun er 14 år, så dine forældre skal selvfølgelig være meget med ind over lige gyldig hvilken race du vælger.

• #5   25. aug 2012 prøv at være lidt mere præcis i dine krav og ønsker. hvor stor/lille hund ønsker du. hvad vil du træne, alm lydighed, agylity, rally, spor eller noget helt 3.
    skal du gå til træning med hunden eller skal du klare det selv m. hjælp fra dine forældre.
    hvor meget tid kan og vil du bruge på træning og alm samvær med hunden.

• Nanna&Dooly
    Nanna&Dooly Tilmeldt:
    sep 2010

#6   25. aug 2012 Ja jeg er 14 og mine forældre er med til at passe når jeg er i skole smiley Vi har også lidt snakket om en Golden retriever. Er mere til de store end de små.

• Nanna&Dooly
    Nanna&Dooly Tilmeldt:
    sep 2010

#7   25. aug 2012 Ønsker en stor hund. Vil træne alm. Lydighed. Skal gå til træning med hunden(det gør jeg i forvejen med anden hund). Bruger tid på hunden lige fra jeg kommer hjem fra skole (kl. 2 ca) . Mine forældre kommer selvfølgelig også til at være med.

• Nanna&Dooly
    Nanna&Dooly Tilmeldt:
    sep 2010

#8   25. aug 2012 Hunden skal helst være hvalp smiley

• #9   25. aug 2012 Pas på at finde en hund med et godt temperament, hvis I vælger golden. Jeg synes at jeg har oplevet at de har fået lidt problemer temperamentsmæssigt. Ellers er det jo en LÆKKER hund smiley

• #13   25. aug 2012 En boxer er en skøn ven og vil gerne træne. Hvis du vil høre mere om racen er du velkommen til at skrive.

• #14   25. aug 2012 Jeg tænker lidt, er en schæfer elelr en boxer en god race for en på 14 år?
    Jeg spørger fordi jeg ikke ved det. Og selvom forældrene er bag med økonomi og praktisk hjælp, så er de vel ikke sådan lige at træne for så ung en pige?

• #15   25. aug 2012 Kennelmor: jeg har solgt til en pige på 14 år, og hun trænede uden problemer og min egen datter på 14 år skal snart have en også. men det er ikke alle der kan gøre det, lige som ikke alle voksne egner sig og så skal forældrene være med ind over.

• #16   25. aug 2012 kennelmor ved ikke med de to racer men mine colliehvalpe er næasten alle solgt til hjem med teenagere og har alle fået suoperskønne hjem .
    collien er bare alletiders "ungehund" elsker at lege træne....og slappe af.egentlig synes jeg ikke pelsen skal afskrække nogen, er faktisk nemt at hode Truntes, og er man heldig at kunne børste /rede udendørs ingen besværd.

• #18   25. aug 2012 Jeg er godt klar over, at collien egner sig, jeg har jo selv racen og mine børn træner gerne med hundene, men det var de andre racer jeg tvivlede på, da jeg synes de kræver noget mere, men det gør de så ikke kan jeg høre.

• #19   25. aug 2012 en berner senne, eller en golden. det er en stor hund og de kræver også masser af plads og opmerksomhed. sød og venlig. og har godt sind begge racer.

• Nanna&Dooly
    Nanna&Dooly Tilmeldt:
    sep 2010

#20   26. aug 2012 Tror ikke racer som boxer og Schæfer er noget for mig smiley Men ellers dejlige hunde.Border collien og collien er bestemt noget for mig... Har også fået anbefalet en samojede? smiley Syntes også det virker som en skøn hund i en ok størrelse.Berner sennen bliver nok lidt for stor og voldsom? smiley

Kommentér på:
Ny hund! Hvilken?

Annonce