708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Første løbetid :) Første løbetid :)

God aften derude smiley

Det skal lige siges at Raya er min første tæve og dermed er det også "min" første løbetid smiley

Hvordan er det nu det er... Er det ikke noget at selvom de er i løb i 3 uger så er det ikke alle 3 uger hun bløder?

Kan det passe at jeg kan mærke hendes humør er anderledes? mere pyller og kontaktsøgende?

Jeg troede hun var i løb allerede da hun var 5,5-6 måneder, selvom det er tidligt. Der var hun også hævet bag i og slikkede sig rigtig meget. Jeg fandt en blod dråbe på gulvet og en handhund til træning var meget vild med hende 3 søndage i træk... Kan det have været den første løbetid og så hun får sin 2. allerede her som 10 måneder gammel?

I må lige gøre mig lidt klogere smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet fungerer ikke – skylleknap giver kun lidt vand 880 kr.
  • Udskiftning af 4-5 mursten i facade på hus og lidt fuge reparation 2.000 kr.
  • Throw trash 600 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første løbetid :)
  • #1   29. aug 2012 hun bløder de første 14 dage ca. og så er der "parringsugen" hvor hun ikke bløder

• #4   29. aug 2012 Jep Raya Bullmastiffen smiley
    Jeg synes godt nok allerede det er sådan noget halv blodigt noget som i ½ blod ½ vand. Hun har været hævet siden d. 25 (på hendes 10. måneders fødselsdag) men det er først i går hun er begyndt at dryppe..

Hvor meget er det normalt de bløder før man får fat i løbetids bukser?

• #5   29. aug 2012 Øhm kan jeg få en uddybelse? smiley

• #7   29. aug 2012 Efter hvad jeg har forstået, vi,,e fem måneder være ret tidligt, men hvis nu, det var løbetid dengang, ville det passe meget godt, med nu igen. For begge mine, har intervallet passet nogenlunde med den alder, de havde, da de første gang kom i løb. Altså Disen bar seks måneder og der er seks måneder imellem.

Løbetider som helhed skal du vist regne med fire uger. Begge mine bløder meget lidt og meget kort tid. Med Disen er det helt nede på to-tre dage, hvor man kan se blod

Pyller, ja. Kontaktsøgende, også i dén grad

Kommentér på:
Første løbetid :)

Annonce