internaterne {{forumTopicSubject}}
Hej HG,
Vil gerne høre hvad i syntes om vores internater og hvad i har hørt og oplevet..
?
Jeg har selv prøvet at aflevere en hund på internat, Simba som også er på min profil..
Jeg fik lovet at Simba nok skulle blive undersøgt, om der var nogen risiko for at han ville blive angst bider, da både mig og min mor var bange for det, (en anden historie, men i kan bare spøger)
Nå men vi afleveret Simba på et internat i Randers,(det værste jeg nogen sinde har prøvet) men et smukt stor sted, der så ud til at have det hele, jeg blev lovet at de kunne "mental teste" ham (eller hvad det hedder), og søger for at ham kom ud til en familie det passet til ham, får så afvide en måned efter at de har fundet en familie til ham, og de henter ham efter nyt år...
Jeg bliver så kontaktet af Simba's nye ejer, og kommer ud og besøger dem, hvor hun så fortæller at hun gerne ville aflever ham tilbage da børnene i området er banke for ham, en måned efter hun har fået ham ringer hun så til internatet i Randers, hvor de svare at de aldrig har haft den hund på internatet, også selv om hun stod med papirene...
det kan jeg slet ikke forstå noget af, jeg er personligt ikke tryk ved værgen at aflevere eller hente hunde fra internater efter den her oplevelse...
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 923
jeg ville sådan ønske jeg havde aflivet ham den gang så han bare kunne få ro,
jeg har så dårlig samvittighed og ved det var forkert af mig, at give op, men jeg var dum og lod min påvirke af alle de dyrlæge besøg, og af hans adfærd..
som 8 måneder gammel havde vi kun haft en månedes pause hos dyrlægen, fordi hans immunforsvar var så dårligt..
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 58
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 923
jeg har snakket rigtig meget med min mor om det, og jeg var ikke god for Simba og han var ikke god for mig, med alle de problemer han havde fysisk og psykisk, alle de dyrlæge besøg og forskellig træning,
og alle de penge, var jeg slet ikke klar på, så jeg gik ned med deprition og det førte til selv mords forsøg efter jeg kom af med ham,
følte jeg var så ond og efterlade ham der og drømte om det over et år efter, hvordan han sad og kigget på mig da jeg gik og ankerne om hvor svigtet han måtte føle sig..
bliver også rigtig ked af at tænke på det nu, men jeg kunne ikke gøre noget jeg havde ikke den viden og erfaring han krævede, desværre for vis man ser bort fra alle han's fejl, var han helt fantastisk
internaterne