{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Ventetid, Hvad gør du? {{forumTopicSubject}}

Hej Hundegalleri.

Jeg har endelig fundet min race, kommet på venteliste og hun hunden er også blevet parret i forrige weekend.

Ventetiden er bare så lang og føles som en evighed hver evig eneste dag. Jeg får først af vide om hun er blevet drægtig om en måneds tid. Selvom jeg godt ved at jeg først kan få af vide om hun er drægtig om en måneds tid, så har jeg bare lyst til at ringe til opdrætter og spørge hvordan det går med hun hunden, om hun har fået mave osv. men tror måske også opdrætter har andre ting at lave. Selvom hun skal nok forvente at jeg ringer meget, når først hvalpene er kommet : )

Men hvad gør du eller gjorde du, da du ventede på din hvalp?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ventetid, Hvad gør du?
  • #1   11. sep 2012 Jeg venter ligenu smiley jeg er på venteliste til en hvalp der først bliver født til foråret ( hvis hun vel og mærke bliver drægtig ) og jeg har den samme trang til at ringe og høre hvordan det går og håber tiden går hurtigt smiley men ja, det er frygteligt :)!

  • #2   11. sep 2012 Åh, jeg kender det godt. Jeg har selv stået i den situation ganske nyligt, og jeg gør det faktisk stadigvæk, da jeg nu går og venter på, at hunden skal føde. Er skrevet op som 2.valg til en tævehvalp, så nu krydser jeg fingre for, at der kommet mindst to tæver i det kuld.
    Nå, men det jeg har gjort, er bare at væbne mig med tålmodig, prøve at finde ud af, hvilke praktiske ting, jeg skal have anskaffet til en evt. hvalp, oprettet mig herinde, så mit hundebehov kunne stilles og ellers bare få tiden til at gå på en eller anden måde.


  • #3   11. sep 2012 Jeg kan næsten ikke vente, men min kæreste og jeg har været oppe og besøge hvalpene hver uge siden de blev 2 uger. Ellers har vi også kunne følge med på facebook. smiley Skal hente det lille pus d. 21/9. smiley Vi skal besøge dem en sidste gang inden vi henter hende i den weekend der kommer nu.

  • #4   11. sep 2012 Jeg har ventet 2 år på min Billie pige, det var 2 lange år. Men jeg fik lært opdrætter at kende meget meget bedre, som jeg faktisk har et rigtigt godt forhold til den dag idag...

    Hvad er det for en race du venter på?


  • #6   11. sep 2012 Jeg kender det godt.
    Jeg har ventet siden juli sidste år på den hvalp, som nu er 5 uger gammel smiley
    Det er en lang og sej ventetid, men jeg synes så absolut, at de 8 uger der går, fra hvalpen er født, til man kan få den hjem, er de længste 8 uger! Men om 25 dage er ventetiden ovre for mig smiley

    Jeg synes egentlig ikke, at jeg har kunnet gøre noget for at få tiden til at gå. Blot leve mit liv, som jeg plejer - og så forresten nyde den "gamle" hund i fulde drag, inden der kommer en ny og tager af ens opmærksomhed smiley Nå ja, og så er der alle de praktiske ting, som man kan foretage sig omkring nyanskaffelse af hvalp smiley


  • #7   13. sep 2012 Jeg venter en Welsh Corgi Pembroke.

    Jeg har besøgt opdrætter flere gang og mødt Hun hunden, som jeg skal have hvalp fra.

    Jeg har også set billeder og hørt om hanhunden, dog ikke mødt ham. Men han er lækker og skulle være meget ala hunhunden, som er lige mig.

    Jeg synes efterhånden jeg er ved at blive sådan hunde gak gak, jeg har stort set det meste jeg har brug for. Jeg er ved at få lavet min designer hundeseng og jeg har overvejet nogen forsikringer og trænings steder og metoder. som jeg også skal ud og kigge lidt hos, for at se om jeg kan føle mig enig med min træner omkring hvordan man opdrager en hund smiley ´

    Det er simpelthen så spændende. Hvis alt går godt, har jeg en hvalp til jul og det kunne være det bedste nogen sinde.


  • #9   14. sep 2012 Nana - jeg krydser fingre for, at du får en hvalp smiley
    Det er så hamrende svært at være tålmodig smiley


Kommentér på:
Ventetid, Hvad gør du?

Annonce