{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Nyt sted at bo..... {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.

Sagen er den, at min kæreste og jeg, er flyttet hver til sit. Vi er dog stadig kærester. Men jeg har jo Anton, og selvfølgelig er han flyttet med sin moar ;o) Det kan godt være at mit spørgsmål lyder en anelse dumt, men jeg prøver alligevel. Er der noget, jeg skal være opmærksom på, mht Anton, når nu han lidt bliver taget ud af sine faste rammer? Jeg er flyttet i en lejlighed, hvorimod vi før boede i et kæmpe hus, med stor have til, hvor han frit kunne løbe rundt, og her hvor jeg er flyttet hen nu, er der ingen have, så det kræver jo at jeg hiver ham med ud på en masse ekstra gåture om dagen, men det går nu også meget godt med det smiley

Igår aftes virkede han lidt forvirret, men faldt efter noget tid til ro. Her i dag, har han også gået meget søgende rundt, men falder efterhånden til ro. Jeg har endnu ikke rigtig ladet ham være alene hjemme, men mon ikke godt jeg bare kan gøre det, som jeg plejer? Det er alligevel ikke så mange timer om dagen, at han er alene normalt..

Også kunne jeg da egentlig godt tænke mig at høre, hvordan alle jer der har hunde i lejligheder, hvordan er jeres rutiner? smiley

Underskylder, for at det hele er blevet lidt rodet, måtte bare lige ud med mine bekymringer, vil jo gerne gøre det på bedste måde for Anton smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt sted at bo.....
Kommentér på:
Nyt sted at bo.....

Annonce