{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Foder-junglen! {{forumTopicSubject}}

Hej søde HG'ere! smiley
D. 6. Oktober får jeg min lækre hvalp hjem.
Jeg har efterhånden alt på plads men er havnet midt i foderjunglen, og nu kan jeg simpelthen ikke finde den rigtige vej ud smiley

Min hvalp er en blanding af en chihuahua og en dansk svensk gårdhund. En lille korthåret han-hund med krudt i røven! smiley
Jeg har selv overvejet at fodre med Hill's hvalpefoder, men er der nogle der kan give mig et prej om hvilket foder der vil være det mest optimale?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder-junglen!
  • #1   22. sep 2012 Vi har brugt royal canin til hvalp her hjemme smiley det har fungeret fint her.

  • #2   22. sep 2012 Hvad får han, hvor du får ham fra?

  • #4   22. sep 2012 Du skal i hvert fald starte med det som de fodrer med der hvor du har købt ham..
    Og hvis han fungerer super på det ville jeg bare fortsætte med det mærke.. Du har ret i at det er en jungle at finde rundt i...

    Jeg fodrer selv med Taste of The Wild.. Min fungerer ikke på Royal Canin, Hills, Eukanuba og hvad de ellers hedder..


  • #5   22. sep 2012 Tak for svar smiley vil lige læse lidt nærmere om Wolfsblut, kan ligesom forstå på det hele her på HG at det er ret populært smiley

    De får natur hvalpefoder fra Meldgaard, så vidt jeg kan forstå på opdrætteren. smiley



  • #6   22. sep 2012 Så skal du i hvert fald fortsætte med det og så blande stille og roligt op med det som du gerne selv vil fodre med.. smiley Du må ikke lave et for hurtigt skift, for det kan hvalpens mave slet ikke tåle..

  • #7   22. sep 2012 Tak skal du have:-) Hvad hedder hvalpe-foderet fra taste of the wild? kan ikke lige finde det.. ( måske det bare er mig der er dum smiley )

  • #8   22. sep 2012 Nu var jeg lige inde og finde indholdsfortegnelsen på det foder der.. JEG havde personligt holdt mig langt væk fra det.. :s

  • #9   22. sep 2012 Ja, men jeg vil jo også gerne skifte som sagt smiley det er jeg slet ikke i tvivl om..


  • #10   22. sep 2012 Taste of The Wild har vist intet hvalpefoder.. Men det er et all-stages foder.. Så man kan godt bruge det til hvalpe... Jeg ville i så fald vælge den med laks.. Altså den der hedder Pacific Stream

  • #11   22. sep 2012 Google er min ven.. Taste of The Wild HAR lavet en til hvalpe.. Relativt nyt.. Det hedder High Prairie Puppy

  • #12   22. sep 2012 Tusind tak smiley


  • #13   22. sep 2012 En tråd fyldt med kompetente svar og en TS som glædeligt tager i mod. For fanden hvor er HG dejlig, når ikke tråden tager drejninger i alle retninger.
    Dagens solstråle smiley :) smiley
    I øvrigt kær hvalp smiley


  • #14   22. sep 2012 Du har ret.. Her er faktisk ret hyggeligt, og det er dejligt med nogle brugbare svar - Jeg er ny på HG, men jeg kan dælme godt lide at være her! .. smiley
    Tak skal du have, jeg glæder mig så MEGET til jeg kan hente ham hjem! smiley


  • #15   22. sep 2012 Ja pragtblanding smiley denne tråd er en af de bedre smiley HG kan også være brugbar og ikke kun debat, diskussion og sladder smiley

  • #17   22. sep 2012 Foderjunglen er evig smiley
    Jeg har været i den i 2 år ..

    Jeg er dog nået frem til kornfrit ...
    Taiko har i et års tid fået Acana, som jeg er super glad for.
    Så var vi på kræmmermarked, der var Husse på tilbud, så det er han på lige nu ..
    Har så lige købt Kingsmore Pure, fordi det var på tilbud, så det skal han have bagefter ..

    Så jeg er stadig i foder junglen smiley Jeg sværger dog til kornfrit, fordi Taiko fungerer bedst på det .. Når han har spist Kingsmore op, ryger han tilbage på Acana .. Her kan vi også skifte i mellem smagsvarianterne, så han ikke bliver træt af det ..

    Men start med det opdrætter giver og så kør langsomt over på det, du vælger. Og så må du vurderer om din hvalp fungerer, både hvad angår afføring, aktivitet, pels osv. smiley
    Derudover har jeg været glad for at købe foder hos en forhandler, som har sat sig godt ind i tingene smiley (Jeg oplever desværre at de store kæder ikke har super erfarne og engagerede ansatte) ..


  • #18   22. sep 2012 jeg ville give den foder fra Olivers. det er optimalt, god pris, gratis levering, uden dyreforsøg, og deres politik er fint. og så er det uden korn, hvis du er korn forskrækket.
    men tjek det nye nummer af Samvirke, der har Tænk testet hundefoder. det er ikke så besværligt som nogle her gør det det...
    foder er som med mode, så er det barf, så er det foder fra udland, det skifter hele tiden. men kan anbefale at købe dansk, det er altid til at få fat i.


  • #20   23. sep 2012 syned du ikke er ansat der så, så du kan vejlede dem!.


Kommentér på:
Foder-junglen!

Annonce