{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund på badeværelset om dagen ??
  • #1   27. sep 2012 Hvorfor lige badeværelset?

• #2   27. sep 2012 Hvorfor lukke den inde? Det ville jeg aldeig gøre smiley

• #3   27. sep 2012 det kommer godt nok an på, hvor stort badeværelset er og hvor varmt/koldt der er.

Mine hunde gåe overalt i huset hele døgnet og det er der ingen problemer med, men jeg ved godt at nogle hunde er utrygge ved det, men jeg synes nu alligevel de skal have tilas med plads og mulighed for at flytte sig, hvis nu der bliver for varmt i rummet eller lignende.

• #4   27. sep 2012 Mine går os i hele huset, men skulle jeg vælge et rum blev det ikke badeværelset.

Har jeres hund alene hjemme problemer?

• #5   27. sep 2012 hvad er grunden hertil ja ? smiley

• #6   27. sep 2012 Luka er i mit soveværelse om dagen, mest fordi min overbo klagede over at han gøede (da han var hvalp)... ja, han sku jo holde styr på 5 katte...

Han elsker at ligge og fjumse i min seng med en tyggepind og fiser selv hen og står der om morgenen, når vi har været ude at gå.

Han kan sagtens være i hele lejligheden uden at gø, men han vil helt sikkert hellere ind i soveværelset....

• #7   27. sep 2012 Badeværelet ville jeg ikke benytte, der opholder hunden sig jo sjældent går jeg ud fra(min gør ikke) men kunne sagtens lukke den i fx soveværelset når han var alene.. nogle hunde har brug for ikke at have for meget plads at "passe på"... brugte jeg ikke et værelse hunden var glad for, ville jeg ligge kurv og noget der lugtede af mig som et min.

• #8   27. sep 2012 Spørger lige som F&Z hvad grunden skulle være?

Hvor gammel er hunden og hvad race? :o)

• #9   27. sep 2012 Elmo var der... i en periode.. han tyggede i en masse (hvilket egentlig ikke gør det store problem, da det var dørkarme osv), og slugte på et tidspunkt et søm fra væggen, så det blev for farligt. Han var en Bull Terrier.. og ja de har tendens til at tygge lidt i ting, og på badeværelset kunne han ikke sluge noget. Alternativet var et bur, og det ville jeg ikke.

Det var sidste udvej efter alt andet var prøvet... og badeværelset var en ok størrelse.

• #10   27. sep 2012 Min trives klart bedst i et rum. Men han ville da flejne helt ud, hvis det var badeværelset. Han bliver puttet i min seng, når han skal være alene, og så lukker jeg til soveværelset

• #11   27. sep 2012 Jeg synes det kommer lidt an på, hvordan badeværelset er. Da Disen var hvalp, havde hun gang og badeværelse til sin rådighed om dagen i min gamle lejlighed og det fungerede fint. Badeværelset var ligeså stort som mit nuværende soveværelse og gangen var laaaaang.

Nu har de soveværelset og gangen ovenpå og det fungerer også fint. Jeg tror, det ligeså meget er et spørgsmål om, hvad man vænner dem til. Jeg har et par gange lige skullet noget og troet, jeg bare kunne smutte mens de var i køkken og stue i underetagen, men jeg er blevet nødt til at gå ind igen fordi Polly hylede som havde hun fået tæsk. Når de kommer ovenpå, hopper de op i sengen og så er der ikke mere

• #12   27. sep 2012 Floyd har indtil videre et lille sted lige ved trappen når han skal være alene i længere tid.

I kort tid er der adgang alle steder.

Sådan har jeg valgt, mere for min egen skyld, hvis han pludselig skulle begynde at synes det er sjovt at om-møblere

• #13   27. sep 2012 Vores er i stue og køkken, bryggers og badeværelse der er lukket til gangen for de skal ikke rende på trappen. men er de hos min mor er de på gangen, for Kaya synes simpelthen det er så sjovt at trevle gulvtæppet i stuen, det synes hun også når vi er der, men der kan vi aflede hende!
    Jeg har haft en hund som konsekvent var på badeværelset/bryggerset når hun var alene, men det var fordi jeg havde to hunde jeg ikke ville have var sammen når de var alene, men hun valgte det selv, pga. Temperaturen. Ellers havde hun været på soveværelset.

• #15   27. sep 2012 Han er kun 10 uger gammel så det os for at vende ham til det fra starten af. det både fordi han ikke er helt renlig endnu og fordi vi syntes det nemmere. med alle de ledninger og ting han kan ødelægge. og hvis vi vender ham til det fra starten af sku jeg da ikke ku se noget problem i det? smiley

men der er da en del delte meninger her kan jeg se. hehe

• #16   27. sep 2012 Og badeværelset igen fordi det nemt smiley ( og ingen ledninger osv)

• #17   27. sep 2012 Har I haft ham i 2 uger nu så? Hvis ja, hvordan er det gået?

• #18   27. sep 2012 Er badeværelset stort, rart og varmt - Så jooo, hvorfor ikke .

men må sige - hellere fjerne ting hunden kan bide i stykker, acceptere hvis den nupper en sutsko eller en pude, og give hunden noget andet at lave måske - et tyggeben / gnaveben - og sørge for at hunden er mentalt og fysisk træt når man går + sørge for at starte ud med alene hjemme træning.

• #19   27. sep 2012 Det har vi ja. og det gået fint. bortset fra renlighed og sko som han tygger i

• #20   27. sep 2012 man kan finde beskyttere til ledninger, eller lægge noget foran så hunden ikke kan komme til - EVT hive dem ud af stikkene og fjerne dem helt smiley

• #21   27. sep 2012 hvor længe forlader i ham pr dag og hvor meget alene hjemme træning har han fået ?

• #22   27. sep 2012 badeværelset er stort ( at et badeværelse og være naturligvis ) Han har fået masser alene hjemme træning. de første uger hvor vi var hjemme med ham. nu forlader vi ham 8 timer om dagen ca

• #23   27. sep 2012 Altså jeg havde ikke valgt badeværelset.
    MEN, er det i en okay størrelse, og der hverken er for koldt eller for varmt, og I kan gøre det hyggeligt og trygt for hvalpen, så kan jeg ikke se problemet.

Bare I husker at hvalpen skal være tryg ved at være der.

• #25   27. sep 2012 Jeg vil mene i skal fjerne ledninger alligevel, det tager ikke en hund mange sek. At bide sådan en over! Nemmere?, hvad med at gøre jeres hjem hundevenligt! Det er ikke nemt at have hund, og nej de færreste hunde på 10 uger er helt renlige, hvad havde i planer om da i bestemte jer for at få hund?

• #26   27. sep 2012 Jeg ville ikke gøre det som udgangspunkt... og en FB kan i min verden ikke ødelægge så meget med den bette mund og sølle tænder smiley

Fjern alt mens den er hvalp... og så tag den derfra.. tis osv går jo over, når han er renlig.

• #27   27. sep 2012 de første 2 år af hundens liv er ofte et stort arbejde i sigselv smiley
    hvis man har gjord det arbejde godt nok nyder man det de sidste 10 år af hundens liv ( alt efter hvor gammel den bliver smiley ) -
    Det er IKKE bare en kær hvalp smiley til gengæld er det jeres arbejde at hvalpesikre, og ordne, og tørre af efter den - og er det nemmest i badeværelset fordi der ikke er tæpper der ? Så fjern dem i stuen ? smiley

• #28   27. sep 2012 Og ellers enig med Maj-Britt

• #29   27. sep 2012 Da mine var hvalpe og ikke 100% renlig var de på vores badeværelse men det er også 12 m2. Men ellers kom de på deres værelse smiley

• #30   27. sep 2012 Alt det med at fjerne tæpper og fjerne ledninger osv osv er der styr på så meget som muligt. at fjerne resten vil gøre det til et røv kedeligt sted og være smiley og vi har mange dyre ting . Og HVIS nu man kan vende ham til det fra starten af så det jo en meget nemmere løsning ikke kun for os men os for ham. smiley hvem siger ikke han bliver glad for det når vi starter så tidligt og føler sig tryk der ude med kurv osv.

sys i liiige lovlig kritiske :)) !

• #31   27. sep 2012 Louise, det er blanding af shih tzu og chihuahua så jeg lige i en anden tråd ;o)

• #32   27. sep 2012 Skal os lige siges at det en chihuahua / shih tzu blanding. så det bestemt heller ikke en stor hund der behøver meget plads. smiley

• #33   27. sep 2012 Er det er stort, veltempereret badeværelse, hvor hunden er tryg, så kan jeg ærligt talt ikke se problemet. Det er vel ikke anderledes end de mange hunde, der er i et bryggers eller i en gang, når de er alene.

• #34   27. sep 2012 Prøv jer frem smiley

• #35   27. sep 2012 kritiske ? du spørger om vores mening og den får du ? :S undskyld da......

og min mening er "hvorfor" - hvis den eneste grund er "vi hra dyre ting" og vil ikke ud i at skulle erstatte det ?

jamen - i får en hund, den kan da som 2 årig komme til at tonse noget ned i stuen og smadre et eller andet til 10000 smiley

• #36   27. sep 2012 men er det så stort som det lyder - så ja - hvorfor ikke ....

• #38   27. sep 2012 Maj-Britt: i den rækkefølge?;)

• #39   27. sep 2012 Opane, hehe bare lige en tanke, hvad vil I gøre den dag I står med et lille barn? hvorfor ikke bare pakke ledningerne væk nu, det ser også så meget pænere ud når de ikke er synlige ;o)
    En god ting mht. når de er alene hjemme, tænd radioen :o)

• #41   27. sep 2012 Så fordi din hund har bidt i lidt sko, og tisser på gulvet, så skal den være på toilettet? Den er 10 uger, du er bange for den skal ødelægge dine dyre ting, og du vil ikke sikre tingene?

Og vi er kritiske,? sig mig spurgte DU ikke om vores mening.

Hvis man har bestemt sig, og kun ønsker rygklap, så sig det for dælen til kæresten istedet for at spørge i et forum.

• #42   27. sep 2012 MB, fornuftig rækkefølge smiley *GG*

• #43   27. sep 2012 ødelægger han noget så det jo bare det smiley er der ikke noget og gøre ved. men kan ligeså godt begrænse det så meget som muligt. og kan han være tryk på badeværelset så det perfekt smiley . det en opdrætter der han anbefalet mig det. og ville os bare lige hører nogen andre meninger om det inden jeg kaster mig ud i det

• #44   27. sep 2012 Hey hov . hunde., BARNEBARN osv.... smiley

• #46   27. sep 2012 Hvis du gør det stille og roligt og i hundens tempo, så spring ud i det. Hvis du ser badeværelset som bedste rum så er det jo sådan det er. smiley

• #47   27. sep 2012 Ja børnegitter kunne være en fin idé.

• #48   27. sep 2012 Kaj, Rullepølsen og Jeg - du snakker om ting du selv opfinder nu og vender det hele til noget du kan hakke ned på andre over... men for du det bedre med dig selv af den grund så fortsæt endelig smiley for jeg da bestemt ligeglad.

• #49   27. sep 2012 tænker mere - jeg brugte meget tid på at stuen var = HYGGESTED og et trykt og roligt sted at være,.

hvordan vænner i hvalpen til samme på badeværelset *GG*
    sætter jer derud og leger og træner eller hvordan ? smiley

• #50   27. sep 2012 ja selvfølgelig med gitter. smiley ku aldrig finde på og lukke døren. sku jeg måske os have sagt længere oppe ... smiley

• #51   27. sep 2012 Har aldrig haft hund på badeværelset, så skal ikke kunne sige det smiley

• #52   27. sep 2012 Helt sikkert en god idé med gitter. En kurv, noget legetøj og lidt tyggeting.
    Gør det det et hyggeligt sted at være smiley

• #53   27. sep 2012 Maj-Britt, ja og bliver en hvalp først ked, så kan det høres og vil være svært at få stoppet igen :o/

• #55   27. sep 2012 *F & Z * - ku da være en mulighed? smiley what ever it takes. hehe . bliver han aldrig tryk der ude så bliver det os lavet om igen med det samme . men tror jeg prøver det. smiley

• #56   27. sep 2012 Jeg kan bedre forstå dem, der vælger soveværelset - hvis de er vant til at komme med derind om natten. Dels er det et rum man normalt ikke er aktiv i, og dels er det meget trygt for hunden.

Men mine hunde er stort set heller aldrig med på badeværelset, så det ville være underligt for dem at skulle derud for at være alene hjemme. Det tror jeg ikke de vil bryde sig om (jeg skriver godt nok "de" - men mener Ducati, da viska stadig ikke kan være alene, hvis nogen undrer sig smiley )

Og soveværelset kan I jo også hurtigt gøre hvalpe-sikkert.

• #57   27. sep 2012 Kan ikke se der er forskel på badeværelset og andre rum, selfølgelig kan den vænne sig til det:-) (Siger hende den onde, hvis hunde sidder i en hesteboks når de er alene;-P)
    Synes også nogle gange folk får kastet lige lovlig grumme hensigter i hovedet herinde, nogle får det jo til at lyde som om TS ikke aner hvad hun laver og hvorfor hun har fået hund når den bare skal sidde på et badeværelse:-p

• #58   27. sep 2012 hans kurv , noget legetøj , en skål vand og evt noget der lugter af os. smiley skal da nok blive hyggeligt. smiley ! også leger vi lidt der ude med ham nogen dage inden vi går igang . og tager det stille og roligt frem af.

• #59   27. sep 2012 Lyder som en fin idé. Held og lykke med det smiley

• #60   27. sep 2012 Jamen prøv da smiley hvis hunden virker tilfreds og glad så er det sikkert fint smiley

held og lykke med det smiley

• #62   27. sep 2012 Maj-Britt * DKK snob * - ingen lige nu. men det kan jeg jo give ham efter som han kun er 10 uger hvis vi starter nu smiley !.

• #64   27. sep 2012 MB - nå du mener "lad os lige se om det bliver baby-from-hell"? *GGG* haha

• #65   27. sep 2012 Jamen bare prøv det.. Enten kommer det til at gå godt og hvalpen er tryg eller os går det ikke og så stopper du bare.

• #66   27. sep 2012 hahaha glæder mig til at høre om at i har sovet derude smiley hvilket jeg ville gøre hvis jeg skulle lave sådan noget *G*

• #67   27. sep 2012 lige præcis smiley ! .

• #68   27. sep 2012 HaHa. Hakket ned på, så har du vidst ikke prøvet at blive hakket ned på, det ville da desuden godt nok være en bagatel at gøre det over.

Opfinder ting, ja overtolke kan jeg til tider, men du skriver temmlig ordret at det er fordi det er nemmest nu når hunden ikke er renlig, og du desuden er bange for den vil ødelægge mere.! Så opfinder ting jeg kan hakke folk (underforstået dig) ned over, ej det tror jeg så heller ikke.!

Og godt du har behov for fortælle mig du er ligeglad, hvad skulle jeg bruge det til?
    Tak for grinet, og trist du føler dig ramt. Har måske mere med dig end mig at gøre!

• #69   27. sep 2012 *F & Z * haha ja "skide" hyggeligt. ! bogstavlig talt ;p

• #70   27. sep 2012 Mine Hunde fiser lige ind i deres bure så snart jeg tager jakke på. Men jeg har så også vænnet dem til at være i et stort bur fra små af, primært fordi jeg har to børn og mine hunde skal have lov til til at sige "helle" når de har lyst og være i fred, hvis de vil sove eller ikke gider lege smiley Men jeg kan se at fx Merle elsker at være derinde, hendes bur er hendes yndlingssted (udover sofaen smiley ) Hun blev stresset hvis hun kunne være i hele huset mens jeg var ude og nu hvor hun har et lille område, så kan hun overskue det og der er ingen problemer smiley Jeg synes det lyder som en god ide og lyder som om du har styr på det smiley Held og Lykke med projektet smiley

• #71   27. sep 2012 Kaj, Rullepølsen og Jeg - overtolke what ever. kald det hvad du vil. Men du trænger seriøst til noget sjovt i dit liv hvis du kan sidde på hundegalleri og blive spids over småting som det her. seriously. ! go have sex. smiley

• #72   27. sep 2012 Chi og CC tosse smiley <3 *NewBorn DKK Snob* - mange tak smiley

• #73   27. sep 2012 Opane: Tak det har jeg også tænkt mig at gøre om lidt.
    Jeg er desuden ikke spids (lidt rund til gengæld ;))Jeg morer mig mesterligt over man spørger til folks mening og ikke accepterer den, så har man da et problem! smiley

Jeg kan ikke se noget problem i du vil have din hund på badeværelset hvis din hund trives med det, og den er vænnet til det, om end jeg synes årsagen er lidt spøjs. Jeg spurgte også hvad i havde tænkt jer fra starten inden i købte hund, det kunne jo være det hele tiden havde været planen!

• #74   27. sep 2012 Min kat elsker badeværelset - der er jo gulvvarme smiley så fyr lidt op for den hvis i har muligheden. Jeg ville personligt træne renlighed, i alt fald til avis papir klasse minimum, og så evt lade hvalpen være i soveværelset hvis jeg var væk i en længere periode, men Chihuahua er vist også lidt længere om at blive renlige end mange andre racer, og når nu det er så lille en race og et ok stort badeværelse med hundegitter og hyggeting, ja så kan jeg ikke se problemet, i hvert fald så længe vi bare taler om "urenligheds perioden" - det er en bedre løsning end et lukket bur.

• #75   27. sep 2012 Min harley elsker badeværelset. Der er jo gulvvarme smiley han går gerne derud ligger sig op af døren, så den lukker i. Så ved vi han er gået i seng. Den eneste ulempe kan være, når han ligger sig foran toiletkummen, og man er nød til at sidde temmeligt akavet og tisse ;0)

• #76   27. sep 2012 Nu er det jo bestemt ikke alle hunde der kan lide gulvvarme, mine får det nogengange for varmt og lægger sig ind på trægulvet i stuen.
    Også derfor jeg startede med at skrive, at det hele kommer an på hvilket badeværesle der er tale om, mine ville hade at skulle opholde sig på et badeværelse med gulvvarme, andre ville hade et badeværelse med iskolde fliser osv osv. Ligger badeværelset så solen bger på ruden hele dagen, så er rummet ikke egent til hund, så skal den kunne komme derfra.

• #77   28. sep 2012 Ville nu altså aldrig selv proppe dyrene i badeværelset netop fordi de ALDRIG ville opholde sig derude frivilligt uden os, her har de badeværelse, spisestue, gang og køkken og det r kun fordi de mener sofaen er så rar og det er vi ikke enige om..

i starten havde de ligeledes disse rum om natten, der er ikke længere lukket af da de ved hvor de hører til om naten nu så jeg tror såmænd heller ikke det er nødvendigt længere heller, nok snarrer en vane

• #78   28. sep 2012 Måske det lige er værd at nævne, har en faster der havde en lab, og den havde køkkenet og bryggers at gå i når den var alene hjemme, men den splittede dørkarme ad, så den blev så lukket på badeværelset for der var mindre den kunne ødelægge.

Så skulle de på ferie i 14 dage og vi skulle passe den, min den gamle gjorde som der blev sagt, den skulle nok være i bryggers når den var alene for den ødelagde dørkarme, der var den 1 arbejdsdag, og dørkarmen var totalt flænset.
    Så tænkte den gamle skide være med det, den fik hele hytten resten og det havde den resten af tiden og der var ingen problemer, bortset fra hunden havde klaustrofobi...........
    Og dertil skal det siges, det tydede på den kun var i bryggers når der ikke var nogen hjemme.........

• #79   28. sep 2012 2 ugers alene hjemme- og renlighedstræning af en 10 ugers hvalp, og så forvente (forlange) at den skal være alene 8 tirenlighedstrdeværelse..... Det er i mine øjne bare slet ikke i orden.

Giv mere tid, lær den at være alene uden at ødelægge noget og forvent, at den først kan holde sig længere om endnu nogle uger.

• #80   28. sep 2012 *det lange ord betyder: 8 timer alene i et badeværelse..... smiley

• #81   28. sep 2012 Jeg kan se, der er stor forskel på badeværelset og, hvordan man bruger dem smiley

Badeværelset i min gamle lejlighed var, udover at være stort, også det eneste rum i lejligheden, der kunne blive rigtig varmt om vinteren. Det var et vildt hyggeligt rum med flot fototapet, planter og sågar en lænestol. Når det var koldt, var det altid der, jeg sad med min morgenkaffe og så længe, jeg havde fastnettelefon, stod den faktisk i badeværelset :).

Mit nuværende badeværelse har også toilet og da Disen har fattet interesse for toiletspanden, er døren som regel lukket dertil, men når vi er i bad, ligger hun altid og sover på bademåtten, så jeg tror egentlig også, hun ville have det fint med at være på det badeværelse.

Og jo, alle mine dyr kan også finde på at gå med, når man skal på toilettet

Kommentér på:
hund på badeværelset om dagen ??

Annonce