1.116 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

knækket en negl knækket en negl

Min lille chihuahua har knækket en negl, den er ikke faldet af, han slikker meget på det og halter lidt fordi det nok er træls , det er ikke de 4 negle som er forst med den som sidder på siden a for benet. Har snakket med dyrlægen og hun sagde jeg ku prøve om jeg kunne give den af, eller lade den vokse med ud og så klippe det. Og hvis jeg kom ind med den ville de os bare give den af og hvis de ikk ku det ville han konme i nakose, nogen som har prøvet det med jeres hund?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knækket en negl
  • kit l
    kit l Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   2. okt 2012 Min hund har haft knaekket negle for .. Bare lad det vaere, saa gaar det i sig selv, ved at vokse ud ..

• #2   2. okt 2012 Bohema har lige haft knækket 2 negle, med 2 dages mellemrum. Den ene måtte opereres væk og den anden var knækket helt af så den blev bare klippet til.. Hun skulle have antibiotika for at undgå infektion.
    Jeg ved ikke hvor slemt din hunds negl er knækket.

• #3   2. okt 2012 Okay smiley vil se det an til torsdag ellers tager jeg til dyrlæge, men syntes ikke det virker så slemt

• #4   2. okt 2012 Præcis det samme skete for os i weekenden. Vi tog til dyrelæge da neglen sad helt skævt og ikke var til at klippe af.
    Aya blev lagt i narkose og hele neglen blev trukket af, noget af knoglen var faktisk også knækket. Jeg synes det vigtigt i kommer til dyrelæge. Der kan nemt gå betændelse i.. Det så heller ikke slemt ud på aya og hun så ikke ud til at ha ondt. Men er glad for vi kom afsted.

• #5   2. okt 2012 Chico har knækket 3 og har lige nu knækket en for et par dage siden, vi renser det og vi forsøgte at ligge en forbinding på men den fik han hele tiden hevet af, det var kun halvdelen af den der var knækket af og det var det nederste af den. Opdagede så her efter vi havde spist aftensmad at han selv har fået hevet resten af den af.

• #6   2. okt 2012 Johanna : tror os jeg tager ind med ham imorgen, han ser så trist ud.. Hvad kom du af med for at din var i nakose?

• #7   3. okt 2012 Jeg gav 4400,- men jeg kom derind for at få taget røntgen af hendes hofte (det koster mellem 1000 og 2000 for røgten). Det var da den skulle opereres væk.
    Jeg gav maks 2000,- da hun bare skulle bedøves og have klippet neglen til.

Er hun sygeforsikret?

• #8   3. okt 2012 Tror han skal bedøves og ha den rykket afvhvis det er, nej er han ikke yror jeg :-S

• #9   4. okt 2012 Jeg gav 2100 ved første besøg. Det var inkl narkose pencelin smertestillende. Så gav jeg efterfølgende 300 kr da vi 2 gange var oppe og få lagt forbinding og få såret tjekket.. Men han hev både det der var knækket og resten af neglen af. Så det var meget ømt.. Er glad for vi tog afsted.

• #10   4. okt 2012 Har været så heldig at hans negl selv fald af idag smiley så nu skal det bare holdes ren smiley men tak for jerses svar herinde smiley

• #11   5. okt 2012 Den skal pakkes ind når i er ude, hvis der er hul ind. Ellers kan du risikere at der går infektion i alligevel selvom du renser det. Han må heller ikke slikke i det.

• #12   5. okt 2012 Det er ikke helt ind smiley der er en lille stykke negl:-) han slikker heller ikke på det mere smiley

Kommentér på:
knækket en negl

Annonce