{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Vil ikke spise {{forumTopicSubject}}

Hej HG,
Har fået min søde hvalp men nu nægter han at spise det foder(Meldgaards naturhvalpefoder) jeg fik med fra opdrætteren. Han vil gerne have det nye foder (Applaws), som jeg er ved at skifte ham over på (som han derfor har fået som godbidder), men tør ikke bare springe direkte over, da han jo så temmelig sikkert får ondt i maven! Det virker også ret kedeligt det tidligere foder, men nogle der har et godt råd?

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke spise
  • #1   6. okt 2012 Jeg kan da godt forstå, at din hvalp hellere vil have Applaws. Der er jo masser af kød i. smiley

Det er bedre, at den får det end, at den ikke spiser noget. Hav evt. en tube Zoolac på lager, hvis den får dårlig mave.

• #2   6. okt 2012 hvad siger den til opblødt foder med halv halv? så er smagen af det nye der jo...

hvis du opbløder med kogende vand og så lader det stå til det er lunt, så går opblødning hurtigt og du kan oprøve det af. så kan det være du slipper for at skulle bruge zoolac.

vi skiftede foder over 2-3 dage, og hvis du starter på halv halv kan det nok gå lidt hurtigere

• #3   6. okt 2012 vil også sige bland halv halv og hold øje med maven... måske han er af den slags der klarer hurtigt foderskift uden problemer....

ellers kog lidt ris/kylling og giv til næste måltid, det hjælper altid hurtigt her

• #4   6. okt 2012 Han har efterhånden fået ret meget af det nye, og foreløbigt ingen problemer med maven.. så prøver at blande halv halv, og så opbløde det i kogt vand smiley

• #6   6. okt 2012 STINE H: det bliver jeg vidst også nødt til.
    Nu har jeg prøvet at blande det og opbløde det i kogt vand og han nægter at spise det smiley

Kommentér på:
Vil ikke spise

Annonce