{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Kastration eller ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg sidder i det dilemma, at jeg ikke ved om jeg skal kastrere min 1 1/2 år hund. Jeg vil lige sige, skal ikke bruge ham til avl.

Men grunden til jeg spørger er han kan godt være dominerende overfor andre han hunde, og nu har min tæve lige været i løbe tid, og kommet hjem igen. Han følger hende hele tiden, kan ikke lade hende være og prøver at humpe hende hele tiden (hun er dog så god af sig, så hun siger ikke noget til det), men jeg derimod er hele tiden efter ham, og det synes jeg også han synd. Han vil ikke rigtig spise, fordi han er så koncentreret om hende. Han hylder og kalder på hende lige snart hun er væk, og letter også ben inden for, selvom døren står åben!

Jeg ved ikke om det bare er fordi hun stadig dufter, eller jeg burde kastrere ham, også for hans egen skyld, når han er så kuldret i hovedet? Hvad skal jeg gøre, og hvad har du/I af erfaringer omkring kastration?

Og min kære tæver, vil jeg næsten ikke udsætte for mere, da hun i forevejen lider af allergi og epilepsi anfald. (Hvilket hun får medicin for, og det er nu under kontrol!)

Kærlig hilsen den tvivlene hundeejer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastration eller ikke?
Kommentér på:
Kastration eller ikke?

Annonce