{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandsten
  • #1   25. okt 2012 Jeg gav 1300 for en 7,6 kg i Frederikshavns dyreste dyrlæge.

  • #2   25. okt 2012 Da jeg var til dyrlæge (alm årligt) med Dina i juni måned, sagde dyrlægen, at hun havde tandsten, og at det skulle fjernes i narkose.
    Jeg spurgte, om der var noget specialfoder jeg kunne give hende, og prøve med det først.
    Hun får normalt både kødben og tyggepinde, som skulle være godt for tænderne.

    Dyrlægen anbefalede Hills VetEssetials mod tandsten, og sagde at jeg kunne købe det hos hende, eller bestille det hjem over nettet.
    Jeg valgte så at bestille det over nettet, fordi det var billigere der, og begyndte at fodre med det, med det samme (jeg fik prøver med hjem fra dyrlægen, så jeg kunne køre Dina over på foderet, indtil det blev leveret).

    Tre måneder senere, kom Dina til skade med en vildtklo, og måtte til dyrlægen.
    Samtidig tjekkede hun også tænderne, og var meget forbavset over, at tandstenen var blevet halveret på de tre måneder.
    Nu var det pludselig ikke nødvendigt med narkose.
    Jeg fortsætter med det foder, som Dina i øvrigt er meget glad for.


  • #3   25. okt 2012 Du kan evt. også prøve plaque off. Det virker fint på mine hunde, men det skal gives hver dag i ca. 1 måned (det står på bøtten). Kan købes hos dyrlæger og i dyrebutikker.
    Tandbørstning er også en god ting.
    Hvis du skal have en pris på en tandrensning, så ring til din dyrlæge (evt. et par stykker i området) og spørg om prisen. Mange dyrlæge har også priser på deres hjemmesider.
    Vi andre kan kun fortælle dig, hvad vi giver hos vores dyrlæge:-)


  • #4   25. okt 2012 okay vil da prøve mig frem :).

    er i fuld gang med og sidde og skrive nogen dyrelæger op på papir som jeg vil ringe til i morgen og høre smiley


  • #5   25. okt 2012 Fik af vide ved min dyrlæge for at mindske tandssten på min chihuahua skulle jeg engang i mellem kører min fingerne hen over tænderne, både for at hun vender sig til det så dyrlægen også kan gøre det uden at blive bidt, men også fordi det hjælper mod tandsten.. smiley

  • #6   25. okt 2012 Jeg bruger plaque off og har rigtig gode resultater med det.
    Da jeg begyndte at bruge det havde den ene af mine hunde pludselig rigtig meget tandsten, og efter en måned var det hele næsten væk. Nu giver jeg det dagligt i maden, mine får en knivspids to gange om dagen i deres mad (der er en lillebitte ske med så man nemt kan dosere).

    (link fjernet)


  • #7   25. okt 2012 Jeg er bruger plaque off til morgenmaden, også får han gulerødder og æbler i hans aftensmad - det med gulerødder og æbler er en test, læste herinde at det skulle hjælpe.


  • #8   25. okt 2012 Ud over plaque off der får mine også gulerødder og de der hudben som de kan ligge og bruge lidt tid på.

Kommentér på:
Tandsten

Annonce