{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Hjælp,, Hun er så skrøbelig {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Papillon tæve på 3 år, købt direkte fra opdratteren.
Hun er opvokset med rimelig kærlig hånd fra hvalp af, ingen løftet pegefinge
hvis hun som hvalp kom méd uheld indenfor. Problemet er opstået for nogle måneder
siden., det skal siges at hun er enormt skrøbelig, men hun er begyndt at tage mad f.eks hvis min
Kæreste har spise ved sofaborderet og ikke lige har spist op, forlader rummet, så går hun op på bordet og tager det. Samme situation for nogle dage siden hvor jeg sad til fødselsdag og hun var med, står hun på gulvet og lapper udefter den bolle som ligger på min tallerken, jeg tager ved hende og siger nej, men hun kryber straks ned i et lille musehul og kravler op på mig, hun bliver meget lille og det gør ondt at se:( Hvad kan jeg gøre?? Gør jeg noget forkert??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp,, Hun er så skrøbelig
  • #1   29. okt 2012 Du skal bare sørge for hun ikke kan nå maden. Vi stiller aldrig mad på sofabordet uden opsyn, da det er for stor en fristelse for vores hund.

  • #2   29. okt 2012 Mener du i fysisk tager fat i hende?

  • #3   29. okt 2012 Jeg bliver os nødt til at fjerne ALT mad (os det der bare lugter af mad) ellers kan Zita (labrador) simpelthen ik lade være... Og når hun så engang imellem får fat i noget, ja, så banker jeg mig selv i hovedet for ik at ha fjernet det smiley -Zita har os et skrøbeligt sind, så hende kan man heller ik "råbe" af uden hun kryber..

  • #4   29. okt 2012 Jeg forstår det også som at du fysisk tager fat i hende, hvilket undrer mig meget - det burde jo slet ikke være nødvendigt, når hun er som du beskriver!

    Jeg har selv en hund der er den værste lille tyveknægt og samtidig kan man ikke skælde hende ud uden hun blir meget usikker. Så dels sørger vi for hun ikke kan komme til maden og eller bliver hun bare skubbet blidt væk fra bordet med et a-a. Nogle gange kommer hun meget tæt på mens man spiser, og der løfter jeg bare overlæben og stivner - knurrer lidt om nødvendigt smiley Så kravler hun ned igen, men virker slet ikke usikker, for det er som om hun godt ved hun er galt på den! Hun er iøvrigt også meget slem til at prøve at stjæle fra andre hunde, det er ikke kun os hun prøver at snørre smiley


  • #6   29. okt 2012 Palle har sagt hvad jeg vil sige. smiley

    Jeg tror da ikke TS tager fat i hunden, det ville da ingen mening give...


  • #7   29. okt 2012 Nej jeg tager ikke fat i hende, det vil hun ikke kunne klare, og det vil være til ingen verdens nytte. Nu skrev jeg tager fat, hvilket kan tolkes forkert, min beskrivelses fej. Jeg plejer at tage hende væk, sige nej og løfte hende væk., men tænkte hvis nogle kendte en form for træning man kan øve, eller man bare skal tage kampen op når det opstår. Hun har bare aldrig gjort det før for nogle måneder siden.

  • #9   29. okt 2012 Tak Palle, det vil jeg prøve.
    Hendes hverdage er ændret på det sidste, hendes omgivelser er, jeg er gået fra min kæreste, så hendes bopæl er ændret, og derefter kom vanerne


Kommentér på:
Hjælp,, Hun er så skrøbelig

Annonce