1.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Shih Tzu hvalp Shih Tzu hvalp

Hej hg håber i kan hjælpe.
Min veninde har købt en Shih Tzu for ca 2 1/2 måned siden, de har mange problemer med den ikke den er syg men den har en meget træls vane med og spise snegle og så får den dårlig mave, det er anden gang nu her, det hun er lidt bekymret for og tænker rigtig meget over er at den ikke rigtig gider og spise ordenligt mere den har fået problemer med mad den skal have sine piller i blød før den kan spise det for den kan ikke rigtig tygge dem, hun er blevet helt ude af sig selv af bekymring fordi hun bare vil gøre det bedst for hendes hvalp, dyrlægen siger hun skal blive ved med og ligge hendes mad i blød men hun vil kun spise det hvis der er kylling i. Er der andre med Shih Tzu der har samme problem med deres hund eller nogen der har nogle gode råd??
Håber i kan hjælpe

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shih Tzu hvalp
  • #1   6. nov 2012 Mon ikke alle os med små hunde har prøvet, at kræet ikke gider spise det der bliver serveret:-)
    Måske er hvalpen ved at skifte tænder?

• #2   6. nov 2012 Tror det er fordi hun stntes hun er tynd og hun har været meget "syg" med meget dårlig mave fordi hun spiser snegle at hun er så bange for hun bliver som hun skal være og vokser som hun skal, hun vejer 2,350 g og er 41/2 måned og hun er ved og gå ud af sit gode skind fordi hun syntes ikke hun kan få hende til noget

• #3   6. nov 2012 Stntes= syntes

• #4   6. nov 2012 Det med sneglene er da enkelt at undgå. Hun går bare ud sammen med hunden.
    Det med mad er normalt. Hunde er kloge. De lærer hurtigt, at de får tilbudt anden mad hvis de undlader at spise det kedelige tørfoder. En rask hund spiser når den er sulten nok. Hun skal bare ikke tilbyde den alt muligt andet.
    De fleste unghunde madstrejker ind i mellem.

• #5   6. nov 2012 Nu ved jeg ikke, hvor i landet din veninde bor, men hvis hunden har en dårlig vane med at spise snegle, skal din veninde være obs på, om der er hjerte/lungeorm i området, da det smitter gennem snegle.
    Hunden skal vænnes af med at spise snegle, det er en dårlig vane. Man må bare være meget obs på hunden, når man er ude, og så sørge for at aflede dens opmærksomhed fra sneglene (jeg ved godt at det ikke er nemt, men det er vigtigt).

• #6   6. nov 2012 Hun troede også hun havde fjernet dem alle men hun havde lige overset en og hun så den tage den og da hun prøvede og få den ud havde hun spist den, og hun fik en ormekur samme dag og der skulle ikke være hjerteorm så hun har fået ormekur, tror hun sever hendes mad med kylling fordi hun er "bange" eller hvad man skal sige at hun ikke spiser og så ligesom det man ser i tv'et at de er så tynde og ikke får mad at hun ikke vil have hendes hund skal se sådan ud

• #7   6. nov 2012 Åh det kender jeg, min er også kræsen og der er ikke andet at gøre end at forsøge med noget andet foder, til sidst finder hun noget den kan lide. Min spiser enten dåsemad med ris, vitaminer og olie eller Ziwipeak ( den med kylling)

• #9   7. nov 2012 Det er ikke kun små selskabshunde, der er småt spisende..

Min 23 kg's collie spiser heller ikke ret meget..
    Det hjælper hvis der er lidt tun eller torskerogn blandet i foderet

Kommentér på:
Shih Tzu hvalp

Annonce