{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange gåture
  • #1   7. nov 2012 Vi har 3000 kvm. indhegnet have. Uanset alder kommer hundene ud at gå 2 gange om dagen. Hver dag. Rimeligt faste tidspunkter, for det er inden de får morgenmad og aftensmad smiley

  • #2   7. nov 2012 MEGET forskelligt. Men nu er det os voksne hunde.

  • #3   7. nov 2012 Når jeg har hvalp, går jeg små ture mange gange om dagen (4-6), ikke for motionens skyld, men for at de små kan vænnes til alle de ting og levende væsener, jeg forventer de kommer til at møde gennem deres liv.

    Tiderne er ikke faste, men afhænger af hvalpens rytme og energi.


  • #4   7. nov 2012 Ja går hver dag, var ude med ham ca hver anden time da han var hvalp,også blev han langsomt vant til at holde sig længere og længere, da han blev renlig gik jeg ca, 5-6 ture om dagen, nogle lange andre korte, kom helt an på bassedrengen, har aldrig brugt faste tider, hverken til gå ture eller mad.

  • #5   7. nov 2012 Også meget forskelligt her. Svendsen er næsten 9 måneder og er ude 5-8 gange om dagen. Men vi har heller ikke have smiley Det er både små tisse-prutte ture, gå ture og brænde-energi-af ture. Det er kun morgen turen i hverdagen der er fast...ellers så når vi synes eller han siger til. Men nærmer vi os entredøren så tror han straks vi skal på tur smiley

  • #6   7. nov 2012 Nu er min hund 2 år. Men ja, jeg går tur med ham hver dag. En tur inden jeg skal på arbejde. En tur når jeg kommer hjem og igen inden sengetid. Det er meget forskelligt hvor langt vi går og det afhænger vel også af hundens størrelse. Idag har vi vel gået en 6-7 km.

  • #7   8. nov 2012 vi har en bette have, men vores hund bor ude i den 24/7....han er dog inde 4-6 timer dagligt til familiehygge smiley

    Men ellers bor han i haven smiley

    Og dvs at han jo konstant har fri adgang til at tisse osv...han får luft hele tiden.

    men han bliver jo ikke lutftet af den grund...så unaset hvad -kommer han ud at gå tur morgen, eftermiddag og aften. For det meste også ved middagstid, hvis jeg kan smiley

    Og sådan ville det også være hvis han var inde---der bør ikke være nogen forskel på ens lufteture altefter hvor meget have de har adgang til og hvor tit...imø burde haven ikke have noget at sige mht at lufte sin hund smiley De to ting har ingen sammenhæng imø smiley

    vi går ikke decideret turene pga af motion, nu har vi jo en hvalp på kun 15 uger...men ligeså meget for at han lærer en masse smiley


Kommentér på:
Hvor mange gåture

Annonce