{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

alene hjemme træning om igen..? {{forumTopicSubject}}

Cito er nu blevet enig medsig selv om at han IKKE kan li at være alene hjemme mere...
Han skriger, piver og gør HELE tiden og han vil ikke spise det mad han normalt får til aktivitet.. (han spiser det med det samme vi kommer hjem)

Der har ALDRIG været problemer før men pludselig kan han ikk li at jeg tager hjemme fra kl 09,30 om morgenen..

Dog skal det siges at han var alene hjemme i går i 2 timer ud over det normale, der fik han en knogle og det spiste han helt op og lagde og sov da vi kom hjem, men han kan jo ikke få et ben HVER dag..

Er det bare alene hjemme træning om igen.? Han er iøvrigt 8 måneder.. så det har måske også noget med teenager periode at gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme træning om igen..?
  • #2   8. nov 2012 Det er bare iorden.. Cito har bare ALTID godt ku finde ud af at være alene hjemme med pludselig ja så er det det værste i hele verden

• #3   8. nov 2012 hvorfor kan han ikke få en knogle hver dag? måske kunne i også fylde en kong med f.eks. kallun og frys, så er der mange timers beskæftigelse

• #4   8. nov 2012 Har i ændret noget der hjemme? Mange gange kan små og, for os mennesker, ubetydlige ændringer, være en stor ændring for en hund. Det kan medføre tilbagegang i alene hjemme.

Bella har i øvrigt ingen former for "underholdning" når hun er alene. Hun har sit faste tøjdyr og én pive-burger, som altid ligger fremme her hjemme og ellers intet.

Jeg ved ikke om det passer, men i mit hovede bilder jeg mig selv ind at hvis en hund f.eks. får et ben hver gang den skal være alene, så kan den muligvis kæde benet sammen med at "åh nej nu går mor og far", hvilket så kan udløse hylen/gøen og benet/whatever, bliver derfor ikke spist, før du/i kommer hjem igen.

Derfor lader jeg som ingen ting når jeg skal ud af døren. Jeg tager bare jakke og sko på og går. Hvis Bella så går med ud til døren og kigger, kan jeg godt finde på at sige "du skal ikke med" og så går hun ind og lægger sig i sin kurv, sofaen eller sætter sig i den vindueskarm der er tilegenet hende, hvor hun kan holde øje med alt der sker ude på gaden smiley

• #5   8. nov 2012 fordi cito mave ikke kan holde til det.. han får dårlig mave hver gang..

• #6   8. nov 2012 nææ ikke andet end jeg er begyndt at arbejde senere..

• #7   8. nov 2012 Måske er det fordi hunden er mere vågen, nu hvor du møder senere smiley
    Mange hunde har lettest ved at komme ud af sengen, ud og på toilettet og så ind og sove videre når man går fra dem smiley

Det kan jeg tydeligt mærke på min 6 mdr gamle hvalp.. Hvis hun har været vågen for længe, tænker hun meget over at vi går, men hvis vi går kort efter vi står op, er det ikke lige så slemt for hende smiley

• #8   8. nov 2012 Jeg har lige tilføjet en længere smørre til mit indlæg smiley

• #9   11. nov 2012 update: jeg gav cito min jakke samt en trøje i hans kurv og fredag gik det sååå fint.... så han får noget der dufter a os så håber jeg det blir ved med at gå gody..

Kommentér på:
alene hjemme træning om igen..?

Annonce