alene hjemme træning om igen..? {{forumTopicSubject}}
Cito er nu blevet enig medsig selv om at han IKKE kan li at være alene hjemme mere...
Han skriger, piver og gør HELE tiden og han vil ikke spise det mad han normalt får til aktivitet.. (han spiser det med det samme vi kommer hjem)
Der har ALDRIG været problemer før men pludselig kan han ikk li at jeg tager hjemme fra kl 09,30 om morgenen..
Dog skal det siges at han var alene hjemme i går i 2 timer ud over det normale, der fik han en knogle og det spiste han helt op og lagde og sov da vi kom hjem, men han kan jo ikke få et ben HVER dag..
Er det bare alene hjemme træning om igen.? Han er iøvrigt 8 måneder.. så det har måske også noget med teenager periode at gøre?
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.030
aug 2012
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 112
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.753
Bella har i øvrigt ingen former for "underholdning" når hun er alene. Hun har sit faste tøjdyr og én pive-burger, som altid ligger fremme her hjemme og ellers intet.
Jeg ved ikke om det passer, men i mit hovede bilder jeg mig selv ind at hvis en hund f.eks. får et ben hver gang den skal være alene, så kan den muligvis kæde benet sammen med at "åh nej nu går mor og far", hvilket så kan udløse hylen/gøen og benet/whatever, bliver derfor ikke spist, før du/i kommer hjem igen.
Derfor lader jeg som ingen ting når jeg skal ud af døren. Jeg tager bare jakke og sko på og går. Hvis Bella så går med ud til døren og kigger, kan jeg godt finde på at sige "du skal ikke med" og så går hun ind og lægger sig i sin kurv, sofaen eller sætter sig i den vindueskarm der er tilegenet hende, hvor hun kan holde øje med alt der sker ude på gaden
mar 2012
mar 2012
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 20
Mange hunde har lettest ved at komme ud af sengen, ud og på toilettet og så ind og sove videre når man går fra dem
Det kan jeg tydeligt mærke på min 6 mdr gamle hvalp.. Hvis hun har været vågen for længe, tænker hun meget over at vi går, men hvis vi går kort efter vi står op, er det ikke lige så slemt for hende
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.753
mar 2012
alene hjemme træning om igen..?