{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Alene hjemme træning {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min kæreste og jeg skal have en golden retriever inden for det næste år, og vi er derfor begyndt at sætte os ind i træningen af hunden. Min kæreste arbejder fuldtid og jeg studere, men har ikke så mange timer og arbejder mest hjemmefra. Mit spørgsmål er, hvordan har jer, som er på arbejdsmarkedet fået vænnet hunden til alene hjemme træning, og hvor lang tid har det ca. taget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme træning
  • Helle S
    Helle S Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #1   24. aug 2020 Min holdning er hvis du anskaffer dig en hund, er det ikke for at den skal være selv hjemme, en hund kræver træning, kærlighed og samværd.


  • Helle S
    Helle S Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #2   24. aug 2020 Selvfølgelig skal den kan være selv, men ikke for lang tid af gangen, gi den noget aktivitets legetøj smiley

  • #3   24. aug 2020 Syntes du skal få hunden i din sommerferie smiley Så har du mulighed for at lære den alene hjemme - helt på hundens præmisser.

    Den kan sagtens være alene en hel arbejdsdag, så snart den finder ud af at i altid kommer hjem.

    Når mine er alene hjemme, er de lukket i et lille rum, med børnegitter for. De ved de skal være alene, når jeg beder dem gå derind, og de slapper af der.

    Især den ene af mine, er meget afhængig af rutiner.
    Det kan være en rigtig fin måde, at skabe ro for hunden.

    Brugeren Lens herinde fra har, så vidt jeg husker, et dokument hun før har sendt, med gode råd til alene hjemme træning smiley

    Held og lykke med projektet!


  • #4   25. aug 2020 En god opdrætter giver dig al den vejledning du skal bruge til lige præcis din race og hvalp.
    Min race har svært ved at blive efterladt, og kan være længe om at lære det.
    Optimal alenetid er 4-6 timer max. Har man flere hunde, er det nemmere at sætte mere tid på, da flokken så har hinanden.


  • #6   25. aug 2020 Som de andre skriver er det meget individuelt hvor lang tid det tager.

    Det mest optimale er at få hunden op til man har flere ugers ferie i sammenhæng (Eller som du gør p.t - Arbejder hjemmefra).

    Man starter så snart hvalpen er faldet til med at træne alene hjemme - Det kan gøres ved, at man til at starte med bare går ud med skraldet og ind igen, går på f.eks. badeværelse og lukker døren.

    Søg på alene hjemme - Så finder du maser af gode råd smiley


Kommentér på:
Alene hjemme træning

Annonce