{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Dagens oplevelser i hundeskoven... {{forumTopicSubject}}

.....(hvorfor bliver jeg aldrig klogere) kan man så spørge sig selv.

typen: "hva' er din hund for en" ?

Mig: "det er en Tervueren. Hva' er din for en" ?

typen: "det er en helt vild blanding. Der er alle de fedeste hunde i den. både AmBull, Schæfer, Rhodeser, Rottweiler, Amstaff og Pitbull"

Jeg synes det er grænseløst stupidt at eje en ulovlig hund, men ligefrem reklamere med det ?????

Hunden var nu sød og venlig (6 måneder) men alligevel.....*SUK*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens oplevelser i hundeskoven...
  • #1   10. nov 2012 Woow.. Sikke et mix...
    De typer møder man desværre alle vegne..

• #2   10. nov 2012 Tja, hvis ellers det er en fornuftig ejer, har jeg nu ikke problemer med det personligt, har mødt mange sjove blandinger samt "forbudte hunde" i hundeskoven, der har sgu aldrig været noget...

• #3   10. nov 2012 - Bliver næsten ked af det når jeg oplever folk med ulovlige racer, ikke at hundene ikke er søde, for det er de helt bestemt, men det med at man anskaffer sig en hund der kan ende med at blive taget fra en og efterfølgende blive aflivet. Den skyld ville jeg personligt aldrig kunne bære.
    - En anden ting er at det på ingen måder hjælper de ulovlige racer med forhåbentligt at blive lovlige igen, når folk alligevel ikke følger loven smiley
    - Og hvis det skulle ende med at staffen blev ulovlig, ville jeg hellere flytte til Sverige smiley

• #4   10. nov 2012 Syntes den hundelov er latterlig, så kan ikke hidse mig op over at møde sådan en hund...

Desuden er den vel ikke forbudt når den er blandet med lovlige racer...?

• #6   10. nov 2012 Lotte

Jeg hidser mig skam heller ikke op. Jeg undrer mig bare over at nogen bliver ved med at anskaffe ulovlige hunde, når det er hunden der kommer til at betale prisen når det går galt.

Og jo, den ER ulovlig.

• #7   10. nov 2012 De ser vel nogle kvaliteter eller noget "rebelskhed" i at have den - eller bare en rigtig dejlig vovse.
    Der hvor den står af for mig, er dem der vælger at anmelde sådanne hunde, udelukkende pga. deres race(r). Er ejeren en uansvarlig idiot, ja så er det en anden snak.

• #8   10. nov 2012 Jeg har nu svært ved at skelne mellem en der anskaffer sig en ulovlig hund, og en uansvarlig idiot.

• #9   10. nov 2012 Troels: Kommer det ikke lidt ud på ét? Hvis man anskaffer sig en ulovlig hund, så kan man da ingen måde være en ansvarlig ejer, for så havde man vel aldrig købt en ulovlig hund og valgt at gamble med dens liv på den måde? Hvis man bliver anmeldt, tjaeh, så bliver hunden taget og aflivet og ejeren får en bøde. Det er da virkelig at tage ansvar for sin hund.......

• #10   10. nov 2012 Nååh min dag i hundeskov var der så en som sagde at hvis hunde hoppede op af ens ben skulle bare bare træde den over bagpoten og da han så truede min hvalp på7 måneder med hans størrelse 47 i støvler fik jeg da nok lige fortalt at han bare ikke skulle røre min hund overhoved ... Ved godt det er min hund der hopper og men så vift ham ned eller sæt dig på hug for at snakke med ham så kan ikke hopper op men finder møg sku ikke i at nogle evt kunne skade min hund med sådan en opdragelse

• #11   10. nov 2012 Måske du sku holde dig væk fra den hundeskov, når hunden en dag opdager hvad den er for en? For det gør den.
    Vi kan ikke træne os ud af hundenes instinkter, og den blanding der.. Det går galt en dag.

• #13   11. nov 2012 Det har I sikkert ret i, men det bliver ikke noget jeg kommer til at opleve.

Hundeskove er noget jeg går ind i når jeg er momentant sindssyg. Det sker cirka 1 gang hvert 3-4. år ;O)

Kommentér på:
Dagens oplevelser i hundeskoven...

Annonce