{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af race... {{forumTopicSubject}}

og nej det er ikke mig der skal have hund... det er min morfar der MÅSKE skal.
Jeg måtte i tirsdags køre min morfar og hans skønne 11 årige labrador Tulle til dyrlægen. Hun havde desværre fået en hjerneblødning som gjorde hende blind og så valgte han at give hende fred. Jeg var igår oppe op besøge ham(Han bor 300 meter længere oppe ad vejen) og han er meget ked af det, føler huset er så stort og tomt uden hende.
Jeg kan godt mærke på ham hvor han vil hen og jeg valgte at spørge om han havde overvejet en ny. Han svarede ja og vi begyndte at tale racer osv. Jeg kan selv komme på et par gode idéer men ville lige høre jeres mening. Her kommer lidt info om, hvad han kan tilbyde.
Han er en mand på snart 80 år som er frisk og rørig, han går flere lange ture dagligt og cykler. Han har eget hus med kæmpe have som han bruger meget tid på.
Han snakkede om at få en voksen hund(super god idé synes jeg, da han er blevet for gammel til det der hvalperæs) som er nogenlunde opdraget, som kan tulle rundt med ham i haven og som kan følge ham på gåturene. Det må ikke være en lille hund, gerne på størrelse med en labrador eller større.
Hmm mangler der mere?

Er der nogle forslag??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af race...
Kommentér på:
Hjælp til valg af race...

Annonce