{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

En god gerning :) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne lige sige tak herinde..

Jeg havde tidligere et opslag hvor jeg spurgte om der var nogle der ville have 3 kg. Arion foder gratis som jeg ikke fik brugt.
Efterfølgende har jeg fået 4 kg. Kingsmoor og 5 prøveposer á 150 g. som jeg heller aldrig får brugt..

Nogle skønne mennesker herinde på hundegalleri gav mig det råd at jeg kunne give det til et herberg..

Jeg tog ideen til mig, og har efterfølgende været på herberg, med 3 kg foder det ene sted, og 4 kg foder et andet sted, og de små måltids-poser har jeg været rundt med til de forskellige hjemløse, der har hund, der står og sælger 'hus forbi'' på gaden.. SJÆLDENT har jeg mødt så skønne og taknemmelige mennesker smiley Det stråler ud af dem, hvor meget de elsker deres trofaste ven, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de er ligeså glade for at jeg giver deres hund foder, frem for at give dem selv en øl! smiley
Jeg vil i hvertfald råde alle til at gøre det samme hvis man står med lidt til overs! det giver en skøn følelse i kroppen..

så tak for det gode råd - det vil blive en tradition hver gang jeg får noget foræret, som jeg ikke selv skal bruge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god gerning :)
Kommentér på:
En god gerning :)

Annonce