{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.650 visninger | Oprettet:

hunden virker meget syg {{forumTopicSubject}}

ja det var ikke længe vi var plejefamilie for skønne Bamse før første problem begynder at melde sig, hvilket jeg er lidt ked.
jeg tog i fredag imod en skøn hund, som jeg skal have i pleje indtil ejeren finder et nyt hjem til ham, ejeren har ikke rigtig ville denne hund længe og den har tit stukket af over til os.
Fredag og lørdag gik simpelhent så godt helt uden problemer og han er virkelig faldet godt til selv min søn på 3 år synes det er helt fantastisk med sådan en skøn hundebas som selskab, og Bamse er virkelig en mild og børnevenlig hund.
Her søndag formiddag tænkte jeg at Bamse nu skulle have lov til at komme ud og løbe noget energi af sig og eftersom han havde vendet sig til at når jeg kalder og man kommer hen til mig får man en godbid, har der ikke været nogen problemer med Bamse, så vi tager afsted ud til min game chef hvor jeg har fået lov til at lufte Bamse på hans marker.
Hold da op hvor Bamse styrtede rundt og lavede krumspring og kastede sig sidelæns i sneen, han nød virkelig mulighed for at kommer ud og virkelig strække igennem, men midt i alt glæden, stopper bamse først ser det ud som han skal til at kaste op, men der kommer ikke noget og da jeg går tættere på, kan jeg hører at han virkelig hoster og hakker og hiver efter vejret, det var virkelig skræmmende samt der kom en meget høj pivende lyd fra ham, jeg prøver så godt jeg kan med min uerfarenhed og mærke om han måske var blevet kold eller det sad noget i munden eller halsen og irreteret ham, men intet kunne jeg se.
Bamse bliver også pludselig sig selv og begynder at styrte rundt og lege i sneen igen, som om intet var sket, og der jeg går hjem med ham er der heller ikke noget, der hjemme udnytter Bamse middagstidsluren til at tage sig et hvil når sønnen også ligger og sover, og jeg selv går og småpusler i huset, pludselig kan jeg hører den der underlige piven igen fra Bamse imens han ligger og er langt væk i drømmeland, det er tydeligt at på hele kroppen at han har svært ved at trække vejret.
Jeg prøver at ringe til dyrlægevagten, men lige så pludseligt som det opstår, lige så pludseligt forsvinder det igen, og den kærer dyrlæge mener ikke at det er så akut at jeg skal komme ind med Bamse nu, men godt kan vente til i morgen, men selvfølgelig holde øje med ham.
Der er intet med Bamse resten af dagen og han er frisk og glad og tager sig også nogle spæne turer i huset uden problemer, så jeg slår det lidt hen og hygger mig bare over at have så meget liv i huset, lige indtil for en halv time siden, hvor jeg bliver vækket at Bamse som hyler og han hyler virkelig højt, ja som om han er ved at blive slået ihjel smertefuldt, men han bliver siddende i sin kurv, lige så snart jeg går ud af rummet begynder han og hyle, men så længe jeg sidder her hos ham på gulvet er han tavs men meget urolig.
Først troede jeg at han skulle ud og tisse, men nej.
Nu er jeg virkelig i vildrede, jeg har prøvet at ringe til de oprindelige ejere, for at få dem med ind i sagen, da han stadig er deres hund og vores aftale var at hvis han skulle til dyrlægen skulle de gøre det for deres regning, men de tager ikke deres telefon, og jeg temmelig nervøs for om Bamse måske er syg.
Men hvad dælen kan han fejle, jeg har prøvet at søge lidt på nettet med de syptomer han har haft i dag, men kan ikke rigtig finde noget, lige nu sidder jeg og overvejer at ringe til mit arbejde og melde at jeg måske ikke kommer i dag, selv at det er min første dag, men jeg kan jo heller ikke lade Bamse være alene hjemme i de 4 timer jeg er væk, hvis han er syg.
Nu spørger jeg så jer kærer morgenfriske/ natteravne, hvad ville i der er lidt mere erfaren end jeg gøre i denne situation ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunden virker meget syg
Kommentér på:
hunden virker meget syg

Annonce