{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden trækker
  • #1   27. jan 2015 Har du prøvet det med at gå den modsatte vej også gå tilbage til der den gerne vil hen når den så ikke trækker?

  • #2   27. jan 2015 Jaa . Desværre virker det bare som om hun har travlt med at komme fremad uanset hvor vi er på vej hen .

  • #3   27. jan 2015 Har du prøvet at få hende til at gå pænt på venstre side med godbidder osv? Træningen kan tage lang tid så måske du skal prøve at fortsætte - hvor længe har du trænet det? Og stopper du helt op og venter og fortsætter og stopper op og venter osv? Man skal gøre det hver gang

  • #4   28. jan 2015 Har ikke prøvet med godbidder . Stopper hver gang . Har trænet i 4 måneder

  • Idefix.
    Idefix. Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #5   28. jan 2015 Nu bliver jeg nok buet af..
    Men da jeg skulle have min husky til at stoppe med at trække var det eneste der hjalp at give en kommando til plads og hvis hunden ikke går plads så må der et lille ryk til i remmen. Så det hedder "plads"-(reagere ikke)-Ryk "plads"-(reagere ikke)-Ryk, altid med kommando først.
    Og så kan du jo føre "parraderne" til også så det ikke kun er ryk men en del kontakt så du kombinere det.
    Så skulle det nok kunne lade sig gøre..


  • #6   28. jan 2015 Har du prøvet at sætte din egen fart lidt op?

  • #7   28. jan 2015 Du kan prøve at lokke med godbidder - du skal lokke hunden tilbage også kan I gå videre. Og klik- godbid så snart hunden ikke trækker, mens du skal standse og vente når den så trækker. Du skal lige indlære klikkeren først hvis du ikke allerede har gjort det. Den klikker har hjulpet meget her

  • #8   28. jan 2015 PS et ryk i snoren kan gøre at hunden tror at det er de løse snor der er straffen - altså når man giver et ryk er snoren jo i et øjeblik løs. Den skal lære at løs snor altid er godt. Så jeg vil ikke anbefale at rykke i snoren. Hellere brug en masse lækre godbidder

  • Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #9   28. jan 2015 Natasha - hvad så hvis hunden har nemt ved at falde til den tykke side?

  • #10   28. jan 2015 Louise så fratræk godbidderne fra maden eller evt bruge selve maden som godbidder. Ellers er tørrede hjerter meget fedtfattige osv. Og når hunden kan gå pænt kan man måske belønne med legetøj men det er ikke alle der kan det tror jeg ikke

Kommentér på:
Hunden trækker

Annonce