882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

orijen hundefodder:)? orijen hundefodder:)?

Jah, så er jeg her igen..og må søge råd omkring hundefodder.

vi gik væk fra barf for nogle måneder siden og hen på taste of the wild..vores han hund fik den med fisk og tøsen fik den med okse..men de var aldrig vildt begejstret for det:( han hunden stjal den lilles og hun gad ikke hans..så stoppede han med at ville ha det så gad hun heller ikke..

så døde vores svigerforældres hund desværre..den fik royal canin obesity.. snakkede med dyrelægen og han sagde jeg godt kunne prøve med det fodder..og vores han hund elsker det..det glider ned..både morgenmad og aftensmaden..hvorimod før kunne hans morgenmad stå til dagen efter:o..

vi fortsætter med royal canin obesity til vores han hund da vi også kan se hvor godt det går med slankekuren nu:) .

nå men så skal jeg jo finde på noget til hende den lille. for hun skal absolut ikke have noget slankemad.

har kigget på orijen?. men hvilken variant skal jeg vælge til en staffordshire bullterrier tæve på lidt over 1.5 år og vejer 15-16 kg?:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  orijen hundefodder:)?
Kommentér på:
orijen hundefodder:)?

Annonce