985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hundesko Hundesko

Er der nogle hundesko I kan anbefale?

Her tænker jeg i forhold til salt. De salter rigtig meget hos os, og det er noget skidt for hundepoter.

Jeg har prøvet de der Pawz hundesko (ligner balloner), det er noget juks, de er ikke til at give dem på ene mand.

Jeg har lidt kig på de her;

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundebekaedning/hundesko/330061

Men ved ikke, hvor gode de er.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesko
  • #1   11. dec 2012 http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vareliste&varegrp=2207

Jeg har mest brugt dem her, og dem har jeg været ganske tilfreds med. Eneste problem er bare at Bine slæber fødderne efter sig, så de bliver hurtigt slidt... Men det klarer en gang gaffa-tape i ny og næ smiley (Altså jeg sætter det på som en ekstra sål neden under, og skifter den så når den er ved at blive slidt) smiley

• #3   11. dec 2012 Jeg har de samme som "Mors'Laika <3" til min amstaff.
    Jeg er rigtig glad for dem - de sidder godt på poten, og har ind til videre holdt en sæson (sidste år).
    De er stadig pæne og uden det vilde slid smiley
    Dem "Tanja og Bine" linker til kan jeg ikke få til at sidde ordentligt på Two Face.

• #4   11. dec 2012 m b

Jeg kan fortælle dig,jeg efterhånden har lært at få,skoene på.Men indrømmer,det kræver tålmodighed.
    Prøv at,pudrer dem med kartoffelmel INDVENDIG

Efter brug,tørre jeg dem godt, så kartoffelmel..

Men tålmodighed,og det er faktisk IKKE min stærke side

hilsen
    vibeke
    Men-ja de er sgu svære,men som jeg siger til mig selv,når andre her på h.g., kan så kan jeg også.

• #5   11. dec 2012 jeg bruger paws sko og synes ikke det er svært at give dem på selv smiley men det kommer nok også an på hunden

• #6   12. dec 2012 Hmm det lyder til, at jeg bare må prøve at bestille to par, også håbe på det bedste smiley

• #7   12. dec 2012 vi har bla. dem du linker til. Og de er SUPER!!!

• #8   12. dec 2012 Sarah - Så bliver det nok dem jeg prøver smiley

• #9   12. dec 2012 Vi bruger sko fast på Novas bagben (pga. sygdom) og har prøvet stort set alt der er på markedet af "rigtige" hundesko. Og fordelen ved dem fra Zooplus er at de lukkes med 2 velcrobånd modsat alle andre på markedet der lukkes med 1 enkelt. Dvs. hunden kan løbe dem af.
    De der sidder bare fast! Du skal dog være obs på at trædefladen (altså den med gummisålen) ikke sidder og gnaver i den store trædepude. Vi måtte købe 3 forskellige størrelser indtil vi fandt den rigtige. Str. 4 passer min springer spaniel. (det var de første vi bestilte) str. 6 passer min grå schæfer og str. 7 passer Nova. Men efter målene skulle de passe Nova str. 4. Så vær meget obs på gnave sår. Du kan mærke med det samme om fladen passer. Vi målte endda. Umiddelbart vil jeg mene at de passer hvis du bestiller nr.størrere end du tror når du måler ud fra deres anvisninger på sitet;-)

Wow -en gang pladder - håber det gav mening.

• #10   12. dec 2012 Det gjorde det bestemt smiley

• #11   12. dec 2012 Super! dem bliver i glade for. smiley

• #12   12. dec 2012 Og i øvrigt kan de gå i vaskemaskinen på 30 grader. Du skal bare tørre dem på radiatioren bag efter. Tørretumbleren er ikke et hit. smiley

• #13   12. dec 2012 Super, mange tak.

Kommentér på:
Hundesko

Annonce