{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundesko
  • #1   21. nov 2013 Synes ofte folk anbefaler ruffwear, men jeg har ingen erfaringer

  • #3   21. nov 2013 Har du prøvet sådan nogle ballonsko?

  • #4   21. nov 2013 Hvad er formålet med skoen?
    Skal den beskytte mod snavs eller skal sålen være lidt tykkere for at skåne foden?

    Jeg har prøvet både dem man køber hos dyrlægen og så paws (ballon sko).
    Til små hunde er paws helt klart min favorit! jeg køber sådan noget klorhexidin pulver på apoteket som jeg bruger (lige som talkum på en badehætte) hver gang jeg vasker dem. Jeg vasker dem efter hver gå tur, og pulveret er med til at desinficere. Jeg bruge som regel skoene om vinteren mod salt fordi potevoks ikke er nok.
    Jeg har dog også brugt sko i andre situationer - ved en hudløs opskåret pote - der brugte vi en børnesok med skrid sikker sål (stjerner) og en plasticpose (det skulle ånde).
    En pote med svamp - der brugte jeg den fra dyrlægen, men den faldt af hele tiden, så der endte jeg også med barnesokken igen. Det hele holdes på plads af sportstape... Hvad fejler poten?


  • #5   21. nov 2013 Da du åbenbart har en hund der går med sko stadigvæk , så håber jeg dælme du har en god grund at den stadig går med poten i sko og er i samarbejde med en dyrlæge! Ellers siger jeg nøjagtig som jeg skrev til dig i sidste tråd om samme emne:

    "HVis din hund går med sko/sok permanent skal du ud og investere i et par ordentlige. Og så skal du have på begge ben (begge forben eller begge bagben) for at undgå skævt slid i ryggen og hofter.
    Derudover kræver det at man er over poterne med svampedecinficerende og husker at udlufte poterne 1-2 timer HVER dag.
    Hilsen Sarah der har levet 1½ år med en med sko på 24/7/365."

    Link til tråd om samme emne fra 24/10-13:
    http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/557851-hundesko


  • #6   22. nov 2013 Ja jeg har skrevet før men jeg kunne ikke finde den gamle tråd, så tak fordi du lagde den ind, jeg var intereseret i Denier Cordura men kunne ikke finde dem.
    Ja jeg har en hund der stadig går med sko men det er en flad sko, hun har en kronisk dårlig pote som bliver passet og plejet, så det er en nødvendighed at pakke poten ind når vi går tur, men det er svært at finde noget der bliver siddende tit har vi tabt den på vejen, så der skal bare findes noget der bliver siddende..


  • #7   22. nov 2013 Cordura er et materiale - ikke en sko.
    Hikes "sko" laves af cordura.


  • #8   22. nov 2013 Er de der cordura fra Hike vandtætte?

Kommentér på:
Hundesko

Annonce