{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Hundesko {{forumTopicSubject}}

Jeg må jo nok bare erkende, at jeg ret tit har behov for, at min hund skal have sko på.

Jeg har de sidste 12-14 år brugt dem her: https://www.hooked4pets.dk/shop/hundesko-model-glea-57579p.html

De kan i udgangspunkt sidde fint fast, også på spor og til en vis grænse i feltsøg. Men i fuld spurt flyver de af, eller drejer rundt på poten så sålen vender opad. Også selvom jeg forsøger at lægge selvklæbende forbinding ovenpå og et stykke op ad benet.

Jeg har købt potesokkerne fra Non-Stop. Dem med gummi på. Men dels synes jeg ikke at de er så holdbare, dels er de svære at få til at sidde fast, fordi der kun er én velcrostrop. Ud over det, hader jeg at de er så stramme, og at de er super svære at give på, netop fordi de er så stramme. De falder også af, hvis hunden får lov at løbe fri.

Jeg har kigget på skoene fra Paikka, som umiddelbart ser fine ud, særligt ift. at lukke dem. Men er der nogen der ved om de også er holdbare?

Og så har jeg kigget på dem her https://www.hooked4pets.dk/shop/goo-eez-all-season-42413p.html

Og er der nogen der tilfældigvis kender til sko der faktisk kan blive siddende (og blive siddende korrekt), selvom vovse render fri og løber stærkt i kuperet terræn? Hun løber typisk med en hastighed på 30-35 km/t, når hun løber fri i skov, og 35-40 km/t på flad mark smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af grydeophæng, rullegardiner og bogkasser 2.950 kr.
  • Trailerens bremser ser ud til at være rustet fast efter vinterstilstand. Hjulene er bloker 1.500 kr.
  • Erstat bruser med ny identisk bruser (er købt) 750 kr.
  • Fikse opvaskemaskine 1.070 kr.
  • Samle 2 stk Odense skabe fra jysk 500 kr.
  • Hænge 2 lamper op i loftet 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesko
Kommentér på:
Hundesko

Annonce