{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundesko
  • #5   6. jan 2018 Enig med Trine, find ud af, hvorfor hunden slikker poter, få den tjekket hos dyrlægen.
    Den kan jo have svamp, allergi eller andet, at give hunden sko på hjælper jo ikke hvis nu hunden har en sygdom.

    ........ og da det er en Fransk Bulldog du har, så er det ikke usandsynlig at hunden har allergi eller anden hudsygdom.
    Speciel Franske Bulldogger har jo rigtig mange hud problemer,


  • #7   6. jan 2018 Vil også sige du skal få tjekket hvorfor den slikker poter - Min Mille slikkede poter og vi fandt ud af at hun har allergi... Men mht salt og hundesko (hvilket bestemt kan være en faktor der i sig selv sammen med det våde vejr kan gi svamp) så bruger jeg Paws hundesko..

    https://www.petdreams.dk/pawz-hundesko-sko-til-vinter-og-koldt-vejr.html?gclid=EAIaIQobChMIi8DvltjD2AIVGUkZCh1UkQY4EAQYASABEgLOGPD_BwE

    Bruger dem fordi hunden har en meget bedre føling med underlaget end de egentlige "sko", dem her er nærmest en ballon man sætter på deres fødder... de kan genbruges flere gange (man skal holde øje med om/hvornår der går hul på dem også skifte dem ud) men hvis man genbruger dem mange gange anbefaler jeg at man skyller dem med vand også børster dem med talkum på indersiden så de ikk klistre sammen... Mine kan holde i rimelig lang tid på den måde...

    har hørt at salt ætser, ved ikk om det passer...

    Men sørg for at tørre poterne grundigt når din hund går uden sko og evt vaske salten af - det kan gi svamp at gå med våde poter inde imellem trædepuderne!


  • #8   6. jan 2018 bruger en str small sko smiley

  • #9   7. jan 2018 Det er bedre at finde ud af hvilken form for allergi hunden har, og giv den medicin for det.
    For jeg vil sige den har allergi, det har den race jo tendens til.


  • #11   7. jan 2018 Vil lige indskyde at min mors hund hverken har allergi og ej heller svamp og hendes poter er Virkelig ru og dårlige af vejret og salten og slikker dem pga det...så lad os nu ikke lege dyrlæger uden at ha set det smiley

  • #13   8. jan 2018 Er helt enig i at man skal udelukke andet først, som jeg også skrev men at sige det ER allergi er måske lidt voldsomt uden at ha set det... og i mit område har der nu været rigeligt med salt!! og ja helt enig - vaske og smøre er en god idé selvom for meget vask også kan gi svamp i sig selv da poterne jo så er fugtige meget af tiden selvom man tørre dem så godt som muligt...

    og min mors hund var til dyrlægen for at få tjekket, men der var ikk noget smiley


  • #15   10. jan 2018 Isabelle hvis denne ejer er ærlig, så vil jeg garantere at den hund har allergi smiley

  • #16   10. jan 2018 De kan også sagtens ha svamp og slikke uden allergi.. Man skal passe på med at dømme uden at ha set tingene smiley Hvis alting var sååå simpelt som det til tider bliver gjort herinde så ville vi alle arbejde som dyrlæger smiley

  • #18   10. jan 2018 Enig i at erfaring gir en masse viden men derfor kan du stadig ikk vide om det blot er en slem omgang svamp eller allergi vil jeg mene smiley Man skal passe på med at dømme uden at ha set - hvis du havde SET det ville jeg være enig med dig i at du kunne vurdere det, jeg mener ihvertfald jeg ville kunne.. Men okay du er af en anden mening og det er jo også fair nok smiley

  • #19   10. jan 2018 Fransk bulldog
    Uden tavle
    Slikker poter

    Det skriger jo allergi smiley



Kommentér på:
Hundesko

Annonce