{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Ulovlige hvalpe? {{forumTopicSubject}}

Hej her kommer der lige fra en episode i går, vil gerne høre hvad jeg burde gøre, være ligeglad eller?

Min veninde spørg mig om det er dyrt for en hund hvis den koster 10.000 så svarer jeg nej, ikke hvis den er ren racet har stamtavle og alt er iorden. Jeg spørg så hvorfor og hun svarer hun har kigget på hund men ejeren af de her hvalpe havde sagt han ville ha 2500 kr. for den sorte hvalp og for den brune 10.000 og det var den brune hun ville ha men forstod ikke pris forskellen. Jeg spørg så om de fra samme kuld og hvad race hunden er men kun han ikke svare på noget efter min mening er hun ikke beregnet til at ha en hund. Det sagde jeg også til hende.

Nå men så spørg jeg hende om jeg ikke kan se billeder af hvalpene og jo self. måtte jeg det, hun finder personen på facebook og viser billeder, på billeder kan man kun se hvalpene og der er nok 10 stykker, der står ingen priser race eller andet, kun at man skal ringe hvis man er inta.

Jeg læser så i en kommentar at hunden er en blanding med amff og pitt. Bliver lidt pist.. & skriver en besked fra min venindes facebook og hvorfor han vil ha 10.000 for den ene men 2500 hund når det var ulovlige og at det var jo ulovligt at sælge og køberen ku risikere miste hvalpen blot efter et par dage....
Det eneste svar jeg får er "er du intra i dem ring på*********" jeg spørg så igen men intet svar...

Syntes det er den største svineri, men jeg ved ikke hvordan jeg skal stå i det her? Jeg vil ikke lade det ligge da den her person er udlænding for det første og for det andet skal han ikke ødelægge det for os andre med hunde..
Ja jeg er lidt racist men det kan i være ligeglade med. smiley




BILLEDE AF MIN LILLE LADY <3<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulovlige hvalpe?
Kommentér på:
Ulovlige hvalpe?

Annonce