21. nov 2008 Følger: 13 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.717
Det der med 'voksen og fornuftig'... Det der med 'voksen og fornuftig'...
Ja ja, til jer der har teenagehunde og tænker, de nykker går over når hunden bliver voksen.. ikke en skid hvad de gør!
Min Keiko blev 4 i oktober og hun holder fast i sine unghundevaner. Eksempelvis er ALT papir i hendes højde "fair game" når jeg går ud af døren. Eksempelvis en huskeseddel eller et magasin på sofabordet. Fint nok, det har vi så vænnet os til. Ligger der noget, bliver det flænset, færdig. Hun rører intet andet.
Men nu synes damen åbenbart, det er for kedeligt, så hun har udvidet "repertoiret" til også at gælde papir i køkkenet! Jo jo, når jeg er ude af døren går hun i køkkenet og flår alt hun kan nå, ned og flænser det. Se, det er jo IKKE i hundehøjde men det gælder alligevel..
Såeh farvel julekort fra mormor og morfar og hvad værre er, farvel til kvartalsregningen på vand-varme-el... Til alt held er det mit menighedsråd jeg skal betale til, men hvor pinligt er det lige at ringe til kassereren (som kender hundene) og sige "Keiko har ÆDT min regning, må jeg bede om en ny?" Så lyder man jo ikke som en skolepige, der kommer med dårlige undskyldninger, ala "min hund har ædt mine lektier."
Så glæd jer, folkens, nykkerne varer hele hundens liv, og jeg har lært at papir mv. nu hænger i en højde af halvanden meter, indtil kræet lærer at klatre Her er hun i øvrigt, i al sin charme:
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 501
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.717
Keiko klarede også i forrige uge selv at stjæle sin antibiotika, og flå papiret af pillerne - men ikke æde mere end den ene, hun skulle have den dag
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Calle har sågar præsteret at fiske en bon ud af min søns åbne pung mens han havde den i hånden. Han kiggede væk et split sekund og så ser jeg Calles lille hoved smutte ind under knægtens arm og lige så forsigtigt (og meget hurtigt) liste den ud af pungen.
Den last ser ikke ud til at være blevet mindre af at han har rundet 2 år.
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1230 Hunde: 7 Emner: 91 Svar: 2.808
Til gengæld har jeg en labrador med stort L, lugter det af mad kan det spises!
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 4 Emner: 6 Svar: 64
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 4 Emner: 6 Svar: 64
Kender det godt, Ajax, der er 11 år, de fleste tror han er hvalp, fordi han går meget let på tå, lidt hvalpet. Men når de så ser alt hans grå hår, kan de godt se det, hehe
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.764
(selvom en papirpose med en halv pizzabolle, som min kæreste havde glemt, var liiiiiiiidt for fristende...haha!
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
Igor kan allerhøjst svinge sig op til, at tag en -tom- toiletrulle (altså det inderst pap), hvis der ligger en på gulvet.
Ikke noget med at bide den i stykker.
Næ- han ligger bare og vogter så ingen af de to andre får den (hvilket de nu heller ikke er spor intersseret i)
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
(Må hellere lige sige at vi fik Dina undersøgt med det samme da vi var bange for hun havde drukket af vinen, der var heldigvis ingenting med damen ;o)). Det er så første og sidste gang de har ladet en flaske vin stå fremme!
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1230 Hunde: 7 Emner: 91 Svar: 2.808
Sidder nu og slår mig selv i hovedet for har jo nok ikke fået lukket lågen ordentligt.. Dumme mig...
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 84 Svar: 997
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 84 Svar: 997
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 204
Så det skete at han tog det fra vaskekurven eller også hvis vi havde ladet det ligge og flyde og så blev de "elskede" underbukser altså bare flænset til atomer
.... Og mine flotte dyre hotpants som jeg havde fået i gave :s De dyr, de KAN være meget svære at elske sommetider
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Jeg kan så berette at kombinationen af 2 jacks, en skabsdør der ikke er lukket helt, og 2 x KÆMPEkøb af toiletpapir OG køkkenrulle ( fra Bilka) resulterer i at ens hjem ligner Winter Wonderland og at det fylder noget nær 2 ruller skraldesække at rydde stumperne op...
Og nej, jeg var ikke i humør til at tage billeder
Det der med 'voksen og fornuftig'...