{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Det der med hundepension... {{forumTopicSubject}}

Jeg en drøm om at tage en uges charterrejse med min mand og vores søn næste forår.
Vores hund har aldrig været i pension i andet end en overnatning, og jeg kan næsten ikke bære tanken om at han skal være afsted i en hel uge smiley
Min mors kusine har hundepension, og jeg kender hende og ved hun er rigtig dygtig, men han er 8 år og jeg synes det virker helt uoverskueligt lang tid smiley

Hvad gør I andre hvis I skal en uge til udlandet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det der med hundepension...
  • #1   29. okt 2016 Jeg har familie der heldigvis gerne vil passe Tucker.
    Chancen for at han nogensinde kommer i en pension er minimal, jeg vil langt hellere finde noget anden privat pasning, hvis familien engang ikke skulle kunne smiley


  • #3   29. okt 2016 Vi rejser 14 dage her i November, og vores ryger i pension. Vi har ikke andre muligheder, og for os er det ikke bare ferie men familiebesøg, så jeg kan simpelthen ikke blive hjemme hver gang.

    Min søster skulle egentlig have passer hundene, men jeg blev indlagt og opereret og aflyste rejsen, da jeg ikke troede rejseforsikringen ville dække mig, men har heldigvis fået forsikring bare med forbehold. Og nu har min søster fået lejlighed og job, og kan derfor ikke tage hundene , hus og hamster smiley

    Jeg syntes heller ikke det er særlig fedt de skal i pension, men igen der er bare ikke andre muligheder. De har været der en gang før, og der gik det helt fint. Det er så godt nok 4 år siden, men altså jeg stoler på stedet og ved de passer godt på vores hunde. Vores hunde deler en stor boks , så de hele tiden har hinanden.


  • #4   29. okt 2016 Jeg ville prøve at finde et privat hjem der kunne passe min vov.

    Min faste hundetræner/passer, siden Kia var 9 uger, døde her for nyligt. Kia bliver 10 år næste gang, og jeg ville hade, at hun skal i pension, fordi vi nu står uden kendt pasningsmulighed.
    Jeg tror det ville ødelægge hende. Så jeg går snart i gang med at se, om jeg kan finde et alternativ, i tilfælde af, at det bliver relevant.

    Jeg har passet vovse for brugere herindefra i 7-14 dage, af gangen. Og gør det gerne igen.

    Jeg har fået min kat passet af en anden HG'er i en hel mdr. for år tilbage.

    Måske der er en HG'er der kan passe din vov? Hvis du altså er tryg ved det :o)


  • #6   29. okt 2016 Finder en privat der kan passe. Nogen må kende nogen.

    Vores chihuahuaer vil ikke kunne holde til det psykisk, de vil være angste hele ugen... og vores labrador ville blive stresset af glæde med alle de andre hunde. Det er heller ikke smart.

    Vi plejer at dele vores hunde op når vi en sjælden gang skal noget, så vi finder 2-3 forskellige hjem til vores fire hunde.


  • #7   29. okt 2016 Vi brugte pension da vi kun havde to hunde. Der findes mange forskellige pensioner, og du kan sagtens finde en din hund kan trives i.
    Nu har vi fire hunde, og det er nemmest at få en person herhjem og passe dem.


  • #9   29. okt 2016 Da min gamle hund Sally levede,der passede opdrætter hende smiley Ham var jeg tryg ved og Sally havde en fest mens vi var væk smiley
    Med min nye hund,bliver det måske en privat passer,ellers bliver jeg hjemme mens familien rejser smiley


  • #10   29. okt 2016 Hvis jeg rejser selv, passer mine forældre, hvis mine forældre rejser passer jeg deres hund. Når vi en gang imellem rejser sammen, så kommer de i pension sammen. Mine forældres hunds opdrætter har en meget god pension, og hundene har en fest fra de kommer til vi henter. De er selvfølgelig ikke glade, når vi går, men det er i ganske kort tid, og når vi henter, har de ofte så travlt med at vise os alle de ting, de har haft gang i, at de knap har tid til at blive hentet smiley
    De bor i samme boks, når de er afsted.

    Når man altid bruger samme pension, så kommer hunden jo til at kende stedet og ejeren og de ansatte, og så bliver de altså ikke kede af at være i pension. Vores hunde har ikke tid til at være kede, de går ture med de ansatte, er i løbegård med hinanden (hvor der kan leges eller gennem-snuses), og så har de en lille "udestue" til hver boks, som de også kan gå ud i. Når de endelig er inde (hvor der er gulvvarme), så sover de smiley


  • #12   29. okt 2016 Vi har altid fået en herhjem og bo hos tøserne. Vedkommende har bil til rådighed og kan egentlig komme og gå som det passer hende/ham/dem. Tøserne skal bare ud og gå, have mad 2 x dgl. og så skal man sove her i huset. Resten af tiden er til egen rådighed smiley

  • #14   29. okt 2016 Min er i pension hver sommer i ca. 12 dage. Det klarer han fint smiley Jeg bruger også en kanon god pension smiley

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #15   29. okt 2016 Jeg bruger doxx hundecenter.
    Vi går os til svømning der.
    Hver gang vi har hentet Manze der fra, har han ikke gide med hjem, og han er mindre usikker på andre hunde.
    Så vi er meget tilfreds med det sted.


  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #16   31. okt 2016 Vi tager altid vores med, har en lille hund på 4 kg.

  • #17   31. okt 2016 Mine egne hunde har aldrig været i pension, jeg har tre og skal vi noget uden hunde så passer min søster eller vores afløser i hundepensionen;)
    Min erfaring er at de aller fleste hunde sagtens kan vende sig til at være i pension, det handler om at finde den rigtige pension til lige netop din hund;)
    Hos os har vi rigtig mange stress hunde og nervøse hunde, hunde som har svært ved at falde til i størere pensioner, der findes utrolig mange pensioner find nogle på nettet som tiltaler dig, ring og snak med dem og tag ud og besøg dem du tænker kunne være noget;) du vil med garanti kunne finde et sted hvor du føler dig tryk;)
    En god pension vil fortælle dig ærligt hvordan din hund reagerer på en prøvedag og vil sikkert også kunne hjælpe dig med andre muligheder hvis ikke stedet er ideelt smiley det er i alt fald sådan vi arbejder hos os;)


  • #18   31. okt 2016 Når vi en sjælden gang skal et sted hen hvor hundene ikke kan komme med så kommer de i pension. Vi bruger en pension jeg fik anbefalet af flere træningskammerater. Hundene virker glade og tilfredse, når de har været der. Jeg ved de har det godt og overlever fint at bo i en boks med adgang til løbegård. De får en daglig gåtur. Mine er så privilligerede at de får besøg af en træningskammerat næsten dagligt, når de er de. Hun der bor lige i nærheden og som er svigermor til pensionsindehaveren smiley

  • #19   31. okt 2016 Vi sørger for at få privat pasning - enten af familie, venner eller hundebekendte. Måske ville de godt kunne tilpasse sig en pension, men de er selskabspapegøjer og elsker bare at følge med en rundt og få lov til at ligge tæt og blive nusset. Jeg tror, at de ville blive stressede af at være i en boks.

Kommentér på:
Det der med hundepension...

Annonce