{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

hvem er mest aktiv? {{forumTopicSubject}}

Har jo mine 3 drenge som alle har deres aktivitets niveau

Måler man der op i en skala hvor 10 er højest og 1 er lavest bliver resultatet herefter:

Bamse lab/rekrivermix ca 6 år = 8
Krudt i røven og også den der er mest aktiv når hundene er fri og er mest legesyg med bold,frisbee osv.

Buller lab mix 4,5 år = 5
Buller er bare Buller. Gør alt hvad "storebror" gør,men ikke så legesyg som Bamse. Og hvis Bamse ikke er der, gider han slet ikke løbe rundt,for så er der jo ingen at lege med...

Rosinen i pølseenden er Bobo.
Chihuahua på 4,3 år = 1,5 hvis man kan sige det smiley
Han er kun vågen når vi går tur og kan skælde ud på andre hunde,den lille bandit...
Kan et par gange om dagen lige tage en tur med en af kattene i sofaen eller på gulvet,ellers har han det bedste under dynen eller tæppet.
I min verden er han 90 år hehe

Til jer andre med 1 eller flere hunde,hvem er da mest aktiv?
Alder kommer det åbenbart ikke an på i hunde verdenen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem er mest aktiv?
  • #1   19. dec 2012 Ajax, 11 år, Bayersk Bjergschweisshund: 3, altså han sover det meste af dagen, men har også arbejdet hårdt i 9 år, så han er ved at være godt slidt. Men han vil dog stadig meget gerne med ud og gå.

    Jari, 8 år, Langhåret hønsehund: 10, han står aldrig stille, selv når han sover ligger han med det ene øjen åben, og hvis der sker noget, er han der med det samme og vil være med.

    Don, 3 år, Bayersk Bjergschweisshund: 8, han kan bruge hele dagen på at snuse rundt. Men han er også god til at finde hans kurv når han kommer indenfor.

    Daisy, knap 1 år, Basset Hound: 4, hun vil rigtig gerne lege, men vil også rigtig gerne putte og sove. Men sådan er racen jo smiley


  • #2   19. dec 2012 sjovt de kan være så forskellige

  • #3   19. dec 2012 Her er det
    Tazz - dobermann på 5år.
    Han er absolut den mest aktive. Han bliver også kaldt teenageren smiley
    Vil nok give ham 9

    Nanna - chi/dsg på knap 4år
    Hun er vores lille damp barn, hyper aktiv når vi er ude og løber mindst lige så meget rundt som Tazz når de er fri og når hun leger med kattene og Goofy (en sjælden gang imellem)
    Hun får 7 måske 8

    Goofy - dp'er på knap 9år.
    Han er vores gamle gnavne mand smiley
    Har gider en sjælden gang imellem at lege med Nanna (men så får den også hele armen) Ellers er han kun aktiv når vi løber ag, men han vil dog stadig gerne med ud på de meget lange ture
    Han får 3


  • #4   19. dec 2012 Det har jeg faktisk ret svært ved at svare på med vores 2, lige som jeg den anden dag ikke kunne svare den lille nevø på hvem af hundene der var mest rolige.... men dejlige er de begge ;o)

  • #5   19. dec 2012 Lizette: Ja, men det er nu nok også fordi Don og Jari er de eneste aktive schweisshunde, Ajax er blevet pensioneret og Daisy er bare konens putte hund smiley

  • #6   19. dec 2012 Hmmm, jeg har jo kun 2.. Men er tit hos familien og der har vi så 5 hunde i alt.. smiley

    Afrodithe - Lhasa Apso på 7 mdr.
    Hun får klart en 10'er.. smiley
    Har aldrig i mit liv haft så hyperaktiv en hvalp, men hvad pokker.. Hun er enormt skøn alligevel.. Hun elsker at lege (rigtig meget), løbe, fjolle osv.. Og så er hun underligt nok utrolig lærenem.. Hun virker til tider også ret dement.. Haha..
    Mors lille dampbarn.. smiley

    Kato - Lhasa Apso på 2½ år.
    Han får en 4'er..
    Han ter sig lidt som en gammel hund.. Lidt gnaven, lidt sær og gider ikke altid at lege.. MEN når han så gider, så er han 8 uger igen og gir den max gas.. smiley

    Thilde (min mors) - Lhasa Apso på 2½ år.
    Hun får, lige som Kato, en 4'er.
    Hun vil gerne lege engang i mellem.. Men hun ved intet bedre end at ligge oven på en og blive kælet med.. smiley
    Hun er Kato's søster og Afrodtihes mor.

    Trunte (min mormors) - Lhasa Apso på 2 år.
    Hun får en 1'er..
    Ubeskrivelig doven hund, der sjældent gider at lege.. Men stadig SUPER dejlig.. smiley
    Hun er Kato's halv søster.

    Lasse (min mormors) - Lhasa Apso på snart 3 år.
    Han får, lige som Trunte, en 1'er, og med præcis samme grund.. smiley
    Han er Truntes bror (samme forældre, men ikke samme kuld) og Kato's halv bror..


  • #7   19. dec 2012 Chikita dobermann, må få 10 står det til hende skal der ske noget HELE tiden..

  • #8   19. dec 2012 Zippo JRT 1 år og 7 måneder.

    Musashi CC og SBT blanding, 1 år og 5 måneder.

    Zippo er mest aktiv, men det ligger jo oss til racen smiley


  • #9   20. dec 2012 Funky = FT springer (3år) , 10
    Juice = Grå schæfer(næsten 2 år) , 9
    Walle=Hvid schæfer(6 år),7
    Nova =Dobermix(13 år) , 7


  • #10   20. dec 2012 lulu, bull terrier på 3 = 2 inde men 8-9 stykker ude. Hun er som nat og dag alt efter situationen.

  • #12   20. dec 2012 Trofast Jack russel/puddel mix 4½ år gammel = helt klart en 10'er

    Freja puddel 8 år = 2'er

    Fenris Jack russel/puddel mix (indavlet) = 1'er.

    Alvin Grand danois 4 mrd = 6/7'er


Kommentér på:
hvem er mest aktiv?

Annonce