972 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvad er bedst for hunden.. Nytår Hvad er bedst for hunden.. Nytår

Hej Allesammen.. smiley

Hvad er bedst at gøre for hunden nytårs aften.. smiley Jeg er jo første gangs ejer af hund og det er vigtigt at min prinsesse har det godt så overhovedet muligt.. smiley Gode råd modtages.. Hvad gør i ved jeres hunde. smiley Hilsen Maria

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er bedst for hunden.. Nytår
  • #2   29. dec 2012 Hun er ligeglad indtil videre. smiley Det er nogle der fyre lidt af og hun har såsom ikk reageret på det. smiley Men jeg vil da lege og gå turer med hende så hun er rigtig godt træt

• #3   29. dec 2012 Her hjemme gør vi faktisk ligesom Trine, Jeg har også lille hvalp i år, når der har været fyret af her i disse dage, har jeg rost ham når han har ignoreret det og ellers bare taget hans opmærksomhed fra det. Jeg kommer ikke til at kigge særlig meget fyrværkeri i år regner jeg ikke med, for når kl er 00 så skal hundene have deres ben, men det er ikke sikkert det er nok til at tage hans opmærksomhed, så må vi igang med at lege, rose, nusse eller hvad der nu skal til

• #4   29. dec 2012 Luft hunden rigtig godt om eftermiddagen.
    Hvis det er nødvendigt at lufte om aftenen går du med ud i haven - og hvis haven ikke er 110% lukket, så kun i snor.
    Køb et lækkert ben hunden kan få aftenen til at gå med.'
    Vær sammen med din hund hele aftenen.
    Ikke pyldre om din hund, men lad den forstå det ikke et farligt og den roligt kan lægge sig - hav evt kurv ved dine fødder.
    Glem alt om bordbomber.
    Tag ikke hunden med ud kl 24!
    Musik og nedrullede gardiner kan afhjælpe lidt på brag/lysglimt.

God nytårsaften!

• #7   29. dec 2012 Jeg har i årog sidste år trænet med min hund,den reagere ikkepå træning cden
    ej heller når vi lader lyden komme ud som biograflyd, men udenfor reagere hun med det samme

• #8   29. dec 2012 Jeg skal hverken drikke eller fyrer det stas af.. Hader krudt så meget.. Men jeg vil høre lidt afslappende musik til kattene og hunden.. Det hjælper godt på kattene. smiley

• #9   29. dec 2012 Hvad vil man ku giv af ben. Undtaget kyllinge ben

• #10   29. dec 2012 Camila.. Tak for rådet. smiley

• #11   29. dec 2012 Nu har jeg ikke selv haft min til nytår før, men hun plejer at få et lækkert STORT ben ved 23 tiden og så kommer hun ind i sit bur (som hun har lært at bruge fra hun var helt lille).. Så skrues der godt op for musikken og hun skulle efter sigende bare hygge sig smiley

Hvis det går helt galt inde i buret, så åbner jeg det, så hun kan komme ud til mig, men INGEN ynk..

I morgen skal vi til hundeleg og nytårsaftensdag bliver hun også kørt godt træt, regner med omkring kl 16-17 stykker smiley

• #12   29. dec 2012 En hund må godt få kylling så længe det er råt.

• #14   29. dec 2012 Jeg går ikk ud på vejen med min prinsesse.. Forholder mig i haven

Kommentér på:
Hvad er bedst for hunden.. Nytår

Annonce