{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

venter på hunden ;) {{forumTopicSubject}}

Ja nu er vi endelig flyttet i hus smiley

Så nu skal der bare spares op til vovse og okonomien skal være helt perfekt, og så skal jeg ha sat mig på venteliste til en lækker eurasier.... så der går lige et par år endnu tror jeg før pengene er til det...håber på det sker lidt hurtigere hehe

Vi har allerede været rundt og gåture og set alle de gode områder hvor hunden ville elske at få lov at at strække ben smiley

Snakket om at hegnet skal fornyes, og ja selvfølgelig hilst på et par skønne hunde.for næsten alle vi møder her i byen går med en hund smiley

Vi blev lige overfaldet af en border collie tror jeg, en skøn unghund, der ikke gad høre på sin ejer og kom løbende hen til og og skulle give mig kysser...ja jeg ved det godt, vi burde ha ignoreret den og ladet den være nu når ejer kaldte og kaldte på den (hendes anden hund var i snor), men den var sååå glad, så kunne ik lade være med at klappe den og fik jo så en masse kys hehe
Og SÅ løb den tilbage til ejer hehe

Ih glæder mig bare såå meget, og nu er vi nået det punkt tættere på at få hund..
Så nu skal pengene bare smækkes til side, så der er råd til vovse, dyrlæge, foder osv til alle dyrene hehe, så der går lige lidt tid...men NU har vi endelig huset til det smiley

Nårh det var bare lige lidt glæde over at være kommet et skridt tættere mod drømmeracen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  venter på hunden ;)
  • #2   8. jan 2013 men sikke en lang ventetid hehe
    Men det er også dejligt at vide at når hunden så kommer en dag, så har jeg fået styr på alt, læst op på diverse, fået hundesikret haven, kender gode steder at gå ture og bruge timer.. her er mange steder at komme ud, og ellers skal vi bare køre nogle få km og så er det nye store områder...

    Så kan ihvertfald sige at det ikke er et impuls køb hehe


  • #3   8. jan 2013 næææh faldt du for eurasieren smiley spændende! kan godt forstå, du glæder dig allerede XD

  • #5   8. jan 2013 Årg, det lyder skønt! Held og lykke med vovsen smiley

  • #6   8. jan 2013 Silke: vi har lige fået lagt økonomien, for nogle måneder siden, med 2 revisorer og en bankmand på sidelinien, så det er der kontrol over nu..og jeg har en dyrekonto hvor der hver måned bliver sat penge ind på, som skal gå til foder, dyrlægebesøg og opsparing smiley Jeg har kat og 3 marsvin, så jeg har oplevet ture til dyrlægen..gode som triste, min tidligere kat havde hjertefejl, så han skulle scannes osv så det var heller ikke billigt, men det burde man ha sat sig for at vide inden man får dyret...altså mener at man skal regne dyrlægeregninger og forsikringer ind i det..

  • #7   8. jan 2013 Lisbeth B : Ja har haft mange racer oppe og vende, og dsg´en har en særlig plads i mit hjerte, men eurasieren ligger på 1 pladsen og glæder mig rigtig meget til at få sådan en smiley
    Alt hvad jeg indtil nu har kunne opsnuse så passer den bare helt perfekt ind...

    Jeg skal bare ha en større bil til den tid haha


  • #8   8. jan 2013 Og så er det lige min indre diskution om det skal være en tæve eller en han...har svært ved at blive enig med mig selv men måske en tæve..

  • #9   8. jan 2013 en eurasier kan godt være i en lille bil, der er jo mest 'fluff'. Mht køn så husk at hannerne bliver op til 30 % større end tæverne, og kan veje over tredive kilo, mest hvis du har børn som en dag skal kunne gå tur med hunden. Mine tæver vejer i snit tyve kg så det er en stor forskel. Desuden er en del af hannerne meget 'fremme i skoene' overfor andre hanner, af alle racer.

  • #10   8. jan 2013 str gør mig ikke ikke noget smiley Og sønnike skal ikke gå med hunden alene foreløbig de næste år.. jeg husker tydeligt da jeg selv var barn og gik med vores hund..en schæferblanding der viste sig at skulle springe på alle hanner og enten slås eller parre dem...min søster der er 7 år ældre end mig, kom endda grædende hjem en dag fordi den var sluppet fra hende og humpede en anden hanhund.. Den blev dog aflivet til sidst men af en helt anden grund!

    Ja men har kun en spark og vi er jo mor, far og søn på 5 år..og vi har planer om en bette mere om nogle år, det skal der jo også lige være tid og penge til hehe

    Ja det er nogle af tingene der gør at jeg hælder mest til tæve, har hørt de er lidt mere large end hanner


  • #11   8. jan 2013 Lyder som om du har tænkt det hele igennem. Held og lykke

  • #12   8. jan 2013 Uuuh.. Eurasier - det bliver du glad for smiley

  • #13   9. jan 2013 jeg har solgt både hanner ogtæver til forskellige familier, også med børn. så det handler jo også om temperament smiley men jeg synes generelt, at tæverne er mere ukomplicerede

  • #14   10. jan 2013 Tak smiley

    Glæder mig også rigtig meget til den dag kommer hvor jeg kan byde den velkommen hjem smiley

    Jeg savner utrolig meget at have hund i mit liv, og tænker meget på det, så vil til fredericia til februar når der er udstilling og se om der kommer nogle der, og når vi tager ud nogle steder registrerer jeg hurtigt hvor der vil være sjovt for hunden at komme ud og opleve noget smiley

    Så er vel lidt hundeskruk hehe


  • #15   10. jan 2013 Haha det må man sige smiley En han fra vores A kuld stiller i Fredericia. Men lad dig ikke snyde, han er kun middelstørrelse og det er hannerne sjældent smiley Men flere vil gerne snakke, ved jeg, i hvert fald efter bedømmelserne smiley

Kommentér på:
venter på hunden ;)

Annonce