{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Jeg har ikke ord for det ??? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu kommer historien så, det var idag mig og min bror tog i hundeparken med vores to hunde, der var ikke nogen i den så jeg så mig i ret til at lade dem løbe lidt frit rundt, lidt tid efter kommer en ældre herre med en hunhund. Der var ikke noget der og jeg tog mine hunde i snor og snakkede med manden, som sagde bare slip dem løs så finder de hurtigere ud af det, så med mandens tilladelse slap jeg hundene løs og det gik rigtig godt hun var sur på dem og bed dem og løb efter dem, men de løb bare væk logrende. Denne mand var ikke problemet, og det var ellers en god oplevelse.

Der går yderligere noget tid og to store voksne mænd med deres to hunde kommer ind i parken, han har begge sine hunde løse (Begge fungernde hanhunde med alt i behold) Den ene var en beagle nok rimelig voksen og den anden en meget ung labrador. Jeg tager igen begge mine hunde i snor Anton og smutt (kig i min profil hvis i vil vide hvem der er hvem.)

De fremmede mænds hunde løber over til Anton og Smutt. Beaglen løber over til smutt, med børsterne rejst og stiv hale. Min hund smutt reagere med logrende hale og børster rejst og øre fremme.

Den unge labrador løber over til anton logrende og her kan jeg se der bare er tale om leg den logre og ligger sig på hug for at lege, anton sætter sig ned og kigger på mig med ørene tilbage mens han siger en gryntene øffe lyd.

Tilbage til beaglen og smutt, pludselig prøver beaglen at humpe smutt og det finder han sig ikke i og snapper hurtigt ud efter beaglen, som derefter fare frem og bider smutt mens den knurrede, idet smutt han piver farer anton op og hjælper ham, men da jeg har ham i snor kommer han ikke så langt og havner over mellem benene på mig og sætter sig ned, idet dette sker vender beaglen sig mod mig og anton knurrende og hopper mod os.

Dette ser smutt og bliver så gal på beaglen og hopper efter den og bider den. Nu kommer vi så til det jeg slet ikke har ord for, den ene af de fremmede mænd fare frem og tager smutt (JA! min hund) op i nakke skindet og kun nakke skindet og råber ham lige ind i fjæset og skælder ham ud, hvor efter han smider ham over i min lillebrors ben da det er ham der holder snoren.

Jeg er målløs, for det første var det ikke min hund der startede og for det andet hvad F***** bilder han sig ind at gøre det ved min hund?? Og ikke nok med det så siger han så lige ind i mit ansigt bagefter og jeg citere " Tag din fucking lorte aggressive hunde og skrid ud fra denne park! Hvor efter han siger til sin ven idet de går væk "Jeg gider fucking ikke finde mig i sådan en trunte med hendes lorte hunde" Jeg nåede intet at sige til ham, men skyndte mig bare at tage min bror og mine hunde med mig og gik hjem jeg var så dybt chokeret, dette var ikke den dag i parken som vi havde håbet på (Ingen hunde kom til skade under denne cene, af hans ihvertfald)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har ikke ord for det ???
Kommentér på:
Jeg har ikke ord for det ???

Annonce