1.542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Hun er fanme ædt en tampon!!! Hun er fanme ædt en tampon!!!

Ja det er lige hvad min lille møghund har gjort! smiley
Hun simpelthen hevet den op af spanden og ædt den smiley det eneste jeg fandt af den var snoren og nogle stumper, så satser på at hun i det mindste ikke har slugt den hel.
Min dyrlæge siger at der ikke er grund til bekymring, men at jeg skal holde godt øje med hende og ringe hvis hun bliver dårlig.
Jeg er fristet til at ringe til en anden dyrlæge og få noget brækmiddel, men hvad ville i gøre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun er fanme ædt en tampon!!!
  • #1   16. jan 2013 jeg ville holde øje -

ville være lidt panikken ( eller... jeg ville ringe til dyrelægen med en "er du SIKKER"-tone ) hvis snoren var spist med for den kan lave ravage i systemet !

XX til jer !

• #2   16. jan 2013 Se det an. Jeg ville være MEST nervøs for snoren og hvis den er efterladt er det vel kun vat der er ædt.

Men er du sikker på der kun var en i spanden?

• #3   16. jan 2013 Jasmina har ogs været i spanden, næste morgen kom der 2 tamponer med ud..
    Dyrlægen sagde ogs her jeg bar sgu holde øje, der er jo intet skarpt, så de kommer som regel bare ud igen. Så jeg ventede, og ud kom de ;-)!

Ikke mit stoltsere øjeblik forresten ;-)!

• #4   16. jan 2013 Jeg har kun fundet rester og snor fra en og jeg er meget sikker på at der kun mangler den jeg havde lagt i spanden 15 minutters tid før - det er velsagtens også den der var mest spændende.
    Dyrlægen ved godt at snoren ikke er spist.

• #6   16. jan 2013 Haha nej jeg er heller ikke pavestolt af hende lige nu må jeg indrømme.
    Havde hun været en labrador eller lign var jeg ikke så bekymret, men hun er trods alt bare et bette skvæp på 5,5kg.

• #7   16. jan 2013 Så ville jeg bare se det an.

• #8   16. jan 2013 Krumme - det akn være jeg skulle overveje noget andet end min plastic spand så... smiley

• #9   16. jan 2013 vores har gjort det samme, og spist en halv pakke p-piller smiley der skete ikke noget udover den fik lidt tynd mave smiley

• #10   16. jan 2013 Jeg forstår altså ikke hvorfor de finder undertøj og toilet spand aller mest spændende, når nu der er så meget andet at vælge ;-)!

• #11   16. jan 2013 Okay, så slapper jeg en anelse af og nøjes med at nidstirre hende resten af aften og natten smiley hun ved godt hun ikke må lave sådan noget, er simpelthen jordens største hønemor og tror hun skal dø af hver lille skramme hun får.
    Hvordan jeg overlever hendes sterilisering aner jeg ikke - den tid, den sorg smiley

• #12   16. jan 2013 Som de andre, så tror jeg også kun det er snoren man skal være nervøs for. Mine gamle tæve fik engang spist et kondom... føj! hihi smiley Men alt vi finder "ulækkert" er jo det lækreste guf for dem.

Og her hjemme er ballademageren Ellie heldigvis bange for toiletspanden fordi hun kan se sig selv i den og så smækker den jo hehe smiley

• #13   16. jan 2013 Undskyld mig. Ahahahahahahaha hunde er skønne og lidt ulækre. smiley

• #14   16. jan 2013 Nu får vi så at se hvor mange litter den kan suge smiley et godt råd, når en hund har spist noget, som bare skal op igen er en tsk. salt i munden, der går ca 10 - 20 sek så kaster hunden op

• #15   16. jan 2013 Monica - trusser stjæler hun også! Hun får fat i en lille snip og hiver den så ud gennem hullerne i vasketøjskurven. Pisse irriterende når man finder sine nye trusser helt gennemhullede smiley

Marianne - ew det lyder lidt voldsomt. Indtil videre har hun det heldigvis fint. Det er ved at være halvanden time siden hun åd den, så tror den går, med mindre den sætter sig fast i maven. Den var jo "heldigvis" og derfor allerede lidt hævet, så den burde ikke hæve såååå meget mere i hendes mave.

Hvor hurtigt kommer sådan en fister gennem deres system? Skal jeg begynde at lede efter den i morgen aften eller er det der jeg skal blive bekymret for at den sidder fast?

• #16   16. jan 2013 *Den var jo "heldigvis" brugt...*

• #17   16. jan 2013 Det med salt og at få hunden til at kaste op kan kun bruges lige når det er sket. Ikke flere timer senere.

• #18   16. jan 2013 Sappie
    Min gør det samme, det er ikke det fedeste når man får gæster og der ligger undertøj ud over det hele..

Jasmina havde spist 2, de kom ud næste dag smiley

• #19   16. jan 2013 Synes heller ikke lige jeg er så vild med den med salt. Så hellere lige til en dyrlæge hvor de kan styre det lidt nemmere. Men den er selvfølgelig effektiv og hurtig.

• #20   16. jan 2013 JA det er fint hvis man ser det sker og så smider salt i hunden. Men ikke flere timer senere.

• #21   16. jan 2013 Jeg tror ikke der sker noget, de ting min har spist er altid bare kommet ud i den anden ende, om det så har været staniol, stof eller garn. En gang har han også haft en masse skrigendegrønne pletter i hans "affald", aner ikke hvad han har haft fat i :+)
    Han har dog aldrig været i toiletspanden, dét håber jeg aldrig han finder på.

• #23   16. jan 2013 Tro mig jeg stirrer mere på hende, end jeg gør på min eksamenslæsning smiley
    Hun harkede en smule for lidt siden, men nu ligger hun og småbobler igen, så det er nødvendigvis ikke tamponen der er synderen der.

• #24   16. jan 2013 Det har jeg også en bandit her der gjorde.. heldigvis var den ikke brugt og han åd ikke det hele, kun noget af pap-hylstret..

profilbillede
  • #25   16. jan 2013 Det har Reiki osse gjort (mangler en bræk-smiley for det er fanme klamt) -heldigvis uden problemer for hunden, men har da lært at lukke døren til badeværelset nu smiley

Hunde er bare klamme nogen gange, men heldigvis kan deres maver oftest tåle lidt af hvert

• #26   16. jan 2013 Da jeg var i USA havde min værts familie lige fået en hvalp og ja. jeg havde tilfældigvis mens lige der.. Og ud fra toilettet kom hunden med min brugte tampon i gabet, mens hele familien så det.. Og for at sætte prikken over i'et, kom den lille bandit søreme også med et par af mine fineste blonde trusser og viste hele familien hvilket flot bytte den havde nedlagt...

Havde mest af alt lyst til at grave mig ned i et hul (;

• #27   16. jan 2013 Da jeg skrev det med salt, var det lige efter at TS havde oprettet tråden. Ja selvføldig skal det gives med det samme, det er faktisk en dyrlæges råd og total harmløs

• #28   17. jan 2013 Min store hvalp fik i julen fat i svigermors tube med tandprotese lim som han mente skulle gnaves godt igennem, der skete ikke noget, men han så noget sammenbidt ud resten af dagen smiley

• #29   17. jan 2013 Keld - Dét må godt nok have været morsomt smiley

• #30   17. jan 2013 Jeg har en bekendt, hvis lab blanding havde spist valnødder (inkl. skaller) og der anbefalede dyrlægen at give hunden havregrød med vat i, for at værne lidt i mod skallerne.

Så jeg tror ikke du skal være bekymret. Vat er sikkert meget harmløst i et tarmsystem.

• #32   17. jan 2013 Haha kan ikke lade være med at grine over alle de underlige ting jeres hunde har ædt.

Ringede til min dyrlæge med det samme, og hun sagde at med mindre det sætter sig fast og danner en prop, så var det ikke noget at være ræd for.
    Så jeg skulle bare holde øje med at hun ikke blev dårlig, og tjekke at det kom ud igen.

Og pt har omtalte forbryder kræ det også helt fint smiley har intet kunne mærke på hende.

• #33   17. jan 2013 Lyder godt smiley

• #35   17. jan 2013 Til gengæld har vi fået en god ting ud af det . vi formåede at hyle min kæreste helt ud af den smiley
    Han kom for at hente mig og siger så til ham at Saphira skal med for hun har altså ædt en tampon, så ville ikke lade hende alene i går aftes.
    Han kigger så lidt....
    en tampon...?!
    Jeps en tampon....
    Så var den vel udbrugt...?
    Øøøøhhh.... nej....
    Og så kan jeg bare se hvordan han bliver mere og mere grøn i hovedet smiley Bare tanken om at hun havde ædt den, var nok til at han i hvert fald ikke skulle have aftensmad.

• #37   17. jan 2013 Haha havde også lidt ondt af ham smiley prøvede at forklare ham at det ikke var helt den samme indstilling hunde har, og de oprindeligt levede af råt kød og nu BARF og alt det der - det virkede ikke kan jeg hilse og sige smiley synes faktisk han blev en tak grønnere. (og nej han er ikke hundemenneske, og hans forældre har ikke haft hund siden han var helt lille).

• #38   17. jan 2013 Stakkels fyr smiley

Kommentér på:
Hun er fanme ædt en tampon!!!

Annonce