{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Annett V
Annett V
Tilmeldt:
29. jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Hjælp os med at finde Jessie {{forumTopicSubject}}

Kære brugere

Vi har brug for at finde Jessie der er forsvundet fra Roskilde-området, når Veddelev Hovedgade. Hun er lige kommet til Danmark fra Costa Rica og kender slet slet ikke den danske natur. Hun har været i pleje hos mig, og jeg overlod hende til nye ejere i lørdags, hvorfra hun vred sig ud af sele lørdag aften og siden har været forsvundet.

Hun er lille, ligner en lille langhåret schæferhund, lyder navnet Jessie/Jessica og er en forsigtig lille pige. Det er ned på hug og kalde stille på hende hvis man ser hende.

Hun er sidst set søndag eftermiddag nær Risø Forsøgscenter - og efterfølgende tilbage ved Veddelev Hovedgade. Hun er efterlyst alle steder, chippet og vi er ulykkelige. Det var ikke det liv hun skulle den lange tur til Danmark for.

Er der nogle af jer der bor i området der kan hjælpe med at lede i garager, skure o.a. Vi er selv ude og lede når vi kan og kan bruge alt den hjælp vi kan få ?

Hilsner fra Annett


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp os med at finde Jessie
  • Annett V
    Annett V Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #2   29. jan 2013 Det kan du tro jeg har. Min mand og en veninde er nede nu og søge efter hende.

    profilbillede
  • Annett V
    Annett V Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   29. jan 2013 Du må meget gerne venne mig på Facebook, jeg har et opslag du kan dele ? Annett von Holstein ?? smiley

  • Annett V
    Annett V Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #5   29. jan 2013 Der kan ringes til mig 30328525 hvis man ser hende. Og ellers kan dyrlæger, internatet og politi underrettes. Hun er efterlyst alle steder.

  • #6   29. jan 2013 Måske du kan linke til dit opslag herinde, eller kopiere det herind, så kan man nemmere dele det på facebook smiley

  • #7   29. jan 2013 Ca kl. 14.00 d.d. så jeg en dyre-ambulance holdende på A6 (på "vand"-siden) nogenlunde på den anden side af planteskolen (i gl. dage hed den "Hos Lise") Ved ikke om det er Falck der kører dyre-ambulancer, men det vil da være et forsøg værd, at ringe til dem!
    Håber I finder hunden i god behold!


  • #8   29. jan 2013 håber virkelig hun bliver fundet. er desværre slet ikke nær området. ellers havde jeg været ude og lede.

  • My Mette T
    My Mette T Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   29. jan 2013 Her er hendes facebook side http://www.facebook.com/#!/Jessicaerforsvundet

  • Annett V
    Annett V Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #10   30. jan 2013 Hej Kicki. Den ambulance så vi også. Min mand var dernede. Det er Roskilde Vildtplejestation der hører til der, det var ikke Jessie, men de kender nu til situationen. Men tusind tusind tak for info.

  • Annett V
    Annett V Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #11   5. feb 2013 Jessie stadigvæk ikke fundet. Vi leder og leder ... er sidst set i Veddelev, Risø, St. Valby og Himmelev området smiley

  • #13   5. feb 2013 Har I lavet efterlysningssedler og delt ud/hængt op alle vegne i området?

  • Annett V
    Annett V Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #14   7. feb 2013 VI har lavet rigtig mange efterlysningssedler, men kender ikke området så godt. Så det er svært for os. Idag sender jeg dog nogle pakker afsted med sedler til folk, der har meldt sig til at dele ud i området / naboområdet. Disse mennesker er guld værd for os, og vi er dybt dyby taknemmelige. Nu må hun gerne snart blive spottet eller fundet smiley


  • #15   7. feb 2013 Håber hun snart bliver fundet i god behold.

    Bidder mærke i at du siger i ikke kender området så godt... Hvor er ny ejer henne i det billede? bor de ikke i området?


  • Annett V
    Annett V Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #16   8. feb 2013 Jo, det er de. Men den ene er taget til Bornholm, og den anden... Ja, det ved jeg ikke hvad jeg skal svare på. Men en ting er helt sikkert, nye ejere er trukket tilbage og Jessie skal tilbage til os når hun er fundet.

Kommentér på:
Hjælp os med at finde Jessie

Annonce