{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Hanhund lege med hunhund i løbetid {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen! smiley

Nå men min dreng Aslan på 1 år og 2 måneder har siden han var lille leget med en sød og glad broholmer pige der lige er et par måneder ældre end ham. De legede så også sammen her forleden og så begyndte Aslan at slikke hende bagi, hvor vi så fik kigget og så at hun blødte. Men efter han kort havde slikket hende begyndte de bare at lege videre og lade som ingenting. De legede så igen idag, og Aslan er FULDSTÆNDIG ligeglad med at tøsepigen er i løbetid, han ikke så meget som snuser hende i bagdelen. Kan det have noget at gøre med at de har kendt hinanden siden de begge var "babyer"? de er rigtig glade for hinanden, og bare man siger navnet på tøsepigen så hopper og danser Aslan rundt af glæde og vil ud i haven og kigge efter hende, så vi vil næsten syntes det er synd hvis de ikke må lege sammen "bare" fordi hun er i løbetid når han nu ikke laver noget med hende.. Men hva mener i? er det uansvarligt eller er det helt okay sålænge han ikke bliver kuldret eller opstemt af det? Skal lige påpeges at vi ALTID er i haven ved dem når de leger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhund lege med hunhund i løbetid
  • #1   7. feb 2013 Han er nok en af de få unge hanner der godt ved hun ikke er klar endnu..

    Jeg ville ikke tage chancen, lige pludselig en dag er hun klar og han hopper på hende og så er det sket. Better safe than sorry - i min verden smiley


  • #2   7. feb 2013 Jamen han hopper sådan set efter samtlige andre hunhunde hvis de er i løbetid, sommetider også selvom de ikke er, men han har aldrig været intresseret i hende som andet en "et stykke legetøj" hvis man kan sige det sådan, hun vender heller ikke måsen til ham som andre hunhunde ellers gør, hun napper ham i pelskraven og smider ham ned på ryggen for hun syntes også at de bare skal lege smiley
    -"Jeg ville ikke tage chancen" -idet hele taget, eller når hun bliver ældre? Hun er først lige kommet ind i løbetiden her i forgårs eller deromkring så hun er ikke så langt inde i den, så jeg tænker også lidt at han måske vil blive intresseret når løbetiden rigtig er kommet igang, han er jo trodsalt ved at være en kønsmoden dreng smiley


  • #3   7. feb 2013 Det har intet at gøre med at de kender hinanden. På 12-15 dagen inde i løbetiden vil tæven blive det man kalder højløbsk, dvs villig og parat til parring. Det er synd for både han og tæve at lade dem gå sammen under perioden fordi deres instinkter virkelig kan frustrere dem. Min tæve vækker mig om natten for at komme ud og finde hanner i løbetiden og hun er virkelig virkelig et mega soveøre, så det fortæller mig altså noget om hendes drifter

  • #4   7. feb 2013 Hun er nok ikke høj løbsk endnu.
    Kloge dreng ved det og prøver ikke...endnu... For det er næsten 100% sikkert han vil hoppe på hende når hun er klar. Nogle tæver vil ikke parres, Hvis tæven er en sådan vil han sikkert forsøge alligevel men i vil ..måske.. kunne nå at stoppe dem.
    Men der er mange hvis og måsker i det.
    Efter min mening er det ikke værd at løbe an på at i MÅSKE kan nå at stoppe det.


  • #5   7. feb 2013 Tak for svar, lyder til at de lige må klare at undvære hinanden de par uger så.. hellere være på den sikre side, for Aslan er hd scannet endnu og vi vil ikke være skyld i nogen usunde vapsere smiley

  • #6   7. feb 2013 En tæve bør iøvrigt aldrig få hvalpe før den er mindst 2, før en den slet ikke modnet nok mentalt, så det er ikke kun på grund af Aslans manglende scanning I skal passe på smiley

  • #7   7. feb 2013 Jeg ville holde dem fra hinanden fra nu af og tre uger frem. Det overlever de nok smiley

  • #8   7. feb 2013 Tror skam heller ikke at ejeren er specielt intresserede i at få en omgang bebser, så de må lige overleve at snuse gennem hegnet de næste par uger.. lidt øv men sådan er det jo smiley

Kommentér på:
Hanhund lege med hunhund i løbetid

Annonce