{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler gode grunde :)
  • #3   12. feb 2013 Fordi du risikerer at din egen hund en dag skal forsvare sig fordi der findes andre uansvarlige hundeejere. Derpå risikerer din hund at forvolde skade på anden hund og miste livet grundet skambidsreglen. Ingen hundeejere kan føle sig sig om de er for eller imod loven... Sorry too say...

  • #4   12. feb 2013 fordi der er noget galt dem loven og den skal laves om med nogle ting som hva et skambid er og den lov der er lavet omfatter jo ik kun listehunde men ALLE hund


  • #6   13. feb 2013 Ulla M

    Har heller ikke udtalt mig om, om jeg dukker op eller ej..

    Jeg spørger efter gode grunde, da jeg skal lave et større opslag, og jeg vil gerne være så forberedt som muligt.

    Måske har folk nogle gode grunde som jeg kan bruge i opslaget smiley


  • #8   13. feb 2013 Mia Rosengaard H

    Jeg har stjålet din eksakte ord smiley De fik mig til at tænke i andre retninger smiley


  • #9   13. feb 2013 Linda:

    Listehundene bliver revideret omkring juni mener jeg smiley
    Demoen er mod den hundelovgivning vi har nu omkring skambid smiley

    Mere kan læses her: (link fjernet)

    Tilmelding kan ske her: https://www.facebook.com/events/218054714990101/?ref=3


  • #11   13. feb 2013 Jahh.. Der er også nogle ting som jeg ikke vil støtte, men så længe demoen kan gøre, at den tages op til overvejelse, så vil jeg gerne komme smiley

  • #12   13. feb 2013 Mulle pige og Allergisk....: Tak for de pæne ord! Det er nok første gang jeg har fået ros for noget her på HG. Som passioneret muskelhudnelsker møder man megen modstand.

    Majbritt: Så fordi der er nogle uansvarlige hundejere som efter din mening får som fortjent så risikerer du gerne livet for din egen hund... smiley Det lyder helt skørt i mine ører og jeg håber for alt i verden ikke at din hund en dag skal forsvare sig eller bliver trådt på i en fodovergang og kommer til at nappe personen. Så de risikerer flere måneders mishandling i politiets varetægt og derpå døden...

    Jeg vil for alt i verden gøre alt hvad jeg kan for at sikre min hunds velbefindende og støtter derfor op om en revurdering af den gældende hundelov og med demonstrationen kan man netop dette. smiley Hvad der skal laves om er ikke op til os menige, men udelukkende politikerne og eksperterne som vi håber der bliver lyttet til i denne omgang.


Kommentér på:
Mangler gode grunde :)

Annonce