{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Nu må vi se... {{forumTopicSubject}}

Nå nu er der så igen... igen blevet ringet og bestilt tid ved dyrelægen til Anton, denne gang er det hofterne, skuldrene og albuerne som skal tjekkes.

Dette skal de fordi jeg nu er begyndt at blive nervøs for hans stivhed, når han står op efter at have sovet er han stiv som et bræt og går ligesom en robot, og bøjer ledende så lidt som muligt. Når vi har været ude at gå længere ture eller leget i haven, ja så halter han i lang tid efter, hans er dog ikke ud til at have ondt og er altid klar til at lege videre. Men det bekymre mig dog at når han så sidder ned, at han løfter den ene pote over jorden og bare holder den der, når han så sætter den ned igen så støtter han næsten ikke på den. Jeg troede i starten bare at han måske legede for vildt, men da det så blev ved troede jeg det var vokseværk, men det burde ikke blive ved, så nu må jeg have ham undersøgt, er meget nervøs for at jeg har ladet min lille vaps have haft ondt i lang tid, hvilket jeg virkelig skammer mig over ikke at have fået det tjekket før, men nu skal det gøres, og så må jeg jo bare håbe på et nogenlunde positivt udfald, selvom jeg har mine tvivl, undskyld det blev så langt, sidder bare lige og stor tuder, selvom jeg ikke engang har været derude endnu, men ved tankern om at jeg ikke tænke så langt noget før....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må vi se...
Kommentér på:
Nu må vi se...

Annonce