{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Nu må vi se... {{forumTopicSubject}}

Nu tager jeg altså afsted igen! Havde været til dyrelægen for at få Antons ben røngtenfotograferet i skulder og ben på det han haltede på, vi fik at vide at det nok bare var vokseværk da de intet kunne se på benet eller i skulderen, så vi fik noget helt almindeligt smertestillende.

Dette har ik hjulpet en skid, syntes faktisk hans halten og løften benet når han sidder er blevet værre, så på torsdag, tager jeg afsted igen og bruger mine penge på en fotografering af både RYGGEN; BAGERSTE BEN OG DE TO FORBEN + SKULDRENDE! Det hele skal simpelthen tjekkes, og jeg acceptere ikke at de ikke vil tjekke det hele hverken dyrelægen eller mine forældre, nu skal det bare gøres om jeg så selv skal betale hver og eneste bid af det!

Jeg har så ondt af min lille skat, og det kan simpelthen ikke passe at de intet kunne se, de fortalte mig at jeg var pyldret og det bare var vokseværk, fordi når han er så ung kan man alligevel ikke se noget?

Nu vil jeg havde det gjordt endnu engang, og denne gang går jeg ikke hjem før vi ved hvad det er!

Han er en hvalp, han skal skuda forhelvede kunne holde til at løbe og lege uden at halte resten af dagen!!!

Undskyld skulle lige ud med mine frustrationer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må vi se...
Kommentér på:
Nu må vi se...

Annonce