Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mor syg hund og ny hvalp?
  • #1   15. feb 2013 En hånd til hver hvis man kæler med den ene og den anden også kommer hen :o)

• #2   15. feb 2013 hvordan er hun med andre hunde .... og overfor dig når der er andre hunde i nærheden

• #3   15. feb 2013 Hun er meget hunde og menneske venlig, men klapper jeg en anden hund, gør hun halt for at mase sig imellem også selvom jeg nusser hende, hun vil også gerne pysse på mig. Hun vil helst være i mit ansigt, lidt som se mig, se mig.

• #4   15. feb 2013 når bare hun er hundevenlig så kan det nok gå..... kan dog huske en tråd herinde for labg tid siden hvor den første hund blev rigtig ked af det, sådan depressiv agtig... så det skal man nok være obs på .....

Kan du evt låne en hund og passe et par dage...synes bare man skal undersøge tingene så godt som muligt hvis man har nogle muligheder at trække på....

• #5   15. feb 2013 Jamen har passet min venindes hund og der ikke noget, hun er opvokset med min gl amerikaner, og det gik fint, men hun er dog blevet mere mor syg efter hun ikke er der mere.

• #6   15. feb 2013 lyder nu ikke til det bliver et problem, bare du sørger for at fordele sol og vind lige, og en hvalp er jo nuttet, så man skal lige være obs på den gamle.... ligeledes vil jeg sige at en hvalp kan være irriterende for en voksen, så den skal have mulighed for at trække sig væk og få fred hvis den ønsker det .... man skal huske at det er menneskerne der køber/ønsker hund nr 2, ikke den hund man har i forvejen...

• #7   15. feb 2013 vores gik fx ikke sammen når de var alene længe, jeg ville ikke risikere at der kom en situation hvor den ældste blev så træt af det at den måtte sige fra overfor hvalpen, og jeg ville ikke at den ældste ikke skulle kunne finde fred når vi var på job, det var hun jo vant til... så de gik i hvert deres område med et slags børnegitter i mellem så de kunne se, høre dufte hinanden, men ikke have fysisk nærkontakt..

• #8   15. feb 2013 Ansofie, jeg synes det er meget normalt de gør sådanne som du beskriver din hund ;o)
    Vi havde Blis fra hun var lille, Tobi købte vi som 8 mdr da Blis også var 8 mdr, det var det samme, ikke lige i starten for der observerede Tobi os en del, men fra han begyndte at komme til en og ville nusses, så stod hun der også prompte og krævede sin del opmærksomhed ;o) stadigvæk når den ene bliver nusset kan den anden godt finde på at komme, men oplever det ikke slemt, de virker til at have fundet ud af de får den opmærksomhed de hver især gerne vil have af os :o)

Kommentér på:
Mor syg hund og ny hvalp?

Annonce