{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyskland.
  • #1   4. mar 2013 hvis ikke hun har hundepas og rabiies vaccination risikerer du at du ikke får hende med tilbage igen hvis I bliver stoppet, så kan de kræve hende i isolation, så jeg ville ikke turde løbe risikoen

  • #2   4. mar 2013 Hundepas og en rabies vaccination der er mindst 21 dage gammel og selvfølgelig ikke udløbet endnu smiley

  • #3   4. mar 2013 Som de andre skriver, hunden skal have EU-pas og en rabiesvaccination, der er mindst 21 dage gammel.

    Jeg sukker lige lidt, for det er anden gang indenfor et døgn, at dette spørgsmål kommer op. Misforstå mig nu ikke, for det er da langt bedre at spørge, end bare at tage hunden med og risikere at blive stoppet - med det det så fører med sig.
    Jeg forstår bare ikke, at en ordentlig opdrætter ikke sørger for, at hvalpene får rabiesvaccinen og passet inden de flytter hjemmefra, eller i det mindste sørger for at informere køber om, hvad der kræves, hvis man tager hunden med over grænsen.

    Jeg avler selv maltesere, og mine hvalpe kommer tidligst hjemmefra når de er 10-12 uger, og jeg sørger altid for at de får rabiesvaccine og pas. Enten fordi hvalpen er hos mig, eller også får hvalpen vaccinen på min regning, hvis det foregår hos min dyrlæge:-)


  • #4   6. mar 2013 tja.. det var noget jeg ikke fik fat i smiley Hun blev hjemme og tak for svarene allesammen.

Kommentér på:
Tyskland.

Annonce