{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Mikkel B
Mikkel B
Tilmeldt:
1. mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Engelsk bulldog {{forumTopicSubject}}

Hej,
Har denne dejlige legesyge bulldog på ca. 10 måneder. Min kæreste har en mops på ca. 3 år, to tæver. Mit problem er at på det sidste, er de begyndt at angribe hinanden meget voldsomt. Betty boop (bulldog) sætter sig fast i den anden og er ikke til at komme i kontakt med eller flå af. Det skal siges at hun får meget motion og er ikke under stimuleret. Er der nogen der har ligende erfaringer med dette? Jeg ved ikke helt hvordan man løser dette problem permanent. Tusind tak for hjælpen på forhånd. Mvh Mikkel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk bulldog
  • #3   5. mar 2013 To kønsmodne tæver... Sådan er det bare nogle gange. I må acceptere at de ikke kan lege sammen.
    De kan lære at være i samme rum. Tal med en træner eller adfærdsperson om fremgangsmåde. Det er et stort arbejde.


  • Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   5. mar 2013 Bulldog er i løbetid lige nu, kan selvfølgelig være derfor. Idag var hun ude og lege med en fransk mastiff og det gik super godt(det er en han) Plejer tæver at være ude efter hinanden når de er i løbetid?

  • #5   5. mar 2013 Egetkønsproblemer begynder ofte med første eller anden løbetid. Det handler om konkurrence. Det forsvinder ikke ret tit når løbetider er væk igen.

    Noget helt andet, leger din løbske tæve med en hanhund? Øhm.. Det er ikke ret klogt. Løbske tæver skal holdes fra hanner i fire uger for begge parters skyld.


  • Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   5. mar 2013 Okay hvad er risikoen ved det?

  • #7   5. mar 2013 Risikoen er hvalpe

  • Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   5. mar 2013 Forstår jeg godt, så bare lidt fysisk umuligt ud. Men tak for jeres svar sætter jeg pris på

  • #9   5. mar 2013 Det er ikke fysisk umuligt
    Når en tæve er i løb kan både hAn og tæve blive yderst opfindsomme


  • Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   5. mar 2013 Ja okay har det bare lidt dårligt over at holde hende væk fra de andres selskab, men løbetiden er snart overstået. Hjælper det at lave hvalpe på hende eller få hende steriliseret for at få en mindre aggressiv hund?

  • #11   5. mar 2013 I værste fald risikerer du at gøre det værre. Og hvis hun er direkte aggressiv skal hun i hvert fald aldrig have hvalpe.
    Desuden er hun ALT for ung, hun skal være minimum 2 år og så er det ikke en race man bare lige laver hvalpe på
    De har en masse racerelaterede sygdomme, og skal stort set altid have kejsersnit, hvilket er dyrt.



  • #12   6. mar 2013 Du skal sterilisere din tæve, hvis du ønsker at hun skal lege med hanhunde hele året.
    Sterilisation kan også afhjælpe lidt af den tumult tæver laver mod hinanden omkring løbetid. Det vil være en rigtig god løsning for jer.

    At lade hende få hvalpe vil kun gøre tingene værre.


Kommentér på:
Engelsk bulldog

Annonce